|| || || || || || || 

14. října 2013

... vínová vesta :)

Pěkné odpoledne :) Minulý týden byl opravdu dost náročný. Byla jsem nemocná, nechodila do školy, udělal se mi velký opar na bradě a aby toho nebylo málo v pátek se mi ozval zub moudrosti, který mi jak už to vypadá roste nějak zvláštně směrem "do tváře". Takže opravdu skvělé :(( Co se týče dnešních fotek jsou staré více jak týden. Měla jsem na sobě další dle mého podle barev typicky podzimní outfit ve kterém jsem se cítila hrozně dobře, protože mám velmi ráda tuhle vestu a extra pohodlné boty :)
DSC_1718_YMax
DSC_1676_YMax DSC_1696_YMax DSC_1687_YMax DSC_1714_YMax DSC_1678_YMax DSC_1691_YMax
Svetr - New Yorker
Vesta - New Yorker
Kalhoty - Topshop
Boty - Pimkie
Kabelka - ebay.com
Náhrdelník - New Yorker
Náramek - ebay.com
Hodinky - Michael Kors
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

24 komentářů:

  1. Krásná barva vestičky, ty botky taky vypadají moc hezky :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super! :) Líbí se mi botky. V Pimkie mají skvělé hadříky :)

    OdpovědětVymazat
  3. vesta je skvela, ja bych ji brala v cerne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, ale bohužel tahle byla v NY úplně poslední a ve slevě když jsem jí kupovala :)

      Vymazat
  4. Vesta je perfektní..určitě ji ještě hodně unosíš..a botky si vybrala perfektně

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se hlavně líbí ty tenisky, jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super kabelka, boty a kalhoty!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy ti to moc sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Vínovou barvu jsem si tedka hrozně oblíbila:) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné fotky :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ Na blogu prebieha GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou vestičku chci už dlouho, akorát bych jí brala v černé :)

    OdpovědětVymazat
  11. vínová & tmavá zelená <3 tento podzim - nejoblíbenější kombinace :) sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký outfit, úplně jsem se zamilovala do toho svetru, tuhle barvu mám strašně ráda :D A vínová vesta je prostě dokonalá.
    Jinak moudráky, ani o nich nechci slyšet. Mně rostou dva najednou, už přes rok :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) No mě ten jeden začal zlobit už někdy v dubnu a pak ok vůbec jsem o něm nevěděla, ale minulý týden se opět ozval a vypadá to že začal celkem rychle růst teď :(

      Vymazat
  13. vesta je supr, ale ja bych dala jiny top :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásný outfit! :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle se mi hodně líbí, celý je to super! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...