|| || || || || || || 

7. května 2015

... dubnové tipy :)

Hezké odpolední. Jak jste si asi všimli podle "aktivity" tady na blogu jsem poslední dny v jednom kole. Mám teď ještě dvě dost ošklivé zkoušky ze kterých mám strach, tak snad to dopadne dobře. Držte mi palce :) No a samozřejmě jelikož máme nový měsíc jsem si připravila pro vás mé kosmetické tipy. Tento měsíc jsem toho vyzkoušela opět celkem dost, tak se do toho hned pustíme :)
Aussie - lak na vlasy Miracle volume & Hold (DM 149,-)
Lak s výtažkem z australských mořských řas, který naprosto úžasně voní. Vlastně jako všechny přípravky Aussie. To se mi vážně moc líbí. Tato nová řada přípravků má zajistit zpevnění vlasů, ale zároveň aby účes nepůsobil jako nehybná socha. Já osobně si klasicky vlasy nelakuji, ale co si lakuji je drdol. Takže jsem ho testovala na drdolu a obstál velmi dobře. Vlasy zafixuje, neslepuje, drží a navíc jako bonus se krásně lesknou a vonní. Moje mamka ho používá na zafixování vln a také mi říkala, že je jí vyhovuje.
Aussie - pěnové tužidlo Miracle volume & Conditioning (DM 149,-)
Opět ta vůůůůně! To je prostě nádhera. Co se týče toho dodání objemu je pravda, že nějaké výrazné dodání objemu nepociťuji. Každopádně vlasy nemám vůbec zatížené což beru za velké plus. Celkově mé vlasy si z touto stylingovou řadou velmi rozumí oproti třeba přípravkům na mytí vlasů ze kterých jsem tak úplně nadšená v minulosti nebyla. A ještě jedna věc. V posledních dnech se mi několikrát podařilo venku pěkně zmoknout a pokaždé se vždy musím smát, když cítím jak se mi krásně ty mokré vlasy voní po Aussie přípravcích.. To si opravdu připadám, že mám ten správný australský vibes :D

Pantene PRO-V - šampon na oslabené a poškozené vlasy (drogerie 75,-)
Minulý měsíc jsem používala další z řady přípravků na vlasy s antioxidanty, které pomáhají zabránit poškození vlasů způsobených oxidačními minerály, které jsou obsažené ve vodě. Tentokrát jsem měla tuto řadu na oslabené a poškozené vlasy. Celkově teď mám pocit, že jsem měla hlavně konce vlasů celkem oslabené, protože jsem nedávno používala několikrát kulmu a to pak vždycky na kvalitě vlasů prostě poznám a mé vlasy se z toho vzpamatovávají ještě několik týdnů. Řada velmi příjemně voní. Šampon bohatě pění, vlasy krásně vyčistí a celkově jsem z těchto šamponů velmi mile překvapená, protože doteď jsem tuto značku v drogerii přehlížela, ale po téhle zkušenosti dám šanci i dalším.
Pantene PRO-V - kondicionér na oslabené a poškozené vlasy (drogerie 75,-)
U kondicionéru je pro mě hlavní snadné rozčesávání a to tenhle splňuje perfektně. Takže nemám co vytknout.

Rimmel - pudr lasting finish 25h v odstínu 02 soft beige (drogerie 199,-)
Pudr, který se dá použít nasucho i namokro. Přiznám se, že na mokro jsem ho nepoužívala, protože celkově tenhle typ nanášení pudru nemám ráda. Odstín mi krásně sedí. Pudr vytvoří krásně hebkou pleť, neoxiduje a ani zbytečně neucpává póry. Pleť zmatní u mé mastné pleti na cca těch 6h poté už musím znova přepudrovat. Krytí bych označila jako lepší průměr a až mi dojde půjdu do něj nejspíš znovu, protože je vážně dobrý.

Maybelline - korektor Instant Anti-Age Effekt v odstínu 03 fair (Müller 9,90eur) 
Na tento korektor jsem četla už takové chvály, že jsem si ho v Drážďanech chtěla koupit už delší dobu. Mají ho tam pokud jsem dobře koukala jen ve dvou odstínech. Já si vybrala ten druhý 03 fair, který mi sedí dobře. Líbí se mi aplikátor ve tvaru houbičky. Jemným otáčením vrchní části korektoru se právě do zmiňované houbičky uvolní korektor a můžete ho vesele aplikovat. Upřímně na začátku mi trochu trvalo než jsem ho uvedla do provozu, ale podařilo se. Ona celkově sice ta houbička mi přijde jako super zpestření u žádného jiného korektoru jsem jí ještě neviděla, ale ve výsledku vlastně praktická vůbec není. Korektor s ní jde špatně zapracovat. Proto pak stejně ještě použiji stětec nebo prsty. Krytí má korektor opravdu skvělé a když ho aplikuji pod oči mám pocit takového rozzáření :) Což se mi moc líbí. Takže jsem s ním moc spokojená.
KIKO - rtěnka ultra glossy stylo v odstínu 814 (KIKO ve slevě 3,50eur)
KIKO rtěnky mám ráda a už jsem jich pár vyzkoušela. Každopádně tato je ta nejlepší z nich. Vybrala jsem si nádherný malinový odstín. Rtěnka je hydratační takže nemusím používat žádný balzám. Výdrž je cca 3h s nějakou malou sváčou. Poté už ji musím znovu aplikovat a celkově po celém dni, když ji nosím mám večer pocit, že mám rty krásně vyživené, hydratované a dokonce i takové nějaké plnější mi přijdou, ale to je asi jen můj pocit :) Fakt jsem z ní nadšená a teď lituji, že jsem si nevzala ještě nějaký další odstín :)
Essence - the gel top coat (DM cca 70,-)
Další výborná věc ze které jsem minulý měsíc byla nadšená. Top coaty používám už delší dobu jedině od Essence a teď jsem si koupila tenhle, který se dá použít i bez lampy. Zatím je to opravdu nejlepší top coat jaký jsem měla. Nehty jsou pevné, extra lesklé a lak mi vydrží týden! Níže můžete vidět mé nehty po aplikaci tohoto top coatu :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

3 komentáře:

  1. Rtěnka vypadá skvěle :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak se mi hrozně líbí, krásné fotky!:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi ma zaujal ten korektor, vyzerá fakt super :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...