|| || || || || || || 

22. října 2012

... Dermacol BB Cream!

... před nějakým časem jsem dostala od webu krasa.cz pár vzorků na trhu celkem nového BB Creamu od Dermacol v odstínu Natural. Dermacol mám jako značku ráda takže jsem od něj čekala celkem dost, ale bohužel musím napsat, že je to pro mne velké zklamání. Už jen název BB je zcestný (je to spíše jen opravdu lehounký tónovací krém). Dokonce tento BB jak jsem se dočetla na obalu je 8v1 (hydratuje, sjednocuje tón pleti, kryje nedokonalosti, rozzáří pokožku, podporuje regeneraci, zklidňuje a působí protizánětlivě, zlepšuje pružnost pleti, vyhlazuje vrásky a zpevňuje pleť, s ochranným faktorem 30) 
Za mě tedy ani jeden z těch bodů nesplňuje jak uvidíte níže na fotce rozdíl s a bez je v podstatě neviditelný! Dokonce se mi zdá, že moje pleť vypadá s ním ještě hůře než bez ... krytí - nulové, odstín - na mojí pleti nepůsobí moc přirozeně a výdrž je také velmi slabá takže já bych si třeba plné balení určitě nekoupila. 
Máte tento "BB" vyhovuje/nevyhovuje Vám???
Rozdíl je opravdu jak vidíte "neviditelný" (jedná se doopravdy o dvě různé fotky i když možná tak nevypadají)
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING|| INSTAGRAM ||

18 komentářů:

  1. Páni, tak na těch fotkách by i řekla, že to jsou stejné. Tak to dermacol vážně nevychytal :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky vypadají fakt stejně. Z toho usuzuju, že to nebude nic moc...

    OdpovědětVymazat
  3. co jsem různě četla tak je to asi vážně propadák :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám na něj úúplně stejný názor :) taky jsem psala recenzi.

    OdpovědětVymazat
  5. Nezkoušela jsem ho, ale recenze na něj jsou odstrašující, takže bych ho rozhodně nekoupila ).

    OdpovědětVymazat
  6. je docela dobrý, ale na mou plet s akné se nehodí :/ moc pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já od Dermacolu používám tónovací krém 2v1 a s tím jsem moc spokojená. - Pro mě jsou BB krémy jen tónovací krémy s ochraným faktorem - sice jsem žádný nezkoušela, ale soudim to podle různých recenzí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na to stejny názor! Každopádně třeba ten od Garnier pro mastnou pleť mi sedí skvěle :))

      Vymazat
  8. ja som mala tiez vzorky a musim povedat,ze fakt nic moc..asi po hodine som vyzerala akoby som si na plet nic nedala..myslela som si,ze to bude nieco lepsie,ale vobec mi nevyhovoval a zdalo sa mi ze je to viac hydratacny krem ako tonovaci,pleto som mala po nom mastnu..takze tiez by som si ho nekupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja od Dermacolu čekala také rozhodne více, protože jak jsem psala výše mám tu značku rada :) ale tohle se proste nepovedlo ...

      Vymazat
  9. To je hodně mizerný výsledek...

    OdpovědětVymazat
  10. Tady se právě ukazuje, jak každému vyhovuje něco jiného. Já mám pleť s rozšířenými póry a všechny makeupy a BB krémy mi do nich zalézají a zvýrazňují je, takže jsem stále hledala vhodný výrobek. A BB krém od Dermacolu je jediný, který je pro moji pleť perfektní. Do pórů nezalézá a nezvýrazňuje je, pro moji smíšenou pleť se sklonem k akné je perfektní. Kryje málo, ale dá se použít více vrstev a pak kryje více - nanáším více krému a stále vtírám do pleti. To jsem fakt jediná, komu tento krém vyhovuje? Jedinou poznámku bych měla k odstínům - mám celkem 3 různé druhy odstínů a řekla bych, že v nich tak velké rozdíly nejsou, v podstatě mojí pleti vyhovují všechny, což mne dost překvapilo. Myslela jsem, že některý budu mít na léto a jiný na zimu, ale je v podstatě jedno, který kdy použiju, na pleti jsou všechny neviditelné. Možná tedy se umí pleti přizpůsobit, nevím...

    OdpovědětVymazat
  11. Wow Really very nice post děkuji za sdílení o Dermacol BB Beauty Cream 8 v 1 děkuji za sdílet o tomto příspěvku mam :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...