|| || || || || || || 

24. září 2013

Skin79 - Hot Pink Super Plus Beblesh Balm + Skin79 - Intense Classic Balm

Hezké odpoledne. Včera večer, když jsem přednastavovala tento článek jsem se úplně zhrozila, že mi nejdou náhrávat fotky klasicky z pc rovnou do blogu. Bohužel jsem asi nějak již vypotřebovala kapacitu takže jsem dnešní fotky nahrála přes flickr. Jen doufám, že se vše bude zobrazovat tak jak má a nebude už žádný problém. Dnes si dáme opět trochu kosmetiky. V poslední době se mi zdá, že šílenství okolo BB krémů pomalu upadá ( a přesunulo se na "chubby sticky" :D) já osobně, ale nedám dopustit na můj oblíbený BB o kterém jsem Vám psala -TADY- a používám ho úplně nejraději. Takže jsem opět velmi ráda vyzkoušela další dva pro mne úplně nové krémy od e-shopu bbcreamshop.eu se kterým mám jen tu nejlepší zkušenost.
Jak to máte vy? Berou Vás ještě BB? Používáte/Nepoužíváte? Který je Váš oblíbený? :)
DSC_0854_YMax
DSC_0862_RGBMax 
DSC_0871 

Skin79 - Hot Pink Super Plus Beblesh Balm 

Na úvod opět musím napsat, že jsem vybírala BB krémy, které jsou vhodné na mojí mastnou pleť.
První volba padla na tento růžový krém v menším cestovním balení, které má praktickou pumpičku se kterou se dá velmi dobře regulovat vytlačené množství krému.
Odstín mi naprosto vyhovuje a krásně splyne s mojí pletí. Je lehký, neucpává póry. Krytí bych ohodnotila jako střední a velmi pěkně zakryje flíčky, začervenání. Velmi obstojně si poradí i s rozšířenými póry, které bohužel mojí pleť trápí. Celkově musím napsat, že mé pleti sedí a po mém nejoblíbenějším BB krému M perfect coveru je tento druhý, který nejvíce využívám. Co se týče výdrže na mé pleti tak je cca půl dne v perfektním stavu a poté už je potřeba trochu přepudrovat. 
Krém v cestovním balení 15g vyjde na cca 225,- a koupíte ho třeba -TADY- :)
skin7ggg91 
Skin 79 - Intense Classic Balm
Jako další jsem zvolila opět BB od Skin79, který by sám o sobě měl bojovat proti akné a POZOR je vhodný i pro může :) Je to přesně to pravé pro problematickou pleť + jsem na něj četla celkem dost kladných recenzí. Odstín po vymáčknutí z tuby se mi zdá tmavší, ale po aplikaci na obličej si "sedne" a hezky se přizpůsobí. Má hustší konzistenci než první BB a tím pádem i krytí je silnější. Na můj vkus pro mojí pleť až zbytečně silné. Dle mého je vhodný na zimní měsíce, protože na léto je opravdu zbytečně hutný a mé pleti v horku moc nevyhovoval. Výdrž bych opět ohodnotila jako u předchozího krému cca půl dne, ale rozhodně je potřeba i po aplikaci a během dne přepudrovat. Pokud máte větší problémy s akné tak pro Vás bude tenhle BB nejspíše dobrý, ale jak jsem už psala výše na mojí pleť je zbytečně těžký. Mezi mé oblíbené BB ho určitě neřadím a sama bych si ho znovu nekoupila. 
Krém v balení 43,5ml vyjde na cca 280,- a koupíte ho třeba -TADY-
hned
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

14 komentářů:

  1. Mám Intense Classic Balm a jsem s ním spokojená - na podzim jako dělaný.
    Na zimu mám šnečka (taky od Skin79) a jsem s obouma opravdu spokojená. Pleť netrpí a je schovaná před mrazem ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom šnečím jsem už také dost četla a vlastně snad jen samou chválu. Sama si ho asi kupovat nebudu, ale kdybych někdy měla možnost klidně bych ho také zkusila :)

      Vymazat
  2. Ten růžovej jsem měla taky a vyhovoval mi :) možná ho na zimu koupim zase.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím že skvěle kryjí :) ale mě by tyto odstíny asi nevyhovovaly :/ nevím nevím :) třeba kdybych ho otestovala, tak by mi seděly :))

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odstíny jsou klasicky světlé jak tomu bývá u asijkých BB a mě právě tyhle odstíny naopak velmi vyhovují :)

      Vymazat
  4. BB krémy mám pořád moc ráda, hlavně od Skin79 (doma mám The oriental gold). Tyto dva také vypadají skvěle

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  5. Ten první je lepší ke tvojí pleti :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skin 79 jsem si chtěla pořídit. Bohužel po koupení a ozkoušení Misshy Cover jsem zjistila, že má pleť nesnáší silikon, strašně se mi ucpali póry :( Bohužel silikony jsem ve všech asijských BB, takže jsem odkázán na lékárny...



    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha je tak to je špatné :( Bohužel každému nemůže sedět vše viď :)

      Vymazat
  7. Ten růžový BB jsem měla ve vzorečku a moc mi vyhovoval, klidně bych si ho koupila v plném balení! Ale v poslední době jsem BB a podobné věci úplně vysadila a používám pouze pudr, nechci pleť zbytečně zatěžovat :) A ten růžový ti alespoň podle fotek určitě sedne více! :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě mrzí, že jsem si s "bíbíčkama" obecně nesedla, nádherně kryje, ale bohužel nic pro mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...