|| || || || || || || 

18. prosince 2010

... Christmas Dresden :)

... dneska tu mám pro Vás pořádnou nálož fotek! :))) takže jen v rychlosti  ....
dnešní Drážďany - naprosto super. PS. miluju ty ČERVENÉ CEDULKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
... a taky miluju tenhle úžasnej svetřík :)))

11 komentářů:

  1. Naprosto boží fotky z Drážďan!! Závidím Ti nákupy!! Opravdu, opravdu moc!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti vážně závidím, že jsi tak pěkně nakoupila:) Přemýšlím, že přemluvím taťku a ještě se tam zastavíme :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyy jo.. tam muselo být jak v ráji :D .. já jedu ve středu do Vídně.. snad tam bude taky pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, krásné věci sis koupila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou vážně super! :) Pozadí blogu je taky super! Tvůj celý blog je super! :) Koupila sis krásné věci, a sluší ti to na fotkách. Jéé :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky...moc se mi líbí ty botičky..:)

    OdpovědětVymazat
  7. jeej to su krasne fotky
    a super nakupy!

    OdpovědětVymazat
  8. díky holky ... jsem ráda, že se Vám fota líbí! :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotečky :-) Moc se mi líbí ten prstýnek ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem měla jet do Drážďan, ale krylo se mi to s jednou "akcí" :D teď lituju, že sem tam nebyl a Tobě závidím!! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Drazdany jsou me oblibene mesto, miluji tamni galerii vytvarneho umeni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...