|| || || || || || || 

14. ledna 2016

... RECENZE - UGG po čtyřech letech: Vyplatí se koupit?

O mé lásce k UGG jsem tady psala již mnohokrát. Ale nikdy jsem se o nich více nerozepsala a jelikož mám teď nový pár, tak jsem se rozhodla napsat recenzi. Jelikož za ty roky co UGG mám mi přišlo na mail hned několik dotazů ohledně UGG. Takže pokud třeba plánujete investovat do těchto bot a nejste si jisté, tak vám možná moje recenze pomůže se rozhodnout :)
DSC_1308_YMax
Začnu úplně od začátku. Své první UGG jsem si objednala v listopadu roku 2011victoriassecret.com. Pořizovací cena i s poplatky byla okolo 5500,-. Vždy jsem si každý rok kupovala nové kozačky okolo 1500,- a jejich výdrž byla jednu sezónu. Proto jsem se rozhodla investovat do UGG. Boty jsem až do minulého týdne nosila ty čtyři roky prakticky neustále hned, jak se venku ochladí. Což znamená cca od října/listopadu do dubna je nosím v 80%. Vím, že dost lidí má UGG vyloženě jen do mrazů, ale to já ne. Poslední roky jsem na zimu měla pouze tyto boty a pak gumáky. Gumáky nosím jen v nouzi, kdy venku opravdu prší a nebo je fakt velká břečka. Momentálně už vůbec nevím co jsou kozačky. :) UGG jsou nesmírně pohodlné a věřte, že jak si jednou obujete originál, tak už nebudete chtít na nohy vzít žádné jiné boty. Jsou neuvěřitelné teplé a dovolím si tvrdit, že jejich nošení je vyloženě návykové :)
Často jsem četla i dotazy ohledně velikosti. Já nosím boty 39/40 a UGG mi sedí 39. Vím, že se na internetu dost píše o tom, že se roztáhnout a proto si koupit prý menší velikost, ale já s tím moc nesouhlasím. Je pravda, že po čase se v nich trochu ten kožíšek "ušlape", ale nějakého většího roztáhnutí jsem si nevšimla. Spíš doporučuji opravdu vyzkoušet. Přece jen je to docela velká investice, tak ať vám hezky sedí :)
DSC_1329_YMax
Níže na fotkách můžete vidět stav bot po čtyřech letech, kdy si troufám tvrdit, že jsem je unosila na 200%. Od začátku jsem k nim měla originální sadu na údržbu, která obsahuje kartáček, osvěžovač vnitřku proti bakteriím v botě (mimochodem po těch letech mi díky tomu uvnitř UGG stále krásně voní jako nové), kondicionér, který se ředí vodou a boty se tím umyjí a pak sprej na impregnaci. Za sezonu jsem boty impregnovala vždy většinou 2x a tím kondicionérem s vodou jsem je myla pouze v případě, že mi na ně třeba někdo šlápl a měla jsem přes ně nějaký velký špinavý flek. Jinak ne, protože při tomhle mytí bohužel pouští dost barvu. Takže si neumím představit je tím mýt při každém malém flíčku. To už bych je měla asi úplně bílé :)) Fakt doporučuji používat opravdu jen v případě největší nouze.
DSC_1292_YMax Samozřejmě i přesto vše je na nich za ty čtyři roky vidět opotřebení, ale dne mého na to jaká je to doba vypadají stále dobře. Bohužel malým flíčkům od soli se prostě nejde ubránit ať chcete sebevíc. To samé u podrážky. Lehce se mi sešlapala na patě a i vpředu, ale při běžném nošení to není skoro znát. Proto kdyby se mi nestalo minulý týden to co se stalo, tak je nosím veselé dál. Jenže bohužel jsem zjistila v průběhu minulého týdne, že mám na pravé špičce tmavou tečku. Nebo vlastně, jak vidíte na obou fotkách, tak na každé botě mám teď dvě tečky. Říkala jsem si, že je to bláto a doma si to vyčistím. No bohužel bláto to na té pravé fakt není. Udělala se mi tam dírka, která je malinká asi jako špendlíková hlavička. Zřejmě ze soli. Jinak si to neumím vysvětlit. Na fotce možná vypadá ta dírka jako veliká, ale ve skutečnosti není. Když je mám na sobě, tak to člověk ani nepozná. Jen v té botě cítím trochu vlhko. To narušení je fakt hned znát...DSC_1297_YMax DSC_1323_RGBMax
Staré UGG na noze (listopad 2015) UGG 
Po všem co jsem o těchto botách výše napsala vás asi nepřekvapí, že jsem neváhala ani minutu a objednala jsem si hned druhý den nové a úplně stejné. Hrozně moc jsem si na barvu chestnut zvykla a prostě si už nedokážu představit zimu bez UGG. Tentokrát jsem neobjednávala z USA jako minule, protože při mé objednávce jsem je u nás vůbec nemohla sehnat, ale teď už je doba jiná. Momentálně je u nás v pohodě seženete. Navíc teď probíhají i slevy a tak jsem za tento pár zaplatila ještě méně než na ty první. Objednávala jsem z destroystores.cz za 4630,- a doufám, že mi vydrží minimálně čtyři roky jako ty staré :) Protože za mě se investice do těchto bot vážně vyplatí. Nemůžete čekat, že vám vydrží do konce života, ale čtyři roky je za můj vkus hodně dobrá doba. Máte vy zkušenost s UGG? Jak dlouho je třeba máte? :)
DSC_1261_RGBMax
Nové :)
DSC_1246_YMax DSC_1264_YMax DSC_1248_RGBMax
To je asi vše co bych k UGG napsala. Kdyby vás ještě něco zajímalo, tak se klidně ptejte :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

37 komentářů:

  1. vyzerajú tak neskutočne pohodlne, že by som sa na ne možno nechala presvedčiť :) stále si však nie som istá, či sa mi ich dizajn páči alebo nie.. :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To je parádní, že takhle dlouho vydržely, vypadá to na super investici. Škoda, že ta sůl udělala do botek dírku, jinak vypadají pořád dobře. Já zkušenost s UGG nemám, jen 2 zimy jsem nosila v podobném stylu a bylo v nich tak teploučko, že se Ti nedivím, že nenosíš nic jiného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teda stejně jako ty spokojená! Mám ugg boty už myslím 5 rokem a pořád jsou super. Také se o ně dost starám ale není divu, když se ta péče prostě vyplatí. Nosím i jiné boty ale ugg mám nejradši a jsou nejpohodlnější :-) Takže souhlas!

    OdpovědětVymazat
  4. o UGG sním hodně dlouho, ale nevěděla jsem, že stojí tolik :D myslela jsem, že kolem 2000 :D no tak třeba někdy O:) pěkný článek:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já sice na tenhle styl bot moc nejsem, ale na Tobě vypadají teda parádně a celý tvůj článek mě k nim docela láká :/:D jen nevím, jestli si kupovat boty za 5k, o kterých si ani nejsem jistá, že se mi líbí :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. On tenhle typ bot není úplně každého šálek kávy :)

      Vymazat
  6. Díky za článek, myslím, že ta cena zase tak hrozná není, já je třeba plánuji koupit s tím, že bych je nenosila téměř pořád jako ty, protože zimní boty hodně střídám, takže předpokládám, že mi vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vydrží. Já si sem jistá, že kdybych je nosila v zimě třeba fakt jen do mrazů, tak mi vydrží klidně i jednou tolik :)

      Vymazat
  7. Ja teda takéto topánky nenosim, ale musim uznat, že fakt vyzeraju na 4 roky nosenia veľmi dobre.

    OdpovědětVymazat
  8. Já svoje UGG po roce nošení prodala. Byly sice super teploučké a s tím kožíškem vevnitř bych se nejradši mazlila, ale nemohla jsem si zvyknout na tu tvrdou podrážku. Jak je taková nepoddajná, tak se mi v nich špatně chodilo. Vím, že je to kvůli tomu, aby se hned neprošlapala, ale prostě jsem si na to nezvykla :) Teď mám Emu a ty jsou mi mnohem pohodlnější a jsou takové víc subtilnější než UGG. Tím samozřejmě nijak UGG nepomlouvám, jsou to pěkné botky, líbí se mi, jen se mi nenosily tak dobře, jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, chápu. Každý máme jiné nohy a vyhovuje nám něco jiného :))) EMU se mi také líbí, ale zatím jsem neměla nikdy ani možnost si je vyzkoušet. Takže u těch nemůžu vůbec porovnávat :)

      Vymazat
  9. Tedaaa to koukám, že se ti v nich udělaly dírky:/ já je mám už třetí a čtvrtý rok a jsou pořád úplně v pohodě..klepu :D No každopádně za mě na zimu nejlepší boty:))

    OdpovědětVymazat
  10. Ja stale bojuju s tim, ze se mi tenhle styl bot priserne nelibi, ale na druhou stranu jsou uz od pohledu mega pohodlne, mekke a teple. Achjo... :-D

    OdpovědětVymazat
  11. JA nad nimi dlho uvazujem...len ta cena.... a hlavne ja som captoska, takze topanky vacsinou znicim rychlostou svetla, no ale tak uvidim, mozno sa raz aj ja dostanem k mojim ugg :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja zrovinka lovim a nejsem z toho moudra. Reknete mi, jsou tyto boty prave UGG? Www.uggs.cz ja je proste chci, ale chci.prave. DEKUJI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, ty "UGG" z toho webu jsou všechny jasný FAKE. Tam bych být tebou určitě neobjednávala...

      Vymazat
  13. Ahojky, nevíte někdo, jestli na zoot.cz mají originální UGG? Dnes mi dorazili a nikde jsem nenašla QR kód, jsou to tyto, díky...https://www.zoot.cz/polozka/370938/hnede-zimni-semisove-vodeodolne-valenky-s-koziskem-ugg-classic-short-i

    A nevíte někdo jak vypadá certifikát pravosti, který by měl být ke každým UGG přiložen? Díky

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím,boty mám 10 let,objednala mi je dcera na usaboutique.Nenosim v zimě jiné Jen trochu oslapana podrážka,jinak stále super.mam černé.Letos si chci koupit nove a hodláme do nich investovat na další roky.Uz se dělají i z nubuku.Snad je sezenu i u nás.Prosim máte typ na solidniho prodejce,chci zase originál.Dekuji.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, právě mám ugg boty objednané na zootu. Ta cena je tak nějak podezřele nižší oproti jiným prodejcům. Poradíte, máte zkušenosti, zda se jedná o originály? Děkuji moc. Lenka https://www.zoot.cz/polozka/370926/cerne-semisove-zimni-vodeodolne-valenky-ugg-classic-short-ii

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...