|| || || || || || || 

29. prosince 2014

... vánoční random :)

Dobré ráno. Jak jsem již avizovala včera na facebooku. Dnes mám pro vás hned několik fotek, které jsem nafotila v průběhu Vánoc. Uvidíte i několik dárků ze kterých mám velkou radost. Letos jsem opět neměla žádné speciální přání, protože prostě to co chci si koupím normálně přes rok a na Vánoce opravdu nečekám. Ale samozřejmě nějaký ten dáreček vždy potěší. Už teď vím, že na několik věcí jsem zapomněla vyfotit, ale nevadí. Třeba někdy příště vám je ukážu.V úterý se chystám do Prahy omrknout slevy. Ráda bych do Lush, kde momentálně mají slevy na vánoční limitku a také do Topshopu a MK. Momentálně také dost zvažuji objednání Roshe run tenisek od Nike. No uvidíme co si pořídím za peníze, které mi přinesl Ježíšek. Ještě bych vás ráda upozornila na plesové šaty, které prodávám na vinted.cz. Kdo by měl zájem neváhejte mě kontaktovat přímo na vinted a nebo na e-mailu blogu ;)

Pár dní před Štědrým dnem jsem stihla také konečně vyrazit na Staroměstské náměstí. V prosinci jsem byla sice v Praze hned několikrát, ale bohužel nikdy mi nevyšel čas tam zajít. Nakonec se to ale povedlo. Strom se mi letos moc líbil, ale ostatně to asi vlastně vždycky :)
Také jsem stihla vyrazit s přítelem znovu na brusle a potom jsme se zašli do Costa Coffee na jejich božskou ostružinovou čokoládu a cheesecake, který tam mají dle mého prostě nejlepší. Jen mě trošku naštvalo, že zrovna už neměli vánoční kelímky, ale tak co se dá dělat. Čokoláda byla i tak výborná :)
Celý prosinec jsem jako už tradičně nosila můj milovaný vánoční svetr a přítel zase mikinu, která byla předčasný dárek ode mne. Jelikož miluje seriál Hra o trůny navrhla jsem mu sama na e-shopu snapmade.com tuhle mikinu a to jste měli vidět jeho radost :)
Mé vánoční nehty :)

Letos o Vánoce jsem poprvé vyzkoušela udělat hned několik dobrot. První  bylo domácí rafaelo, které dopadlo nad mé očekávání a bylo opravdu moc dobré. Jen kdybych půlku "hmoty" nesnědla už při tvorbě kuliček :D
... vánočka dopadla také celkem dobře. Chuťově byla moc dobrá jen se mi na jedné straně trošku rozjela, ale tak napoprvé celkem dobré myslím :)
... a pomerančový punč ze kterého jsem byla asi nejvíce nadšená :D Hrozná dobrota a proto jsem ho dělala hned dva dny za sebou a mám v plánu ho udělat i na Silvestra :)  
Dáreček od Braun, který jsem dostala na vánočním večírku jsem rozbalila opravdu až u stromečku a byla jsem hrozně nadšená, protože jsem tam našla přesně to co jsem chtěla :) Lady Million a náušničky od přítele :) Cítím, že tenhle křivák bude na jaře můj velmi oblíbený kousek :) V novém roce začnu s detoxem :) Nejroztomilejší domácí papuče a houba na mytí :) Něco do zimy :) a ... a další čepice od Adidas NEO :) ... ale úplně nejvíc ze všeho mi udělalo radost, když mě mamka 25 ráno probudila s tím, že venku sněží :))) no není to nádhera?

17 komentářů:

  1. Jé, ty papučky jsou dokonalý ♥ Samé krásné fotky, mám ráda Tvoje random články
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tvé random články moc rada!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jste milé holky!! Díky moc. Já ale osobně u ostatních random taky články mám asi také nejraději :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky:)
    Zvu tě k nám na giveaway
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  4. No nádherné fotky! :))))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotečky a ach ty vánoční nehtíky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Asi nejhezčí vánoční random :) Má to takovou hezkou nestrojenou atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé Dashulko to jsi mě moc potěšila. Děkuji :) Jsem ráda, že se líbí!

      Vymazat
  7. tomu říkám vánoční nálož! :) to domácí rafaelo vypadá skvěle, mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a také bylo! :))))))) Pokud jsi ještě nedělala nikdy domácí určitě taky vyzkoušej.... z kondenzovaného mléka a člověk by nevěřil jaká je to dobrota a chutná fakt jak originál :)

      Vymazat
  8. Podělíš se o recept na punč, prosím ;) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě :) zahřála jsem v kastrolu 0,75l červeného polosladkého vína + cca 1/2 litru pomerančového džusu a do toho přidala dvě pyramidky (sáčky) koření od Vitana na punč. Dále jsem přidala několik plátků pomeranče, citronu (okrájela jsem kůru) a dosladila medem. Všechno prostě podle chuti. Jinak cedníkem jsem pak vyndala ten rozvařený pomeranč s citronem, pyramidky koření a podávala takhle v hrnečku opět s plátky citrusu :)

      Vymazat
  9. Krásne fotky! Mala si nádherné nechty a to rafaelo vyzerá božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. wau, naozaj samé krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...