|| || || || || || || 

12. července 2011

... Krakov!

Musím se Vám přiznat, že z Krakova jsem byla naprosto unešená. Než jsme se přihlásili na tento výlet tak nám v hotelu říkali, že kdo má rád Prahu tak se mu tam bude určitě líbit - takže nebylo co řešit :) Já osobně jsem chtěla navštívit hlavně Wawel a přilehnou hrobku (jelikož na ty jsem přímo vysazená a moc ráda je navštěvuji) :))) Absolvovali jsme s průvodcem už zmiňovaný Wawel a centrum starého města. Řeknu Vám, že jsem si tam připadala skoro fakt jako v Praze!!! Opravdu jsem byla velice překvapená jak krásné tohle královské město je ... byl tam někdo z Vás? Líbilo se Vám? :)


 Wawel
???? chápete to ??? :-O
 ELF tvářenka z řady STUDIO - Candid coral v akci :)))))

26 komentářů:

  1. Cože?Ten chlápek jak sedí ve vzduchu? :D no to jě něco :) ale moc pěkné fotky a nádherné město, opravdu. Tam by se mi taky líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mirabelle: jojo sedí :D Taky jsem to vůbec nechápala. Lidi se tam s nim fotili a furt pod něj dávali nohy jestli tam něco nemá :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hej, ten chlap je hustej :D. Krakov je pěkný město, celý Polsko je nádherný, uklizený, mají tam hezký oblečení! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. v krakove jsem byla minuly rok jen na festaku,vubec by me nenapadlo,ze tam jsou takove pamatky :D kdyz jsme pochodovali z nadrazi k letisti,rikali jsme si ze kde jsme to skoncily.Takove namesticka se nam vyhly :/ :D
    ten levitujici pan je perfektni!chci to taky umet :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak toho chlápka težce nechápu! :D jinak moc hezké fotky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra ten chlápek je ohromnej! To chci umět taky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na Krakově se mě nejvíc líbili ty pojízdné vozíčky s nejlepší pečivem na náměstí ! Mňam ! Nikde nic podobného a tak dobrého nemají ! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně je to podobné Praze ,)
    Jinak máš super postavu jak to děláš? ,)

    OdpovědětVymazat
  9. About.T: zas tak super postavu určitě nemám :) spíš takovou normální ... bylo by co zlepšovat, ale já bohužel nesnáším cvičení a moc ráda jím :D

    OdpovědětVymazat
  10. V Krakově jsem byla před třemi lety, a taky jsem si ho naprosto zamilovala, je to úžasné město a určitě se tam chci ještě někdy podívat. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Big je hodně! dobrý na mastné vlasy, ale to rozčesávání mě ničilo, není nic horšího. Ale mám dobrý hřeben od Balmainu, tak jsem neměla takový problém, jako s normmálním kartáčem.. Zkus šampuky, hodí se na léto, protože když cestuješ, nevyleje se ti. Já jsem byla v Lushi tak před měsícem a nechala jsem tam zase peněz.. :D..
    Taky tam potřebuju, chci si koupit nějaký voňavý mýdla, šampon Daddy O- má fialovou barvu a je také na mastné vlasy, pak ještě nějaké čistítko na obličej, ale pořád přemýšlím jaké. Aqua Marina má být hydratační a totálně mi dehydratovala pleť:(.. Asi zkusím Ultrabland nebo Angels on Bare Skin

    OdpovědětVymazat
  12. I love juicy mám také, ale nevyhovuje mi.. Pořád mám po něm pocit, že mám mastnější vlasy, než po Daddy O.. Z těch vzorků byl asi nejlepší, lepší je Big, ale to rozčesávání.. To nejde..
    Já nemám ráda ty pleťové vody :D, ale teď jsem si koupila termální vodu od La Roeche Posay a jsem z ní nadšená, stříkám ji hlavně na nohy, protože z toho sluníčka je mám vysušené :(. Používáš ještě něco jiného z Lushe? :)

    OdpovědětVymazat
  13. A nedehydratuje maska of Magnaminty? Já potřebuju na léto něco hydratačního.Co jsi měla s tím Jugnle? Právě jsem ho chtěla vyzkoušet:( možná si to ještě rozmyslím a koupím tekutý kondicionér.
    Tabletky jsem nezkoušela, protože když si nevyčistím zuby kartáčkem, mám pocit, že mám něco na zubech.
    Scrub na rty mám taky, jenže jsem si bl*ec koupila ten s mátovou příchutí, měla jsem si koupit ten bubblegum :(.
    U těch masek na pleť mi vadí ta expirační doba, protože to nejde vypotřebovat za čtyři týdny, maximálně to zmrazit a pak po měsíci vyndat:D

    OdpovědětVymazat
  14. pár slov k tomu pánovy, jednu jsem viděla v jednom dokumentu vysvětlení, ale už je to déle tak si to nepamatuji. Nicméně vím že na něčem sedí ale přesně nevysvětlím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já právě chci něco, co by mě hydratovalo a nemusela mazat-idální je FF :)Musím se poradit s holkama z Lushe, vždyckymi dobře poradily :)
    Veganese chci taky vyzkoušet, tak jsem zvědavá..
    Jinak máš krásné fotky z cest, já jsem většinou líná je vůbec nechat vytisknout do fotoalb, natož přidávat na blog :D. Cestuješ s rodiči? ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Jo, mě právě máma taky nadává, že nemáme žádné fotky z dovolených, protože už poměrně několik let fotíme ddigitálem :D Pro rodiče, teda spíš pro mámu je to hrozný, vždycky sebou tahá ten starý foťák s filmem :D. Táta je zvyklej, si dávat fotky do pc, protože se potápí a potom má milion záběrů se žralokama a podobně. Sice jsou všechny fotky stejný, ale kdo mu to vysvětlí? :D

    OdpovědětVymazat
  17. Kdybych měla vyvolat nějaký fotky, tak mi to zabere hodně času. Vybrat je, dojít do Škody, naštěstí do centra to mám půl hodiny, ale ta práce s tím, vůůbec :D Lenost.. Prázdniny jsou na to, abych si odpočinula od lidí ze školy. Jenom škoda, že není s kým jít zakalit, nakupovat, protože všichni jsou někde u moře, nebo se nedokážou ozvat!. Co plánuješ na celé dva měsíce? Teda už měsíc a půl :(. Já v pondělí letím na Kos s mámou, už se fakt těším, protože potřebuju vypadnout ze stereotypu!

    OdpovědětVymazat
  18. Jé to se máš, s kámoškou do Bulharska, to ti přeju! =) Na mě se všechny kamarádky totálně vykašlali, takže nemám s kým jet :((.. Jo na Sázavě je to dobrý, minulý týden jsme to tam projížděli a bylo hodně vodáků.. Máme poblíž chatu, takže pohoda :-). No, uvidíme, jaké bude počasí.. v Bulharsku jsem byla-v Primorsku, to byl první let letadlem :D. Je to tam pěkný, levné jídlo a kouzelné pláže a památky!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tam si užijete hodně lidí, protože je to tam totálně vyprodaný a je to celý obležený turisty :D. A je to tam dražší než v Primorsku, já jdu taky spát, už je můj ča tak papa

    OdpovědětVymazat
  20. Toho chlápka teda vážně nechápu :D,jinak krásný fotky !

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný město, nikdy jsem tam nebyla, ale moc chci :))

    OdpovědětVymazat
  22. Levitující chlápek je neuvěřitelný! V Polsku jsem nikdy nebyla, ani mě to tam nijak netáhlo, ale Tvé fotografie mě docela nalákaly.

    OdpovědětVymazat
  23. miluju Polsko a Krakpw obzvlášť. Byla jsem tam s rodiči přesně před dvěma lety a byla jsem nadšená =) byli jsme ještě ve Wroclavi, Czenstochove (nejsem si jistá, jestli to píšu správně), Osvětimi a chtěli jsme na sever, ale nebyl čas =(

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné fotkym, krásné město.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...