|| || || || || || || 

13. září 2011

... náušnice!

... už delší dobu jsem chtěla nějaké náušnice Guess (nečekaně, haha :D) ale stále jsem si nějak nemohla vybrat. Až dnes jsem si je konečně pořídila :)) Přiznám se, že na náušnice celkově ale vůbec nejsem. Nosím v podstatě jedny a ty samé (černé kuličky - to jste si už asi všimli) docela na ně zapomínám takže chodím i často bez nich (moje mamka je na to alergická, když je nenosím ... vždycky mi nadává :D) Zas ale naopak si potrpím třeba na prstýnky ... bez nich se neobejdu! :)
Jak to máte vy? Na čem více ujíždíte - náušnice? prstýnky? řetízky? ....
... a nezapomeňte na stále probíhají giveaway5 !!! :)

41 komentářů:

  1. Naušničky vypadají moc pěkně! :)

    No, dřív jsem ujížděla na naušnicích, ale po tom, co mi přítel dal k Valentýnovi prstýnek, jsem si na pocit mít něco na prstu zvykla a dnes bez prstýnku (jakéhokoliv, který se mi líbí) z domu nevyjdu. A naušnice jsem na uších neměla... už asi čtvrt roku... :) Ale hodlám to změnit. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou roztomilé!
    Já jsem jednoznačně na naušnice, mám jich doma asi 130 párů :D Prstýnky nosím taky ráda, ale mám pár oblíbenců a ty střídám. Řetízky se mi strašně líbí, ale moc je nenosím, většinou mi za chvíli začnou vadit, jak se někde bimbají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty jsou krásné. Myslím, že už je budeš nosit pořád! Já mám naušnic strašně moc, samá bižuterie. Ale nosím jen jedny z bílého zlata, nestřídám je, ani mi to nechybí. I když mám zlaté doplňky, tak mám na uchu naušnice z bílého zlata. :D Ale nejdou přes vlasy většinou ani vidět. Nejraději mám 100% řetízky!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. K. ty jsi jak jedna moje kamarádka ta na náušnicích taky slušně ujíždí :D neustále kupuje nové a nové :D já ty prstýnky no ... těch mám doma plné košíčky :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Sú nádherné! Ja som najviac na náušnice a prstene,ale aj náhrdelníky pekne doplnia outfit :) A tie náušnice jedine napichovacie,visiace mi nepirstanú,čo je dosť škoda :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou roztomilé : ) Já beru všechny šperky : )

    OdpovědětVymazat
  7. Naušnice jsou vážně super :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Nasunic mam mraky, ale malokdy je nosim. Jak rano nestiham tak vetsinou si zapomenu nejaky do tech usi dat :D

    OdpovědětVymazat
  9. jsou moc hezké! Já mám celkově doplňky ráda. Občas na náušnice ráno nemam čas... nebo na ně zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já ujíždím na všech doplňcích,mám plný šuplík :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já asi nejvíc na náušnicích, líbí se mi a navíc mi všichni říkají, že bez náušnic to prostě nejsem já a navíc mi to bez nich ani nesluší :D. Ale mám ráda i řetízky, kterých mám ale opravdový nedostatek, musím si nějaké jet koupit, nosím vlastně jen jeden se sovou, někdy takový z pravých mušlí z dovolené, ale ten se hodí jen v létě. A prstýnky se mi líbí fakt moc, ale těch mám taky málo, vždycky jeden nosím dlouho a pak se mi nějak rozbije :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jé ty jsou moc roztomilé, hodí se k tobě. :) Já mám taky podobné z Guess.

    OdpovědětVymazat
  13. náušničky sú krásne, jemné romantické
    a odpoved na tvoju otázku: mám rada výrazné náušnice ale musím mať náladu, náhrdelníkov mám kopec ale nenosím ani retiazku, a prestene mám zásnubný, ten stále nosím a niekedy ešte také obyčajné strieborné dva na druhej ruke, a do školy ešte hodinky

    OdpovědětVymazat
  14. ja zvyknem menit nausnice kazdy den teda..aj ked predtym som mala jedny a v tych aj spala...onak vsetko ale skor nausnice a prstene ako naramky a nahrdelniky

    OdpovědětVymazat
  15. to ja som zase aj na nausky aj prstienky a niekedy dokazem zabudnut na obe, nastastie sa mi to stava malokedy:D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsou roztomilé :)) Já taky často nenosím naušnice, tak jsme dvě!

    http://pieceofebuu.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to já jsem naprostý úchyl na korálky, řetízky a přívěsky, takže jakmile nemám něco na krku, připadám si jak nahá. :D I když pravda je, že náušnic mám taky strašně moc. :) Prstýnky jsou mi bohužel většinou všechny velké :(

    OdpovědětVymazat
  18. Zbožňujem všelijaké kvietočky na náušniciach alebo náušnice v tvare srdiečok a toto je ako stvorené pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou pěkný :)) Já si na naušnicích docela potrpím :D cítím se "nesvá" když si je ráno zapomenu dát :D

    OdpovědětVymazat
  20. to já nosim prstýnky a náramky hlavně. na naušnice si taky moc nepotrpim a často zapomínam no :D a tyhle se k tobě hodí.

    OdpovědětVymazat
  21. ty jsou roztomilé! líbí se mi moc :)! a já ujíždím právě na těch náušnicích asi nejvíc, pokud jdu bez prstýnku nebo něčeho na krku,to mi nevadí vůbec,ale náušnice musím mít :)!

    OdpovědětVymazat
  22. aká veľká taška na náušnice :D Inak sú veľmi pekné ;)

    OdpovědětVymazat
  23. roztomilé :) já je často zapomenu doma nasadit ráno a potom si celý dne nadávám! prstýnky nosím snad pořád a většinou i nějaký řetízek (tak 29 dmní ze 30 :D), náušnice se snažím taky nosit pořád.;)

    OdpovědětVymazat
  24. Ach, ty jsou krásné! Já nosím naušnice pořád, ale neměním je nějak často. Spíš jak se mi chce :).

    OdpovědětVymazat
  25. nádherný náušnice =)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. moooc pěkné :-)

    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. krásne sú, bola by som zvedavá koľko stáli :D a ja by som bez náušníc z domu nevyšla. prvá vec čo urobím keď ráno vstanem je, že si dám náušnice

    OdpovědětVymazat
  28. OD tý doby co jsem ztratila jeden prstýnek s kamínkama od mamky, tak si je už nekupuju, protože mám pocit, že si je nezasloužim. Ale jestli dostanu někdy nějakej od svýho chlapa, tak se bránit nebudu :) Jinak ale miluju náušnice, od velkým třpytivých kruhů, přes velké i malé bronzové a zlaté, až po malé pecky třeba ve tvaru růžiček. Určitě sem někdy přidam ukázku :)

    OdpovědětVymazat
  29. Moje nové náušnice (Topshop) http://twitpic.com/8cb1ax ....I´m lovin´it :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...