|| || || || || || || 

15. listopadu 2014

... make-up school s Rouge Bunny Rouge :)

Pokud sledujete můj instagram víte, že před zhruba dvěma týdny jsem se zúčastnila společně s několika bloggerkami make-up school se značkou Rouge Bunny Rouge. Akce se konala na Černém Mostě a já tento sobotní den spojila společně s mamkou ještě s nákupy v IKEA. Takže to byl jeden takový příjemně strávený víkendový den. Ale zpět k RBR. Tuto značku seženete exkluzivně v parfumeriích Douglas v Praze a také v Brně. Já osobně do tohoto setkání jsem o značce několikrát četla, ale nijak zvlášť pozornost sem jí nevěnovala. Každopádně celá make-up school byla moc hezky připravená, kdy jsme si každá z nás mohla výrobky vyzkoušet přímo na sobě. Já bohužel musela odejít trochu dříve takže líčení jsem si bohužel na obličeji nevyzkoušela. Naopak jsem, ale vyzkoušela všechny tvářenky, make-upy rozjasňovače a hlavně stíny alespoň na ruce. Z mého pohledu musím vyzdvihnout hlavně zmíněné stíny, které má RBR opravdu luxusní! Perfekně pigmentované a na dotyk úplně sametově hebké. Až jsem si myslela, že jsou všechny máslové konzistence, ale omyl nejsou. Jsou to klasicky lisované. Doporučuji pokud někdy narazíte na stojan této značky v Douglasu, tak určitě alespoň vyzkoušejte na ruku a uvidíte sami. Osobně mi přijdou velmi zajímavé i obaly produktů na kterých jsou vyobrazeny různé rostlinky/kytičky. Důvod je naprosto jednoduchý - danou rostlinku produkt obsahuje. Většina produktů je bez parabenů a RBR si klade za důraz, že líčení s jejich produkty by mělo vydržet opravdu celý den na pleti a jako příjemný bonus produkty mají o pleť i šetrně pečovat. Znáte značku Rouge Bunny Rouge? Máte nějaké zkušenosti s jejich produkty?

Limitovaná paletka RAW GARDEN CHRONOS z podzimní řady je opravdu nádherná. Zamilovala jsem si ji na první pohled. Naprosto ideální, krásné odstíny se kterými se dá vytvořit jak lehčí denní, tak ale i trošku více dramatičtější večerní líčení :)  Při odchodu každá z nás dostala na vyzkoušení několik produktů. Momentálně je testuji a napíšu o nich v dalších kosmetických tipech :) 

6 komentářů:

  1. To vypadá, že to byla moc pěkná akce :), jsem pak zvědavá na recenzi jaké ty produkty jsou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky! S týmito produktami skúsenosti nemám. Vyzerajú však veľmi zaujímavo. Všetko pôsobí tiež veľmi luxusne. Tiež sa mi páčia tiene. Určite by som ich chcela niekedy vyskúšať.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  3. Znacku neznam, ale tesim se na recenzi.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Produkty mají pěkná balení, akce to musela být super :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. to muselo byt super!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si od nich pudr a lesk na rty a jsem moooc spokojená! Tady je odkaz na recenzi zde

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...