|| || || || || || || 

10. listopadu 2014

... podzimní/zimní inspirace :)

Dneska Vám ukážu několik věcí, které bych si v brzké době ráda pořídila a možná to bude i taková menší inspirace pro Vás. Jestli je něco co na podzimu/zimě fakt miluju, tak jsou to jednoznačně různé bundičky a kabáty! Jsem na ně doslova ujetá a každý rok si musím svojí sbírku rozšířit. Letos mám v hledáčku hned (nečekaně) několik kabátů. Moc se mi líbí tyto dva, které jsou si podobné, ale každý je v jiné barvě. Červený kabát sice už jeden mám a světlý také, ale jeden z nich si určitě pořídím. Co se týče delších kabátů moc se mi líbí tento šedý, ale trochu mi u něj vadí, že má jen jeden knoflík. Což v zimě není asi zrovna praktické, ale na podzim/jaro se hodí. Jako další mě zaujala tato černá bundička/křivák, která je přesně podle mého vkusu. Z halenek/triček se mi líbí tato černá a nebo vínovo/černý peplum top. Už delší dobu mám nejraději tyhle jednoduché a hlavně jednobarevné kousky, které snadno oživím třeba šátkem/šálou nebo výrazným náhrdelníkem. Doby, kdy jsem ujížděla na potiscích jsou již nenávratně pryč, ale ona to vlastně až tak doslova pravda není. Protože Vánoce přeci nemůžou vůbec být bez roztomilého (no dobře, tak infantilního :D) svetru se soby na které já nedám dopustit. Jinak ale nosím opět nejraději jednobarevné svetry jako je tento šedý. Loňský rok jsem si také moc oblíbila chlupaté vesty. Mojí černou jistě všichni znáte. Z počátku jsem si vůbec nebyla jistá zda jí budu umět nosit, ale postupem času jsem si na ní hrozně zvykla a momentálně jí tahám furt. Proto bych si jí ráda pořídila i v jiné barvě a to třeba v hnědé a hned k ní by se mi líbila tato šedá mikina, která má super oživené rukávy červeným tartanem. Ta se mi taky moc líbí! A to je asi vše z toho po čem teď koukám. Je toho celkem dost a samozřejmě, že ve skutečnosti opravdu tolik nového oblečení ani nepotřebuji, ale tak znáte to :))) Až si něco z toho pořídím určitě Vám dám vědět. Jinak koho by zajímalo fotky/inspiraci jsem čerpala z e-shopu lovelyshoes.netCo vy a podzim/zima? Máte teď něco co si plánujete/musíte koupit? :)
Na závěr chci ještě vyhlásit vítězky v giveaway o box Head & Shoulders. Jeden box poputuje k Verče a druhý ke Karolíně! Holkám moc gratuluji a ostatní se můžou těšit na příští vánoční giveaway ;)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

8 komentářů:

  1. já jsem teď posedlá kabátama, ale jsem hodně drobná, takže ve všem strašně plavu :(. jinak ten černý křivák je top!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě se taky ten černý hrozně líbí. Ještě váhám, ale asi stejně objednám :)

      Vymazat
  2. Náhrdelník a černý křivák mě hned dostaly :) Krásné kousky a ještě jednou děkuji za výhru
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle rok se mi moc libi kabaty typu toho sedeho ♡ a ten sedy svetr je taky super!

    OdpovědětVymazat
  4. já bych tedy brala ty dva topy v prostřední řadě a taky svetr vlevo dole! Krásná inspirace :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych tě seznámila se svým PROJEKTEM, který jsem se rozhodla rozjet na svém blogu - BE FIT WITH ME, bude se jednat o cvičení a hubnutí. Tím nechci aby jsi to pochopila tak, že jsi tlustá a potřebuješ to, ale zkrátka přece jen jsme holky a tak nejsme skoro nikdy se svou postavou spokojené. Pokud tě projekt zaujal, tak budu moc ráda, když se zapojíš! :)

    http://tothovab.blogspot.cz/2014/11/be-fit-with-me-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ten první červený kabátek je božský :-) líbil by se mi třeba ve smaragdové, i v té barvě by byl nádherný.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...