|| || || || || || || 

19. dubna 2011

Angel Mix!

Tak jsem si ho dnes konečně byla vyzvednout na poště! Můj první namíchaný müsli tubus!! :) Hrozně se mi líbí jak to funguje, že si na netu namačkáte oblíbené ingredience, objednáte a źa 2 dny máte tubus doma! Jenom lituji, že jsem si tam nedala dvojitou dávku žlutého melounu, protože ten je prostě TOP! :)))
Co vy znáte mixit.cz? Objednáváte si tam? Vaše oblíbená kombinace müsli? :)

23 komentářů:

  1. Páni no to je něco úžasného! Jelikož miluji musli, okamžitě si jdu objednat nějaký svůj mix. Paráda, díky za tip :))

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem se na ty stránku dívala a docela obdivuji že sis dokázala vybrat z toho množství dobrot, které nabízejí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsi mi dala naprosto skvělý tip, milujeme se ségrou musli, a tohle je něco přesně pro nás, mooc díky :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Esencee: No je pravda, že teda než jsem si to objednala jsem se dlouho rozmýšlela, protože je tam takových dobrot, že fakt člověk by si tam nejradši dal úplně všechno :D

    Jinak jsem ráda, že jsem Vám poradila něco co ještě neznáte. Jako určitě zkuste a budete určo taky tak nadšené jako já ;)))

    OdpovědětVymazat
  5. Mixit je peckový. Fascinuje mě výběr v oříšcích, sušeném ovoci a další přídavcích typu gumoví medvídci :-D. Ve své dávce musím mít vždy hóóódně čokoládových hoblinek, různých oříšků, brusinky a nakonec ještě lentilky :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Mixit je skvělá záležitost, já zbožňuji kombinaci borůvky, maliny a oříšky v čokoládě, to je slast :D:))

    OdpovědětVymazat
  7. wow! to je naprostá bomba! půjdu to ihned vyzkoušet taky!!.)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to moc pěkně :) Možná si taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  9. To vubec neznam a totalne me to dostalo! Jdu na to hned juknout :-)

    OdpovědětVymazat
  10. neznám to vůbec. ale jdu se kouknou a zkusím to!))

    www.fashion-denicek.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. díky za tip, tohle musím vyzkoušet, miluju musli! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Aaach, paráda, mají tam i bezlepkovej základ! :) Bezva, díky za tip, určitě objednám! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to super, určitě vyzkouším! :))

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla jsem se tě zeptat kolik jsi za ten tubus zaplatila?

    OdpovědětVymazat
  15. tak to neznám, ale miluju musli, takže se tam určitě kouknu! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Annie: ahoj, platila jsem převodem a celkem mě to vyšlo na 231,- (müsli stálo nějak 183,- + zbytek poštovné) :)))

    OdpovědětVymazat
  17. wow,tak to neznám ale budu to muset vyzkoušet:)

    veronniquee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. ÚŽASNÉ. Znám. Objednala jsem pro jistotu nejdříve Degustační mix. Abych věděla, jak to vlastně chutná a jak správně po tom sladit základ. Nejvíce mi chutnalo müslli - "Do plavek" a "Maxisměs Fík". Takže si určitě objednám něco na základě těchto dvou směsí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mixit znám. Kámoš od mého ex to vlastní. Skvělá politika podniku :) Chutná mi to :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahooojky také bych si chtěla něco objednat a namixíkovat od Mixit, ale nějak se furt nemohu rozhoupat v tom jaké suroviny zvolit :-)
    Tvůj mixík vypadá tak famózně :-) mňamky mňam :-)


    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...