|| || || || || || || 

22. srpna 2012

... Apple Cake!

... přeji pěknou středu :) Zatímco já jsem v Tatranské Lomnici a slavím zrovna dnes už dvacááááté narozeniny (ani se mi nechce věřit, že už je mi tolik) :)))) Předpřipravila jsem si pro Vás článek s receptem na nepečený jablečný dort, který je v naší rodině velmi oblíbený hlavně v letním období kdy máme na zahradě jablka :) Je to velmi jednoduchý, nenáročný recept, který zvládne určitě každá z Vás a co hlavně ... je to hrozná dobrota! :)) Ještě Vás chci upozornit na rozhovor s mojí osobou -TADY- ;)
Budete potřebovat: (na dortovou formu o průměru 26cm)
800g jablek
10 lžic cukru
250 ml vody
250 ml vody + 2 vanilkové pudinky 
2 sáčky piškot

Jablka oloupeme, nastrouháme, přidáme 10 lžic cukru a 250ml vody.
Vaříme dokud se z jablek neudělá "kaše", mezitím si připravíme/rozmícháme 250ml vody + 2vanilkové pudinky, které přidáme do vzniklé jablkové kaše, vaříme dalších cca 5 min a poté odstavíme z plotny. Vypláchneme dortovou formu studenou vodou (velmi důležitý krok - NEZAPOMENOUT). Poté už dáme do formy první vrstvu jablkové kaše a prokládáme piškoty (dokud není forma plná) kaše dáváme přiměřeně ... ani ne moc ani né málo :))) Musí nám vystačit na celou formu (viz. fotky). Hotový dort necháme cca ještě hodinu vychladnout při pokojové teplotě a poté uložíme do lednice na cca 12h uležet/ztuhnout (nejlépe nechat přes noc). Ráno už jen dozdobíme šlehačkou. My si děláme klasickou ze smetany, protože nám ta sprejová nechutná, ale můžete použít i tu samozřejmě ... to už je jen na Vás :)
Přeji dobou chuť :)

66 komentářů:

  1. Tak do něj jdu:)...miluju tyto lehounke dorty a s jablky musi byt tak osvezujici...dekuji za recept!.)...M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač ;) Je opravdu výborný, lehký ... no skvělý prostě :)

      Vymazat
  2. Dort vypadá skvěle! Velká gratulace k narozeninám!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepšííííííí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší! :) Ten dortík děláme s mamkou taky, je to strašná mňamka! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ho ráda dělávám, zrovna minulý týden jsem vytvářela, navíc Ty ho máš krásně nazdobený... Přeji všechno nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dělala mamka když jsem byla malá :) je to dobrota!

    OdpovědětVymazat
  7. Jooo málem bych zapomněla! Všechno nejlepší ti přeji! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jdu do něj. Lehké moučníky mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dobře, a Všechno nejlepší!)

    OdpovědětVymazat
  10. ten dělám taky.. moc dobrej :) a všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak koukám, že celkem dost z Vás ho holky také dělá. Super a moc díky! :)

      Vymazat
  11. Tenhle dort těžce miluju, ale neměla jsem ho už roky:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bys měla co nejdříve napravit a udělat si ho :))))

      Vymazat
  12. Taky jsme ho nedávno dělali, a je fakt výbornej :) byl hned pryč

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ten taky dělám, akorát ho se mnou nikdo jiný nejí, takže ho mám celý pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to u nás jak jsem psala ho máme všichni moc rádi v rodině :)

      Vymazat
  14. dostala jsem na to strašnou chuť :D
    http://michallka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nejlepší k narozeninám. Jinak tenhle dort dělala vždycky máma když jsem byla menší,uplně mi ho to připomnělo,jak byl sladnej jako cecek:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) My ho nějak extra sladký neděláme mi přijde ... těch 10lžic je v pohodě :)

      Vymazat
  16. Já hrozně ráda peču.. a na nepečených dortech se většinou nemá co pokazit, takže ty mám ráda ještě víc :D až budu mít zase chuť něco vytvářet, tak do toho určitě půjdu :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já moc zase na pečení nejsem. Spíš jen tak občas něco takhle nepečeného nebo muffiny miluju :) To spíš radši moc ráda vařím :)

      Vymazat
  17. No nene, tak teď mám na to vážně chuť.

    OdpovědětVymazat
  18. Mňaam, vypdá fakt výborně :))
    Jinak přeju všechno nejlepší k narozeninám :))

    OdpovědětVymazat
  19. Angel, všechno nejlepší k narozeninám :* Jinak tenhle dort má v oblibě přítelův taťka, který ho dělá docela často...je fakt moc dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno nej k narozeninám, ten znám je to lahůdka:) http://fashiondiarybykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Prosim te, 800 g uz nastrouhaných jablek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oloupeš si jablka a navážíš si abych jich bylo 800g a poté je až nastrouháš :)

      Vymazat
  22. Všechno nejlepší,krásné narozeniny, hodně splněných přání .......
    Tvůj blog zbožňuju, jsi velmi inspirativní...a taky máme hodně společného. Dneska peču švestkový koláč (recept od přítelovi babičky) , Tvůj jablečný dort nechám na víkend a už teď se na něj těším :-)

    Měj se pohádkově
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee děkuji moc :) Jsi milá♥ Tak doufám, že bude dort chutnat! ;))))

      Vymazat
  23. Krásné narozeniny :)
    Ten dort vypadá chutně.

    http://kaczenka-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to hned vozkouším:) nenáročné, rychlé.. akorát nevím, zda dám těch dalších 12h čekání, než se dortík odleží :D ale udělám ho teda asi raději večer :))
    Samozřejmě přeji hezké první kulatiny!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no právě proto ho děláme také večer :D aby bylo jednoduší čekání přes noc :D jinak díky moc! :)

      Vymazat
  25. Vypadá výborně!! Snad jej zvládnu i já, velmi špatná kuchařka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nat tenhle dortík je hrozně jednoduchý! Zvládneš ho určitě :)) držím palce :))))))))))))

      Vymazat
  26. když na ten dort tak koukám, tak to musí být přesně ten, co dělala má babička, když jsem byla malá holčička :) mohla jsem se po něm vždycky utlouci. mňamka! určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  27. Máš krásný blog, a potěšilo by mě, kdyby ses koukla ke mě. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jen jedno slovo mi přichází na mysl. MŇAM!!! ;)

    http://thelisbeth.blogspot.cz/2012/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  29. Takové chutě mi tu děláš :( Určitě vyzkouším :)

    http://diywithaj.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. :O takúto tortu vidím po prvýkrát a ešte som o nej ani nepočula, no určite ju vyskúšam. Jablká milujem a vyzerá neskutočne chutne :))

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  31. nice blog :) like ur header!! would be nice to hear from u xxx

    OdpovědětVymazat
  32. Právě jsem se pustila do jeho tvorby, tak jsem zvědavá jak to dopadne. Každopádně díky za tip, urodilo se nám letos tolik jablek, že už nevíme co s nima :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak dej pak vědět jak to dopadlo a jestli chutnal :)))))

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...