|| || || || || || || 

23. ledna 2012

... rings on gloves!

... dnes takový menší tip co s prstýnky, které jsou Vám velké :)
Já pár takových mám (jelikož jsem třeba po internetu neodhadla velikost a nebo se nějakým záhadným způsobem některý "zvětšil" vždyť přece v obchodě mi ale byl dobře né??! :D) Možná to někoho z Vás už napadlo a nosíte to a nebo třeba Vám to přijde jako blbost - co já vím :)) ale mě to napadlo nedávno, když jsem si domu přinesla tyhle "kožené" rukavice z H&M a jakožto velká fanynka historických románů a hlavně seriálů - Tudorovci, Borgiové a teď momentálně Velkolepého století :)))) kde můžeme docela často vidět krále/královny, princezny/prince, sultány aj. jak mají rukavice a na nich prsteny. Přiznám se, že se mi to vždycky hrozně líbilo už od mala třeba v Popelce kdy dostane od prince prstýnek za (nejlepšího střelce honu?! jak je to tam přesně formulováno si nepamatuji) ale to je jedno jde o ten prstýnek :D
... co vy? nosíte prstýnky na rukavicích? Líbí se Vám to?? :))
 ... v "akci" :)))

31 komentářů:

  1. je to zajímavé, ale podle mě to musí být hrozně nepraktické!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý nápad, který na určitě pohled připoutá pozornost a zaujme :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, tak to se mi hodně hodně líbí! Trochu mi to připomíná Popelku :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. je to .. ako to povedať... silne elegantné :D a trochu vintage

    OdpovědětVymazat
  6. je to zajímavý, tohle mě vlastně ještě vůbec nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem nikdy nezkoušela dát si prsten na rukavici. Jak se pak sundávaš z ruky rukavici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplně jednoduše :) většinou je sundám i s prstýnky ... vůbec mi tam nepřekáží oni celkově ty rukavice jsou takové pevnější než klasické samozřejmě :))

      Vymazat
  8. vypadá to zajímavě :-) zkusím to ! Popravdě mám na vybírání prstýnku opravdu talent !!! vždycky mi v obchodě je a jen co ho zaplatím tak prostě nesedí ! :D
    Pája

    http://abeautifulcatch.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Suprový nápad, ale já bych si připadala jako Fantomas nebo Arabela :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to každopádně moc zajímavě!:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. je to fakt zajímavé. :) Líbí se mi to, ale já bych to nenosila asi. :)

    OdpovědětVymazat
  12. :) zaujímave ale tiez sa pridávam k názoru ze by mi to asi vadilo ... ale vyzera to ako z filmu :)

    OdpovědětVymazat
  13. super to vyzerá ako z popolušky :) a tie rukavice som si chcela tiež kúpiť ale moje laby sa do nich nezmestili :(

    http://karissaworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé teď jsem si vybavila, že takhle jsem to nosila, když jsem byla malá...kradla jsem mámě rukavice a natahovala si na ně její prsteny :-DD Je to skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
  15. já nosím
    ono je to škoda, když přes rukavice ty prsteny nejsou vidět :D

    OdpovědětVymazat
  16. jeziiis, ted koukam, ty mas dneska uplne bajecnej pocet sledovatelu :DDD

    OdpovědětVymazat
  17. Jůů, to vypadá přesně jak z těch filmů! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. vypadá to zajímavě :) ale já mám jen semišky a k nim se mi to nějako nehodí :(

    OdpovědětVymazat
  19. Hm, Olga Záblacká style :))))

    OdpovědětVymazat
  20. dobrý nápad, ale ja by som to asi tak nenosila.. už preto že nemám žiadne prstene :OO :D

    OdpovědětVymazat
  21. Great idea, and I love the rings! <3

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tohle se mi vážně líbí! Super nápad :))

    OdpovědětVymazat
  23. Tento nápad se mi moc líbí, jinak máš krásnej blog :).

    OdpovědětVymazat
  24. Přesně! Jakto, že je mi ten prsten ted velký, když v obchodě mi byl dobře?? :-D No a s tou Popelkou jako..jsem to měla úplně stejně. Prostě prsten pro krále honů je pojem! :)) Zatím jsem to zkusila jen na látkových /pletených rukavicích, ale až příjde podzim...!

    OdpovědětVymazat
  25. Mě se to zdá naprostá příšernost, dobré tak pro snoby. Jsem viděla jednou Trampovku jak sbírala něco na zahradě a přes gumové rukavice měla diamantový prsten - opravdu trapnost na entou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...