|| || || || || || || 

30. července 2013

... a opět v růžové :)

Nosit v tomhle šíleném horku rozpuštěné vlasy je vážně peklo! Nejraději mám teď pro mně méně oblíbený culík nebo drdol. Půlka prázdnin je bohužel skoro za námi a já už mám 20.srpna zkoušku takže nic moc. Navíc se tak hrozně těším až se ochladí. V minulém new-in jsem Vám ukazovala, že jsem si koupila už v letních slevách na topshop.com čepici a minulý týden mi přišel z asos.com pletený turban na který tam koukám už strašně dlouho a konečně ho mám. :) Vážně se už nemůžu dočkat celkově zimy až obléknu své milované UGG a vyrazím do zasněžených ulic :D asi sem divná, ale mám to fakt ráda. Co vy? Nakupujete v létě zimní věci? Jste spíše letní nebo zimní typ? :)

Urika také pozuje :D
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||
Tílko - chicnova.com
Kraťasy - New Yorker
Sandálky - CCC
Sluneční brýle - firmoo.com
Náhrdelník - chicnova.com
Náramek - New Yorker
Prstýnek - C&A
Hodinky - Michael Kors

15 komentářů:

  1. Miluji kombinace takových barviček :) A líbí se mi i zvolené doplňky, sluší ti to moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty máš tak dlouhé vlasy! Takhle v culíku to vynikne nějak víc :))
    Já se zas strašně těším na kabáty, ať už na trench nebo pak na zimní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu také jsem se divila, když jsem viděla fotky, že mám vlasy opravdu na nich nějaké hodně dlouhé :D

      Vymazat
  3. super hodinky!
    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem jarní a podzimní! :) nemám ráda zimu ani přílišné horko. tak kolem těch 25 stupňů a chladivý větřík jsou pro mě ideální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsme na tom podobně sice zimu nemám ráda, ale prostě miluju podzimní a zimní oblečení. Přesně botičky UGG, nějakou pěknou bundičku a jsem nejspokojenější :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám rozhodně nejraději léto a to vedro v posledních dnech bylo ubíjejí, ale jakmile se ochladilo, tak už mi to zase chybí...

    OdpovědětVymazat
  7. Culík ti sluší:) A já jsem asi spíš tak nějak jarně/podzimní typ. Uplnou zimu nemusím, abych chodila nabalena, ale vrstvení, šály, teplý svetry a čepice, ale ještě ne zimní bunda, to je moje!

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká kombinace barev!
    Taky občas kupuju zimní bundu v létě nebo tak, nejsi v tom sama :D


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji tuhle kombinaci barev! Moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  10. opravdu moc pěkná kombinace barev ta růžová s tyrkysovou :) nejsi jediná, na zimu se už také těším, to vedro mě už ničí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...