|| || || || || || || 

30. prosince 2011

... KIKO kosmetika!

Dnes máme předposlední den roku 2011 a já publikuji poslední článek v tomto roce :) Při letošní poslední vánoční návštěvě Drážďan jsem si na zkoušku koupila pár výrobků od italské kosmetiky jménem KIKO (která v ČR není zatím k sehnání, ale podle recenzí co jsem zatím četla ... je na tuto značku samá chvála) Chtěla jsem si koupit už něco v létě, ale potíž byla v tom, že jsme ho objevily až po nákupech kdy jsem měla v peněžence už asi jen 2 eura a platební kartu jsem zapomněla doma :D takže jsem měla smůlu. Ještě ale než se pustím do hodnocení Vám chci všem popřát krásný nový rok a ať je ještě lepší než tento!! :))) 
Máte s KIKO kosmetikou zkušenosti??! Doporučíte mi něco?? :)
Vybrala jsem si řasenku, stíny, rtěnku a lak na nehty :)
Oční stíny - 125 Grey Pearly Brown (3€)
Pudrové oční stíny, které jsou velmi pigmentové! Dobře se nanáší, nepráší a hlavně velmi dobře drží!!! (používám bez báze - jen lehce přepudruji víčka obyč. pudrem od ELF a výsledek je perfektní) Jinak barva těžko se to popisuje, ale já je vidím jako hnědé se stříbrným/šedým odleskem :))) Za tu velmi příznivou cenu si koupím určitě i jiné barvy :) 
Rtěnka - Shiny Peral -191 Meloun Pink (4,90€)
Poslední dobou jsem si velmi oblíbila růžové rtěnky. Takže volba byla jasná ... zvolila jsem tuto růžovou perleťovou rtěnku. Rtěnka je velmi příjemně mastná, neparfémovaná a na rtech zanechává jemnou barvu. Co musím zdůraznit ... přijde mi, že rty dost hydratuje což velmi oceňuji!! ;) Výdrž je uspokojující! :)
Řasenka - Luxurious Lashes Mascara (7,20€)
Nevím co mě to napadlo, že jsem si vzala tahle velkou řasenku, která má opravdu BIG kartáček ...přiznávám, že se mi s ním pracuje docela blbě (protože jsem nikdy tak velký neměla) takže jsem vždy u toho docela rozčílená:-/ aplikace trvá déle, ale výsledek je velmi dobrý viz. foto! :) Příště sáhnu určitě po klasické velikosti! :)
(stíny KIKO - viz. výše uvedené) :)))
Lak na nehty - 312 Bright Magenta (1,50€)
Krásná růžová barva s perleťovým odleskem :))) Dobře se nanáší, schne ... nevím co více dodat :))
Na závěr chci říct, že mě KIKO kosmetika velmi mile překvapila a hodnotím jí velmi pozitivně!!! Při příští návštěvě Drážďan se chystám koupit třeba korektor a tvářenku :) Jinak musím ještě zmínit, že se mi moc líbí obaly ... velmi mi připomínají MAC! ;)

42 komentářů:

  1. ta rtěnka a lak jsou skvělý:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je pekný :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtenka vypada super, připisuji ji na svůj kiko seznam:-)

    OdpovědětVymazat
  4. počujem o tejto značke prvýkrát, ale tie riasy sú také úžasné, že si ju určite kúpim, až zistím, že kde :D lak a rúž je tiež veľmi pekný

    OdpovědětVymazat
  5. O této značce jsem ještě neslyšela, ale pokud na ní narazím, tak bych určitě neco chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lak a stíny vypadají dobře, příště určitě vím , co koupit:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Rúž (řtěnka:) vypadá veľmi pekne, raz by si nám ho mohla ukázať aj v akcii, na perách! Inak pekné vecičky si si vybrala, už sa teším, kedy sa k tej kozmetike dostanem tiež, niečo by som si určite vybrala :)

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to všechno super, ale ta řasenka by mi asi nevyhovovala :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. podle recenze a fotek to musí být fajn kosmetika! až vyrazím za hranice, určo si něco od téhle značky koupím;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi ta rtěnka.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že máme stejný nejen stín, ale i lak :-) Ta rtěnka je moc pěkná, tu si musím koupit příště :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnka a řasenka vypadají skvěle, takže až bude kosmetika k dostání, ráda bych si něco koupila.

    OdpovědětVymazat
  13. jak tak koukám, ta řasenka je skvělá :) taky mám problém s většími kartáčky, k vánocům jsem dostala Volume Milion Lashes a při prvním použití jsem si málem vypíchla oko :D

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, ta řasenka dělá naprosto dokonalý řasy! )) Ta značka je hodně levná, že?.. Každopádně, tobě přeju krásný start do nového roku a hodně čtenář tady na blogu. *))

    OdpovědětVymazat
  15. strašně se mi líbí ta rtěnka, má boží barvu a ten lak jakbysmet :) krásné! chtěla bych navštívit Drážďany už jen kvůli téhle kosmetice :D

    OdpovědětVymazat
  16. Lucia Petruchová: rtěnku určitě na mě ukážu v nějakém příštím outfit postu :)

    viennettka: jo?! :) super ... jsem zvědavá na Tvojí recenzi co sis pořídila :))

    Karolína B. no ono je to asi o zvyku jako všechno :) takže doufám, že si na ten kartáček brzy zvyknu :))

    Fann: ceny jsou určitě velmi dobré! :)

    Díky všem, jinak určitě až na KIKO někde za hranicemi narazíte neváhejte a vyzkoušejte :)))

    OdpovědětVymazat
  17. škoda že tahle kosmetika neni k sehnání u nás, četla jsem recenzi na tvářenku a dost mě zaujala, navíc ani neni nijak drahá..
    na kartáček si určitě zvykneš.. já jsem zase zvyklá jen na ty velké :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, prosímtě, můžeš se podívat na můj blogspot? Sice ještě začínám, ale rozjíždím se, takže se snad bude malinko líbit :) www.someon-like.style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tak při příští návštěvě Drážďan si musím něco pokoupit :o)

    evelinbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkný vyber. Líbí se mi nejvíce ta rtenka <33krasna barvicka
    Krásný novy rok

    OdpovědětVymazat
  21. Rasenka ma teda dobrej efekt, ja na levny moc nesazim, ja miluju svoji Clarins, ale takhle vypada fakt skvele! A ta rtenka jakbysmet! (jak se to pise?:D)xx

    OdpovědětVymazat
  22. krasna barva laku!!

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Značku jsem viděla někde na blozích, ale zkušenost nemám

    OdpovědětVymazat
  24. Asi bych volila lak a rtěnku, maj zajmavý odstíny.

    OdpovědětVymazat
  25. Kiko zbožňuju, jen mě štve, že u nás stále není k sehnání. Jinak nádherná barva laku! S laky od nich mám dobrou zkušenost, taky se stíny, protože jsou úžasně pigmentované a taky mám ráda jejich bronzer a micelární vodu, která krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  26. ten lak je hezký:)

    http://fuckyeahchloe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě, že mám Německo skoro za rohem :-)

    http://apricotboom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno vypadá moc moc dobře a i ceny jsou úžasné! <33
    Doufám, že se dostanu mimo ČR, už mám nakupovací horečku... :D

    OdpovědětVymazat
  29. Sakriš já chci do Drážďan nebo Vídně nebo prostě někam, kde je Kiko :D

    OdpovědětVymazat
  30. Ta barva laku je krásná!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Děkuju za tip! Do měsíce bych měla vyrazit na nákupy do Německa, tak aslepoň vím, po čem jít :)
    Jinak stíny a rtěnka jsou naprosto bomba! :)
    Halley http://raspberry-halley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. ten tienik vyzera super, ja som na kiko narazala na kazdom kroku v Rime, ale akosi som si nic nekupila, mozno nabuduce...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Happy New Year!!!! Love your blog, check mine we could follow each other!!! xoxo from Rome

    www.rockandfrock.com

    OdpovědětVymazat
  34. mám od KIKO trio očních stínů a kromě božského zlatého obalu, který sám o sobě miluji, miluji i ty stíny. drží dlouho, úžasné barvy ;))

    nasla jsem v googlu fotku:
    http://2.bp.blogspot.com/_Yug_jRotQOg/TPwT7Zb6g0I/AAAAAAAABdU/5zsg6c-fte0/s1600/02_CosmicsSphereTrio_600x1000.jpg

    OdpovědětVymazat
  35. mám snad úplně stejné stíny..nebo hoodně podobné od kiko! miluju jejich výběr barev..mám i takové metalické,jsou boží..pak laky na nehty a rtěnky, nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  37. Já mám zkušenost jen s laky. Mám dva a jsem s nimi celkem spokojená, vydrží dost.:-) Ta rtěnka vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  38. Dámy, podívejte se na:

    http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=14575768

    Široký sortiment kosmetiky KIKO!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...