|| || || || || || || 

6. října 2015

... první podzimní :)

Letos v létě jsem tady bohužel moc svých letních outfitů nestihla publikovat. Celé léto mi přišlo ve finále, tak hrozně krátké a už je tady zase podzim. Dnešní fotky jsou z minulého týdne, kdy jsem jela do Prahy za kamarádkou. Bylo už docela chladno a proto jsem vytáhla poprvé mojí novou šálu z C&A a boty z Deichmannu ze kterých jsem opravdu nadšená. Hrozně se mi líbí a navíc jsou i pohodlné. Takže ta nejlepší kombinace co existuje. Ostatní věci znáte. Nevím jak vy, ale já už jsem dokonce natěšená i na zimu. Možná jsem trochu blázen, ale fakt se třeba těším až vytáhnu z krabice konečně zase mé milované UGG. Celkově tohle období, kdy mám největší chuť jen pít čaj a pálit jednu svíčku za druhou mám prostě ráda :) Jo a nezapomeňte na stále probíhající GIVEAWAY o Rexona balíček, která končí už zítra!!
 20150930_163927_RGBMax

20150930_163923_RGBMax
20150930_163932_RGBMax 20150930_163942_RGBMax 20150930_163807_RGBMax
Křivák - Mango
Tričko - Primark
Šála - C&A
Kalhoty - Topshop
Kabelka - Michael Kors
Boty - Deichmann 

5 komentářů:

  1. Seš moc hubeňoučká :) A velká kočka

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to Andělko, je to šik a pohodlné. :) Ty maličké kabelky MK se mi moc líbí. Ale já mám teď vyhlídnutou malou Furlu. :)))

    Ps: Máš luxusní nohy!

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...