|| || || || || || || 

13. června 2013

peplum top + firmoo sluneční brýle :)

... konečně jsem se dostala k tomu nafotit zase outfit post. Mám na vlasech nový blond přeliv, který se mi moc líbí, ale bohužel tady na fotkách díky stínu vůbec nevynikl a ve skutečnosti mám odstín vlasů o hodně hezčí :) Na sobě mám peplum top z Lindexu, který jsem sehnala nedávno ve slevě za krásných 99,-
Užívejte krásného počasí co je teď venku a já běžím dělat tortilly k večeři :))))))
Peplum top - Lindex
Kalhoty - Topshop 
Sluneční brýle - firmoo.com
Boty - H&M
Náramky - ebay.com
Prstýnek - H&M
Hodinky - Michael Kors
+ v outfitu můžete vidět mé nové sluneční brýle, které jsem dostala od firmoo.com a momentálně jsou mé nejoblíbenější. Měla jsem strach, že mi nebudou sedět/slušet, ale nakonec jsem z nich nadšená! ;)
Balíček jsem měla doma velmi rychle cca za 4 dny (obsahoval brýle, šroubky, šroubováček a dvě pouzdra).
Kdo by měl zájem tak první brýle v tom e-shopu si můžete vybrat zdarma, ale pozor poštovné do ČR je $24!

30 komentářů:

  1. bože, ten je perfektní ♥
    zkoušela jsem si teď jeden v Orsay, ale ani zdaleka nevypadal tak dobře !
    Krásný i s nehty!

    OdpovědětVymazat
  2. ten top je perfektní! taky jsem se po peplum topech v Lindexu dívala, ale takhle hezký už tam na mě bohužel nezbyl...

    OdpovědětVymazat
  3. tie majú skvelý tvar!
    a veľmi ti sedia!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. A prozradíš co máš ma nehtech? :) outfit moc hezký a ty brejle ti seknou, jen škoda toho poštovného :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to od NYC - 001 Rock Muse (mají ho teď v Rossmannu za 29,90) :)

      Vymazat
  5. Ty nehty jsou úžasný! I ten top se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasna si v tom :) Tie okuliare mam aj ja, ale ciernocierne skla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle vypadá fakt hodně dobře!:) Luxusní!:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ten top je perfektní, a navíc za tak milou cenu! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný brýle, taky jsem je chtěla, sluší ti! :) A ten peplum♥ Krásný outfit :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat
  10. Aww, takovy boty potrebuju! Jinak outfit je presne dle myho vkusu a moc ti slusi ^_^

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkný black and white outfit :-D. Ten lak na nehty mám taky, je úžasný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda je! Fakt nádherný, jako noční obloha :)))

      Vymazat
  12. Teda brýle za dopravu 24 dollarů bych si nechala líbit. Ale mám strach, aby mi slušely....

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem si tento týden objednala brýle. Jedny dioptrické a jedny dioptrické sluneční a jako první jsem do košíku dala ty dražší za 50 dolarů a jako druhé levnější za 20 a ty za 50 mám zdarma:-). Celkově i s poštovným mě objednávka vyšla na 1.300 za dvoje dioptrické brýle, jen jsem zvědavá v jakém stavu dorazí a zda budou opravdu dioptrické

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že budeš tedy spokojená :) Já je dioprické nemám, ale co se týče třeba zabalení balíčku a dopravy tak to bylo opravdu na 1. Takže snad i ty Tvé přijdou v pořádku :)

      Vymazat
  14. Ty nehty jsou super :) a děkuju moc za komentář na mým blogu.

    OdpovědětVymazat
  15. Ten top je perfektní, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. ukážeš nám v outfitu tvé nové kalhoty z HM?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, protože takové světlé kalhoty žádné nemám a moc se těším až je vytáhnu ven :)

      Vymazat
  17. Fakt moc hezký :)) taky mě hned zaujaly nehty! Půjdu asi shánět ten lak:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) po laku se určitě podívej jak jsem psala výše mají ho teď v Rossmannu ve slevě za 29,90 :)

      Vymazat
  18. ten top je hotovej optickej klam :)) ty vlasy máš skvělý!

    OdpovědětVymazat
  19. Ten top je fakt boží a za tu cenu! Moc hezký :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...