|| || || || || || || 

20. července 2015

... výlet a nová kabelka :)

Krásné pondělí. Dnešní fotky jsou z konce minulého týdne, kdy jsem si udělala s mamkou takový menší výlet na zámek v Libochovicích. Byla jsem tam sice už několikrát, ale moc nám tam líbí a proto se tam vracíme častěji. Využila jsem hezkého prostředí v zahradách zámku, kde se často prochází pávi (jeden krásný páreček jsem vám i vyfotila) a poprosila mamku ať mě tam rovnou i vyfotí. Měla jsem na sobě totiž hned několik nových věcí, které jsem tady ještě vůbec neukazovala a které jsem si teď moc oblíbila. Začnou kabelkou, kterou mám už asi dva týdny z e-shopu kabelkyzesveta.cz. Jedná se o model Elisa celá kabelka je z umělé kůže, ale zatím působí velmi kvalitně, tak uvidím časem co vydrží. Objednala jsem si jí proto abych nebyla furt "trapná" a netočila stále dokola jen ty mé tři kabelky od Korse, tak jsem si k nim pořídila tuhle. Je tak akorát velká a hlavně super praktická, prostorná a vejde se toho do ní fakt hodně a má popruh přes rameno. Prostě ideální kabelka a navíc dle mého vypadá moc hezky. Cami top už znáte a džínové šortky mám už z loňska - oboje H&M. Kardigan mám také krátce ze slev na mangooutlet.com a hrozně moc jsem si ho oblíbila. Je teď sice teplo, ale na večer, když už bývá chladněji je naprosto perfektní a hrozně příjemný na nošení. No a o mých oblíbených Converse z ringit.cz, které mě baví stále čím dál víc jsem tu už také psala. Mimochodem  všechny fotky jsou focené na Olympus PEN E-PL7, který mám teď na pár týdnů půjčený. Hezký zbytek dne a já se zase v průběhu týdne ozvu :)
Kardigan - mangooutlet.com
Cami top - H&M
Šortky - H&M
Sluneční brýle - aliexpress.com
Náhrdelník - mynamenecklace.com
Kabelka - kabelkyzesveta.cz

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

4 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...