|| || || || || || || 

1. srpna 2014

... červencové tipy :)

Polovina prázdnin za námi a s tím přicházejí mé nové kosmetické tipy. Přeji hezký víkend všem :)

Maybelline - MATTE MAKER Mattifyng Powder (drogerie/parfumerie Müller cca 5eur)
Potřebovala jsem nový pudr a v Drážďanech mě zaujal tento od Maybelline. U nás jsem ho myslím v drogerii neviděla, ale co jsem koukala tak se dá sehnat i na asos.com. Osobně nemusím tenhle typ balení (bez zrcátka a šroubovací), ale dobře, nevadí. Pudr používám teď asi dva týdny a moc jsem si ho oblíbila. Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín co tam měli a to 15 light beige a sedí mi skvěle. Pudr zbytečně nepráší, krásně splyne s pletí, působí přirozeně a to hlavní opravdu výborně mojí mastnou pleť zmatní. Není to sice teď v létě na celý den, ale na půl dne určitě a až bude chladněji myslím, že zvládne klidně celý den. Rozhodně pokud budete někde za hranicemi na něj mrkněte a snad dorazí i brzo k nám do drogerií :)
Maybelline - Baby Lips - odstín Punchy Pink (DM cca 2,50eur)
Poslední dobou se mi nějak ztrácí balzámy. Ten poslední baby lips, který jsem si objednala z ebay, jsem asi před měsícem někde ztratila. Takže jsem si koupila jiný a to v odstínu Punchy Pink. Je to krásná žvýkačkově růžová barva, která rty lehce zabarví do růžová a hlavně naprosto božsky voní. Jako ty růžové Hubba Bubba žvýkačky. Celkově tohle je můj třetí baby lips a jsem s ním moc spokojená. Krásně hydratují, příjemně rty tónují a opět se budu opakovat - nádherně voní :) Jen je velká škoda, že u nás v drogeriích nejsou stále k dostání :(

China Glaze - You Drive Me Coconuts (ebay.com 3 dolary)
Jako každé léto, tak i letos jsem si z ebay objednala nový neonový lak. Už jich mám docela slušnou sbírku. Přemýšlela jsem, že udělám o nich asi i samostatný článek, protože celkově China Glaze laky jsou mé nejoblíbenější. Ale zpět k tomuto krasavci :) Bohužel fotku na nehtech jsem měla, ale nějak se mi z telefonu ztratila, ale pro orientaci mrkněte na odstín třeba -TADY-. Já tyhle neonky miluju a tahle není výjímkou. Je to nádherná až jedovatě, svítivá růžová barva, která by neměla nikomu chybět v letní výbavě :)

Victoria's Secret - tělový sprej Coconut Passion (parfemy-elnino.cz cca 220,-)
Nedávno jsem objednávala mamce její oblíbený parfém a když už jsem byla na e-shopu elnino, tak jsem neodolala a mrkla jaké mají v nabídce tělové spreje VS. No a zrovna měli na skladě Coconut Passion, který jsem moc chtěla. Takže jsem ho tam přeci nemohla nechat. Upřímně jsem čekala podle názvu, že bude vonět více po kokosu. Voní spíš jen na začátku kokosem, ale po chvíli už cítím jen vanilkovou vůni. Každopádně já velmi ráda i vanilku takže mi to až tak nevadí a používám ho teď z těch třech sprejů co zatím mám úplně nejraději. V létě je to ideální volba. Příjemná vůně a i obstojná výdrž pár hodin. Časem si možná ještě pořídím Mango Temptation, ale pro teď už se spreji VS končím a počkám až tyhle spotřebuji, aby se mi to tu doma zbytečně nehromadilo :) Jo a malý tip pro Vás - pokud budete v Drážďanech tak v drogerii/parfumerii Müller mají momentálně v nabídce čtyři nebo pět sprejů a tělových mlék od VS. Takže možnost si přivonět v obchodě :)

16 komentářů:

  1. Přesně toto Baby Lips jsem měla, ale bohužel mi neslušela ta barva :/ a od VS asi taky něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten Maybelline pudr vypadá jako AffiniMat. že by stejný výrobek jen s jiným jménem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se v pudrech Maybelline moc nevyznam, ale nekde jsem cetla je to nejaky novy za nejaky co se prodaval drive ...

      Vymazat
  3. Lak vypadá neskutečně krásně :))

    OdpovědětVymazat
  4. Baby lips mě vůbec neuchvátilo, tý jo :))) Lak vypadá božsky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi barva laku a chtěla bych si čichnout k VS :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Lak vypadá parádně, asi se taky budu muset podívat na eBay na nějaký pěkný barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám obdobný baby lips od dermacolu a krásně voní a na to že to je jen balzám tak dost pusu zabarví. Jinak od victoria secret ma sheer love a musím říct že je to můj favorit, ještě chci vyzkoušet tělová mléka od VS. Jinak lak vypadá super :-)

    http://veronicawill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty od Dermacolu mam taky doma dva a jsou take dobre :) Na sher love jsem take uz koukala, ale jak jsem psala... chci ted vypotrebovat ty co mam doma :)

      Vymazat
  8. Pudr MNY jsem viděla v DMku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu? super, tak to se musim take zajit podivat u nas :)

      Vymazat
  9. Já chci vyzkoušet hrozně ten Baby Lips :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jů, ten lak má skvělou letní barvičku :) A doufám, že tyhle pudry se dostanou i k nám!

    OdpovědětVymazat
  11. ten tělový sprej budu muset také ozkoušet.. to je strašný to čtení blogů :D
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  12. doufám, že tenhle pudr přijde co nejdříve i k nám, protože se na něj třesu už pár měsíců! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...