|| || || || || || || 

28. června 2016

... můj exkluzivní outfit od Kateřiny Geislerové ve spolupráci s Cosmopolitanem :)

Krásný den. Minulý měsíc se tu objevil ve spolupráci s časopisem Cosmopolitan můj make-up tutorial na colorful look se značkou Douglas. V rámci toho projektu jsem však měla ještě jednu skvělou příležitost a to nafotit se v exkluzivním outfitu od prestižní české návrhářky Kateřiny Geislerové, která svou kariéru odstartovala ve Francii a dnes působí v Praze. Kateřinu můžete pravidelně vídat i na MBPFW. Její aktuální kolekce na jaro/léto se vyznačuje originálními a elegantními kousky, které podtrhují ženskou siluletu. Zároveň kolekci tvoří několik lehce oversize kousků jako volnější košile, kabátky. To vše doplňují vypasované vesty a šaty z příjemných materiálů jako je satén, hedvábí, bavlna či molitan. A to jak v barevných odstínech, tak i pudrové barvě nebo naopak i v černo-bílé klasice. Hlavní důkaz je kladen na pohodlí a praktičnost. Z této kolekce jsem si právě i já oblékla tento nádherný pudrový model skládající se z kalhot s průstřihy na kolenou, topu a vesty. Koho by zajímala celá kolekce, tak -TADY- si ji můžete prohlédnout. V komentářích mi dejte určitě vědět, jak se vám tento model líbí. Já jsem se v outfitu cítila skvěle i když je to zase na druhou stranu trošku něco jiného než obvykle nosím. Na první pohled jsem se zamilovala do vesty, která je z hrozně příjemného materiálu a umím si jí představit, jak takto v elegantním outfitu, tak i v něčem více ležérnějším :) Co myslíte? :)))) IMG_20160608_150530
IMG_20160608_150409 IMG_20160608_150222 IMG_20160608_150334 IMG_20160608_150442

7 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...