|| || || || || || || 

18. prosince 2014

... předvánoční mix :)

Hezké odpoledne. Dnes tu mám spousty nových random fotek, které jsem nafotila v nedávné době. Jedná se zase o věcí, které mě teď baví, nové věci nebo kde jsem byla a co jsem dělala. No vždyť už to znáte :)
A pokud si chcete zasoutěžit zkuste své štěstí ve vánoční soutěži s Tomas Arsov Hair & Beauty Intstitutekde můžete až do Štědrého dne vyhrát každý den jednu ze služeb salónu. To jde ne? :)  
Jestli něco miluju v tomhle období, tak jsou to rozhodně svíčky! Nejraději mám jablkovo-skořicové nebo vanilkové vůně. V Drážďanech jsem si koupila minulý týden tuhle marcipánovou a ta voněla také nádherně. Už dlouho mě žádná vůně takhle nezaujala. Takže pokud se chystáte do Drážďan určitě v obchodě Depot na tyhle svíčky mrkněte. Mimochodem ta perníčková voní naprosto božsky a už se nemůžu dočkat až jí o Štědrý den budeme doma pálit.
Nejkrásnější svícen z IKEA :)
... no a svařák je přeci také nutnost! Nejraději mám ten borůvkový! :)

Německé Vánoce v městečku Seiffen :)
Doma po večer ráda popíjím buď zelený čaj a nebo horkou čokoládu. Třeba tahle z Lidlu není vůbec špatná.
... léto sice už není, ale na Carling je vždy ten správný čas :D Nové papuče jsou teď nutnost a sladce vonící krém na ruce od Essence a balzám na rty od Blistex to samé.
Když jsem u těch balzámů. Koupila jsem si minulý týden v Drážďanech další EOS, protože z mého
borůvkového jsem nadšená a rychlostí blesku mi mizí :)
... a taky jsem byla v mém oblíbeném baru na mé oblíbené kapele! Úžasná to kombinace :D
... a v IKEA na oblíbeném jídle :) ... na nákupech s kamarádkou Kate :) ... taky jsem si za poslední dobu dost rozšířila můj kosmetický arzenál :D ... potěšila mě tato krásná, voňavá sada od DOVE, která je to ideální do současného počasí :) ... objednala jsem si tohle super cute zrcátko :D ... fotila se ve výtahu v knihovně, haha :D ... s přítelem jsem vyrazila bruslit :) ... moje momentálně nejoblíbenější kombinace rychlého obědu :) ... nosila jsem tuhle krásně plyšovou vestičku, kterou jsem si objednala z e-shopu www.fashionlover.cz a naprosto se do ní zamilovala. Je hrozně příjemná a konečně kousek, který není černý :) ... a po dlouhé době jsem vytáhla můj červený kabát :) ... přišla mi zásilka pro (od) Ježíška :D ... dělala jsem s mamkou naše první tiramisu a bylo výýýborné! :) ... jo a také jsem poprvé dělala sýrové makaróny. Nevypadá to teda nic moc na talíři, ale moc mi to chutnalo :) ... taky jsem vyzkoušela poprvé červené pesto, které mi nečekaně taky moc chutnalo :) ... a vařila jsem moje oblíbené gnocchi se špenátem a česnekem :) ... pochutnala jsem si na cukroví, které jsem dostala vánočním večírku od Braun :) ... a byla jsem už asi po miliontééé na mém milovaném jídlu v Makakiko :) ... v Drážďanech jsem ochutnala džus Innocent, který byl výborný a měla jsem mé oblíbené sushi :) ... nakupovala jsem s babičkou :) ... prvním nákup v Primarku z Drážďan ;) ... všechny věci, které teď nosím úplně nejraději :) ... dobroty na Braun večírku :) ... zalíbil se mi sob v Lidlu :D ... objevila jsem ten nejhezčí vánoční lak!! ... a včera jsem si poprvé dělala ovesnou kaši se sojovým čokoládovým mlékem a byla naprosto výborná a to na ty kaše moc nejsem, ale tahle teda byla :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

8 komentářů:

  1. Krásně vánoční článek!
    Marcipánová svíčka musí být skvělá, já jedu zítra do Ikei alespoň pro ty perníčkové :)
    A soba z Lidlu jsem taky chtěla, ale bohužel tam na mě nepočkal :D
    A přesně tak, na Carling není zima nikdy! Teď se ale chystám i na horký Kingswood, a ani punčem nebo (kokosovým!) svařákem nepohrdnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, podobné mám ráda.
    Gabi
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ááá, to je ale nadupanej post! Líbí se mi snad úplně všechno, svíčky, jídlo, lak a Dove!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné takové články miluju! :-) Ty věci z Primarku jsou moc hezké hlavně ten vánoční svetr♥

    OdpovědětVymazat
  5. Já se těším, až spolu vyrazíme po novém roce opět nakupovat :D :) !!!!

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky :) Plné dobrot a krásných věcí. Máš moc pěkný nehty :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se ti vestička líbí a opravdu ti moc sluší! Těším se, až ji uvidím i v celém outfitu, abych se taky inspirovala :)

    www.fashionlover.cz


    OdpovědětVymazat
  8. jo, svíčky jsou i moje závislost, ale napříč celým rokem :D :)) noky se špenátem a kuřecím masem miluju, je to jedno z mých vůbec nejoblíbenějších jídel! skvělé úlovky - kosmetické i co se oblečení týče :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...