|| || || || || || || 

7. prosince 2010

... winter moments!

HELP ME: Nevíte někdo kde by se dala sehnat tahle čepice ????? :)


14 komentářů:

  1. Odkud jsou prosím tě ty botky?

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní: ahoj, týjo ?????! já ani nevim ... mám je totiž už asi 4 roky :)) sorry ...

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi ta předposlední fotka, jak máš každý nehet jiný! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každý nehet jiný - parádní zpestření zimy :) a outfitu. Krmítko plné ptáčků je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky se mi líbí lakování, aby byl každý nehet jiný...ale většinou používám syté nelesklé laky... a nehty si zapiluji na co nejkratší délku, abych nebyla zase až moc nápadná :D

    OdpovědětVymazat
  6. je to nejpraktičtější kávovar, ale také konvička na čaj... čistě stlačíš kávovou či čajovou sedlinu na spod konvičky :-)... Jakmile bude 24., tak vše nafotím blíže :D... což nikoho zajímat nebude, :D

    OdpovědětVymazat
  7. jeeej, ty mas krasne nechty!
    Super blog

    OdpovědětVymazat
  8. ráda bych pomohla, ale kde sehnat tu čepičku vážně nevím, ale je skvělá! :)

    každý nehet - jiná barva - to je zajímavý nápad :D

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že jsem podobnou čepičku viděla v C&A :)
    To je skvělý nápad, každý nehet jinou barvou :) Myslím, že se inspiruji! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu nevím a jinak super fotky! Bezva čepka a super barevné nehty jo a taky bezva boty a vše! :)) Líbí se mi tvůj blog

    OdpovědětVymazat
  11. I really really love this look....it's so christmas:)))

    OdpovědětVymazat
  12. Moje kamarádka má takovouhle čepici ( hnědou ) objednanou z Topshopu :)!! Je fakt skvělá!
    I když tahle tvoje taky neni k zahození ;)

    OdpovědětVymazat
  13. ten žluty a hnědy lak je dokonaly :) máš krásny blog!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...