|| || || || || || || 

5. května 2014

... dubnové tipy :)

Hezké odpoledne. Nový měsíc je tady a já přináším mé další kosmetické tipy. Zítra jedu na exkurzi na Slovensko takže dnes balím, píšu ještě nějakou práci do školy a připravím snad i nějaký další článek na blog. Minulý měsíc byl ve znamení hlavně balzámků na rty jak můžete vidět níže na fotkách.
Co nadchlo Vás z kosmetiky naposledy? :)

Nivea - Lip Butter (Nivea Haus 2,69 eur)
Nedávno když jsme jeli do Berlína a já chytrá jsem si zapomněla vzít s sebou balzám na rty tak nějakou rtěnku. Tak jsem si říkala, že si koupím  v DM třeba nový Baby Lips. Poté mi, ale zkřížil cestu Nivea Haus a já tam objevila tohle máslíčko na rty, které u nás není a ani netuším zda se někdy bude vůbec prodávat. Pokud, ale sledujete zahraniční bloggerky tak určitě víte, že se těší velké oblibě. BabyLips rázem upadl do zapomnění a já brala hned tenhle lip butter.Vybrala jsem si malinový, ale mají ještě karamelové, original (klasická Nivea vůně) a to poslední je vanilkové. Dalo se koupit i balení po všech čtyřech za 10 eur, ale to jsem si říkala, že zase jich tolik nespotřebuji. Takže jsem zůstala jen u tohohle malinového. Balzámek je v roztomilé plechové krabičce. Já úplně tenhle typ balení neupřednostňují, ale zase na druhou stranu mi nijak nevadí. Zásadně do něj nesahám prsty, ale pouze přiložím ke rtům a trochu tam "hrábnu" rty a jde to také. Vůně je jemná, malinová a občas mi trochu připadá jako nějaký malinový jogurt. Balzám nelepí, ale pokud ho na rty dáte více budete je mít trochu "mrtvolné", takže opatrně. Hydratuje dle mého naprosto perfektně a musím říct, že jsem si ho hrozně oblíbila a příště si v Německu koupím ten i ten karamelový :)
Labello - Fruity Shine Watermelon (Nivea Haus 1,80 eur)
Vědeli jste, že Labello patří pod Niveu? Já teda ne. Zjistila jsem to právě až v tom Nivea Haus. Každopádně Labello balzám jsem neměla už ani nepamatuji. Zrovna tam na ně byla akce a měli i velký výběr a já kupovala nějaký mamce a příteli no a tak jsem si říkala, že si vezmu i nějaký pro sebe, když je ta akce žejo :D Jelikož miluju vše co voní po melounu byla volba hned jasná. Balzám je opět hrozně příjemný, hydratační, nelepí a úplně jemňounce zabarvuje rty což mi vyhovuje. Oba tyto balzámy můžu jednoznačně doporučit. Ať už po hydratační stránce tak samozřejmě i protože nááádherně voní :)
Rimmel - 60 Seconds by RITA ORA (drogerie 49,-)
Hned na úvod musím říct, že barva laků na fotce bohužel moc neodpovídá. První světlý lak je v odstínu 873 Breakfast in Bed. Ve skutečnosti se na něj podívejte -TADY- na fotce. Barvu bych popsala jako světlounce modro-zelenou. V lahvičce se mi zdá, že má shimmer, ale na nehtech jsem ho poté vůbec neviděla. Druhý odstín je 863 Do not Disturb. Opět ve skutečnosti mrkněte na fotku -TADY-. Barva je to tmavě zelená s kapkou modré bych řekla. Oba odstíny se mi zdají velmi povedené a nemám co bych těm lakům vytkla. Dobře se aplikují širším praktickým štětečkem. Co se týče toho zaschnutí nejsem si úplně jistá zda za 60 sekund já čekám rozhodně raději déle. Výdrž byla u mě asi 5 dní :)

Aussie - lehký ošeřující sprej na vlasy (DM 149,-)
Momentálně na vlasy používám celou řadu Aussie a už jsem Vám tady o tom i nedávno psala, že nijak zvlášť nadšená nejsem. Každopádně tahle novinka ve spreji mě v DM zaujala a já samozřejmě opět podlehle té žvýkačkové vůně, která je nepřekonatelná. Sprej je na slabé a namáhané vlasy s australským jojobovým olejem. Je celkem škoda, že na balení je jen jedna věta na jaké vlasy je a co obsahuje. O tom jak by se měl používat nebo tak něco tam nic není psáno. Když jsem se dívala na internet tak jsem zjistila, že se aplikuje jak na vlhké vlasy po umytí tak i na suché jako osvěžení/oživení a že by měli být vlasy po něm lesklé atd. Já ho aplikuji většinou na vlhké vlasy po umytí. Vlasy nijak zvlášť nezatěžuje, neslepuje. Občas ho používám i na suché a to ho pak z vlasů cítím ještě dlouho což se mi asi líbí nejvíce. Dalších "zázračných" účinků jsem si bohužel opět nevšimla. Já a Aussie si prostě nějak nerozumíme. Sice mi ty výrobky hrozně voní, ale to je ú výrobků na vlasy fakt málo ..... na mé vlasy absolutně nefungují takže další balení kupovat nebudu ani jednoho z produktu co mám teď aktuálně doma. 
Lovely Things || FACEBOOK || TWITTER || ASK.FM || INSTAGRAM ||

9 komentářů:

  1. A já nad tou Aussie tak přemejšlím, ale nejsem si vůbec jistá, jestli do ní jít nebo ne .. Četla jsem jak chválu, tak i negativitu, nebo spíš teda to, jak píšeš ty, že se nic neděje .. A tak jsem pořád na vážkách, ačkoliv ta vůůůůně :-)
    A škoda, že ty máslíčka od Nivei tady nejsou, úplně takové roztomilé a voňavé věci můžu :D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. S Aussie výrobky to mám úplně stejně, miluju tu vůni, ale prostě na mě nic nefunguje, jak u 3 min miracle tak u šamponu jsem neviděla rozdíl od obyčejných drogerkových produktů, takže Aussie za mě už ne. A ten balzám od Nivea bych strašně chtěla vyzkoušet, jen škoda, že se tady pořád neprodávají :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nivea balzámy bych si taky chtěla pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Nivea balzám mě zaujal asi nejvíce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teď nedávno jsem si snad po x letech taky koupila Labello, tuším višňové a jsem příjemně překvapená, určitě si zaběhnu i pro tohle :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  6. to Labello mám a je celkom super. Tie Nivea balzamy ma tiež lákaju, taký Nivea Haus by sa zišiel aj na slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem z Rita Ora laků zkoušela ten nude, a teda dá to celkem práci, když nechci, aby dělal pruhy. škoda :-/

    OdpovědětVymazat
  8. !!! SOUTĚŽ !!! Ahoj, narazila jsem na tvůj blog a napadlo mě, jestli by ses nechtěla zapojit do naší "fashion" soutěže. :D Více info zde: http://hrhkatemiddleton.blog.cz/1404/souteze-d ;)

    jo jinak prosím promiň za zkopírovaný komentář.

    OdpovědětVymazat
  9. laky Rita Ora se povedly :) sprej mám taky, ale ještě jsem ho nezačala používat, tak jsem moc zvědavá, jaký bude.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...