|| || || || || || || 

3. září 2015

... srpnové tipy :)

Krásný den. První článek v novém měsíci nemůže být jako už tradičně žádný jiný než mé kosmetické tipy. Za minulý měsíc jsem toho vyzkoušela poměrně dost takže se do toho raději rovnou pustíme :)
DSC_7131_YMax
Manufaktura - antibakteriální gel na ruce (Manufaktura 99,-)
Tenhle typ gelů na ruce je pro mě absolutní nutnost mít vždy jeden v každé kabelce. Nejčastěji si kupuji Carex, který má praktickou pumpičku, ale nedávno mě v Manufaktura zaujala tato novinka s vůní grepu & pomeranče a jelikož jsem milovnice těchto citrusových vůní musela jsem si jeden hned pořídit. Vůně je opravdu velmi příjemná, osvěžující. Gel se rychle vstřebává a nemám z něj pocit ulepenosti takže hodnotím velmi pozitivně a příště si koupím ten s limetkou :)
DSC_7134_YMax
Head & Shoulders - šampon + balzám proti lupům (drogerie cca 80,-)
Šampony H&S mám celkem ráda a líbí se mi tyhle větší balení. Tento šampon se dohromady i s kondicionérem což jsem snad zatím ještě nikdy neměla a překvapivě opravdu už pak není potřeba použít jiný kondicionér a vlasy mi jdou hezky rozčesat. Jediné co mi tedy trošku vadí je, že šampon je nejspíš s výtažkem kopřivy nebo máty....to jsem se na obalu nedočetla, ale mě to připadá jako kopřiva. Jelikož při aplikaci na vlasy mi chvíli není jeho pěna úplně příjemná, když se mi dostane třeba za krk. Mám z toho pocit jakoby mi přejela po krku opravdová kopřiva. Jinak ve vlasech a na pokožce hlavy mě nepálí, ale ten krk mám asi nějaký citlivější nebo si to jinak neumím vysvětlit. Vlasy hezky umyje, zbaví nečistot a nezatěžuje.
DSC_7138_YMax
Sebamed - deo roll-on (drogerie 90,-)
Letos v létě jsem si celkem oblíbila tyhle deodoranty bez alkoholu a aluminiových solí. Výdrž samozřejmě není 24h, ale pokud se nechystám nikam na celý den a jdu třeba jen u nás do města na chvíli, tak ráda po tomto typu deodorantů sáhnu. Tenhle od Sebamed voní hezky po limetce a výdrž je cca 4h.
DSC_7136_YMax
Bebe young care - krém na smíšenou pleť (Müller 3,30 eur)
Došel mi můj oblíbený pleťový krém od Ziaja a bohužel ho neměli na e-shopu skladem, tak jsem byla nucena se podívat po nějakém jiném. Zrovna jsem byla v Drážďanech a v parfumerii Müller mi padl do oka tento na smíšenou pleť od značky Bebe. Zatím jsem nic od této značky neměla a tak jsem na něj byla moc zvědavá. Krém má lehkou konzistenci, příjemně voní, nelepí a neucpává póry. Je tedy ideální i pod make-up. Mě vyhovuje za tu cenu na 100% a klidně bych si koupila další balení. Jen mi vadí je docela těžké a skleněné balení, ale to je detail :)
DSC_7143_YMax
Fenjal - sprchový olej (drogerie cca 150,-)
Další setkání s novou značkou od které jsem doma zatím nic neměla je tento sprchový olej. Víte, že jsem tu už několikrát psala, že jsem v mazání kůže velký lempl a pěkné to flákám a jsem schopná si pak klidně nohy rozškrábat nohy do krve. Mazání mě prostě nebaví a vždycky na to po koupeli večer stejně i zapomenu. Proto se mi moc zamlouvá tahle podoba sprchových olejů, že si tu "otravu přetrpím" ve sprše a pak už nemusím. Vůni oleje se přiznám, že nedokážu vůbec ani specifikovat, ale mohu jen napsat, že mě osobně voní a připadá mi taková luxusní. Po opláchnutí vodou nemám pak pocit žádné mastnoty, ale jen příjemně vůně a hydratace pokožky což je moc příjemné. Takže tenhle olej za mě určitě ano :)
DSC_7145_YMax
Balea - olej na rty (DM 60,-)
Když jsem poprvé uviděla tuto novinku v podobě oleje na rty v DM musela jsem si hned jeden koupit. Jelikož žádný olej na rty doma nemám a moc mě to lákalo. Olej by měl vonět po kokosu, ale já ho tam moc necítím spíš jen tak lehce ve spojení s vanilkou. Každopádně vůně je to velmi příjemná. Aplikátor je v podobně kuličky, které já nemusím, ale jinak mi aplikace vyhovuje. Na druhou stranu je to praktické. Olej jsem si zamilovala hned po prvním použitím a z dnešních tipů je to pro mě naprosto TOP výrobek. Rty krásně zvláční, hydratuje a připraví třeba na aplikaci nějaké matné rtěnky, které mají tendenci vysušovat. Ani se nemusíte bát, že by olej nějak lepil nebo byl nepříjemný. Je to fakt skvělý výrobek a já doufám, že časem budou k sehnání i jiné varianty :)
DSC_7148_YMax
Sephora - oční stíny v odstínu Movie Popcorn N°72 (Sephora, dárek ???)
Jak jsem se tady již zmiňovala před pár dny jsem měla narozeniny a to znamenalo si v Praze jít vyzvednout dáreček od Sephory. Loni jsem dostala sadu mini lesků na rty a letos to byla sada tří mini očních stínů v zemitých barvách. Což mě opravdu potěšilo, protože takové mám nejraději. Zatím jsem z nich začala používat ten nejsvětlejší a to jako rozjasňovač. Hned jak jsem ho uviděla bylo mi jasné, že jako stíny ho nevyužiji. Ale jako rozjasńovač je to vážně nádherná barva. Viz. fotografie níže :)
DSC_7153_YMax
H&M - řasenka (H&M 30,-)
Kosmetika mě v H&M nijak zvlášť neláká kupovat. No ale tuhle řasenku jsem tam na začátku prázdnin objevila za krásných 30,- a ještě ke všemu ten hezký barevný obal?! No nemohla jsem ji tam nechat. Ve finále mi, ale bohužel moc nevyhovuje. Na můj vkus má moc tlustý kartáček. Takové já nemám ráda a špatně se mi s ním pracuje při aplikaci a navíc je taková nějaká suchá. Efekt prostě nic moc.
Essence - řasenka lash princess false lash effect (drogerie 95,-)
Naopak tato řasenka si mě získala hned po první aplikaci. Je jednoduše úžasná!!! Má skvělý kartáček se kterým se mi perfektně pracuje, prodlužuje, dodá objem, neslepuje a neopadává. Tuhle můžu 100% doporučit. Po delší době mi zase nějaká konečně vyhovuje :)
DSC_7150_YMax DSC_7151_YMax
   Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

12 komentářů:

  1. Kokosový olejíček na rty taky zbožňuju:)) Super tipy!

    OdpovědětVymazat
  2. Olejíček na rty všichni chválí, že ho snad budu muset zkusit taky :)
    Zajímavé tipy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten olejíček vypadá hodně dobře. :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Manufaktura antibakteriální gely jsou super. Měla jsem ten Mojito a byl skvělý. Ikdyž nejradši mám ty z The Body Shopu :).

    OdpovědětVymazat
  5. Olejíček od Baley si chci koupit taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten olejíček na rty vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super recenze, láká mě olejíček a taky mě zaujal ten krém od Bebe :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  8. mnohé mám doma také :-D Olej na rty je top, souhlasím. Deodorant přesně jak píšeš, jen do nenáročných dnů :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Olej na rty taky řadím mezi mé top produkty na rty, protože je to boží věc. Kupovala jsem ho hned, když se dostal do DM a vůbec toho nelituji. :)

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
  10. Grep a pomeranč je moje asi nejoblíbenější vůně z Manufaktury, na gel se chystám, ale ještě mám doma další dva:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  11. ani som nevedela, ze Manufaktura ma take gely :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...