|| || || || || || || 

4. března 2011

... random from Prague!

ahoj, dnes přidávám jenom pár random fotek ze včerejšího dne v Praze ...
Omlouvám se, že se tu tenhle týden nic moc neděje, ale jak mám prázdniny tak jsem nebyla moc doma a fotky žádné nové také nemám. Je strašné :( jak ten týden rychle utekl a zase musím(e) zpět do toho školního kolotoče a já mám pocit, že vůbec nic neumím :((( achjoo ... snad to přežiju!! Při pomyšlení, že už ani né za měsíc odlítam do Londýna je mi ale "záhadně" hned lépe :D Jinak slibuji, že příští týden se již polepším a bude tu více živo :)))) mějte se a hezký víkend! :)
... nej sendvič v SC - rajčatová ciabatta se šunkou a sýrem :))))

... včerejší úlovky ...
 ... moje milovaná Lucerna :)
 ... oblíbené obchody :)
 ... to nejjjjjjlepší jídlo z M&S!!!!

24 komentářů:

  1. Mňam, to z SC bych si dala! :D asuper fotky, snad sis to užila, prázdniny jsou přeci od toho :)
    A Londýn ti moc závidím! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten fialový lak z háemka sem si tento víkend taky koupila...a právě jsem si jím nalakovala nehty..no žádná hitparáda, ale pěkná barva:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá moc dobře, máš úžasné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten náramek od claires mam taky! :D a to jíídlo od marc and spencer vypadá moc moc dobře!!

    a lucernu mam taky ráda, určitě si zajdi so café st.tropez!

    OdpovědětVymazat
  5. Evaaaaaaa: A víš ty, že jsem se tam včera chystala, ale pak mi zavolala kámoška a šly jsme klasicky do SC :) Takže na St. Tropez už nebyl čas, ale příště se tam určitě vypravím :)))) moc mě lakájí macarons!

    OdpovědětVymazat
  6. hahah :D hele já včera v palladiu nebyla...ale každopádně v st.tropez jsou nejlepší macarons!! :D a máš super blog!

    OdpovědětVymazat
  7. a co to je ta česká televize? se něco natáčelo? :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ty tvoje leopardni nehtiky jsou skvele :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jej hned bych si dala latté ze Starbucks. Super fotky, mám ráda random foto. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, dlouho jsem neměla nic ze SC...Vypadá to moc lákavě. :)
    Mě prázdniny teď teprv nastávají, tak se na ně už moc těším.
    Ty jo, Londýn...hned bych také letěla, je tam nádherně, i když prší. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, takový chutě mi tu dělat :))<3Skvělé fotky

    OdpovědětVymazat
  12. milujem random posty :) skvelé fotky

    OdpovědětVymazat
  13. Vše vypadá skvěle, moc pěkné fotky!! :) Jéé ♥ Jo a hvězdičkové prstýnky jsou z bijou brigitte :) A díky, díky, díky moc! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš úžasné nehty! :) Všechny fotky jsou suprácký! :))

    http://cheerful-blowball.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Tvé nehty jsou dokonalé , ostatně jako Ty a celý Tvůj web :) ! Jsem zde poprvé a už se nemůžu vynadívat :) SC = Starbucks ? :D Vidím tam kelímky ze Starbucks , ale upřímně jsem nikdy neviděla ve Starbucks jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  16. jsi moc krásá! a skvělé úlovky a fotky! děláš mi chutě! :D

    OdpovědětVymazat
  17. God , to mě nenapadlo :D A jídlo jsem tam viděla , slané jídlo jsem tam nikdy neviděla :) Kdybych ho totiž viděla , asi bych tam byla stále a z mého kapesného by nezbylo nic . Já a moje velká láska k jídlu :D
    Jinak nemáš vůbec zač , moc se mi tu líbí :))

    OdpovědětVymazat
  18. Your finger rings are super fabulous!

    I love gorgeous jewellry!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, chtěla bych se zeptat jak máš ty tiskátka na nehty, používáš speciální lak?

    OdpovědětVymazat
  20. Karolína: ahoj, nene nepoužívám. Tohle jsou laky Sally Hansen a NYC :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...