|| || || || || || || 

7. října 2011

... 5th Avenue :)

... až budete číst tento článek já už budu nejspíš na prodlouženém víkendu v okolí Františkových lázní :))) Jinak dnešní fotky jsou z pondělí kde mám na sobě oblíbené tričko ze Zary (mimochodem to je moje úplně první věc z tohoto obchodu) vím, že spousta z Vás má tenhle obchod velmi ráda, ale já mu prostě nikdy nepřišla na chuť ... vždy když tam přijdu tak tam na sebe prostě nic nevidím :( a jak to máte vy? ...
T-shirt - Zara
Jeans - H&M
Shoes - Daichman (5th Avenue - Cindy Crawford) 
Handbag - Guess
Sunglasses - H&M
Bracelet - Topshop
Rings - H&M

19 komentářů:

  1. Ze Zary pár kousku vlastním, mám tu značku ráda. :) To triko je moc pěkné a moc Ti sekne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně stejně jako ty, vidím obyčejna barevná tričky a svetříky za litr ..asi sem došla v špatném terminu a bud byla nová kolekce ve které nic nebylo nebo po výprodeji :D

    OdpovědětVymazat
  3. to, čo sa tebe stáva so Zarou, mne zas s Mangom... :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc ti to tu sluší! já ze Zary nemám nic, ale to jen proto, že ji nikde poblíž nemám :/

    OdpovědětVymazat
  5. Já ze zary nic nemám a v životě jsem tam byla snad jen jednou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zara není můj často navštěvovaný spíš jiné obchody :) Hezký nehty a triko taky! :) to ti sluší...A ta kabelka! :) ..EN

    OdpovědětVymazat
  7. já ze Zary nemám snad nic, byla jsem tam jen párkrát.. moc Ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Botičky jsou super. A Zara mi taky moc nesedí...

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, ty nehty!!! To je razítko na nehty?

    OdpovědětVymazat
  10. krásné nehty a prstýnek !!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné triko ;) Mě se Zara líbí, ale taky tam nenajdu moc věcí, které by mi padly.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Sange: jo tak Mango mi také moc nesedí :X

    Katie: ano je to udělané razítkovou sadou od KONAD :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší:) A v zara jsem si asi nic nekoupila.)

    OdpovědětVymazat
  14. your shoes look amazing... and i'm liking the funky top ;)

    http://accordingto-anna.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Páni, bomba! Sekne ti to! :) Skvělé tričko a skvělé prstýnky..! :)

    OdpovědětVymazat
  16. cute,
    i like the ring on your left hand :)

    xx

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý nehty, boží boty, úžasný triko!!!! Moc ti to sluší!!!A ty prstýnky !!!
    Užasnej outfit!


    www.likeadivaweb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...