|| || || || || || || 

4. prosince 2015

... listopadové tipy :)

Hezký den. Jak se máte při pátku? Já si momentálně plánuji program na víkend a přemýšlím, že zítra upeču perníčky a nejspíš i vanilkové rohlíčky. Pečete už? Já dělala minulou sobotu pouze zkušební vánočku. Jinak zatím nic. Teď, ale k dnešnímu článku. Minulý měsíc jsem vyzkoušela opět několik velmi dobrých, ale také naopak i pár nic moc kosmetických produktů. Takže se na ně podíváme blíže :) A nezapomeňte na stále probíhající GIVEAWAY o Braun žehličku na vlasy :)DSC_0796_YMax
Batiste - suché šampony (DM 119,-/kus)
Jak víte byla jsem nedávno na oficiálním představení těchto šamponů a dostala jsem tři k vyzkoušení. Do té doby jsem zkoušela suché šampony jen konkurenčních značek a nikdy mi žádný nevyhovoval. Většinu jsem ve vlasech hrozně cítila (svědila mě hlava) a nebo jsem měla problém s vyčesáním šamponu z vlasů. Proto jsem od Batiste moc neočekávala i když vím, že se těší celosvětové popularitě. O to větší překvapení přišlo po prvním vyzkoušení. Zkusila jsem fresh a ten výsledek jsem takhle dobrý fakt vůbec neočekávala. Vůně šamponu je velmi příjemná, jemná a nevtíravá. Šampon jde z vlasů krásně vyčesat, dodá lehký objem a hlavně ho vůbec ve vlasech necítím. Žádné svědění pokožky hlavy se nekoná. Nevěřila bych, že to napíšu, ale po aplikaci se mi moje vlasy líbí snad dokonce víc než když si je umyji klasickým šamponem. Takže to haló okolo těchto "sucháčů" teď už chápu a i já se přidávám do fanclubu Batiste! Jinak jsem zkoušela jsem i ten pro blond vlasy, který slibuje, že zmírní i odrosty. Co se týče účinku přijde mi stejný jako ten fresh, ale žádný přirozenější odrost jsem nezaznamenala. Na druhou stranu jsem někde četla, že prý dělá fleky na vlasech. To já také nemůžu potvrdit, protože toho jsem si také nevšimla. Každopádně mi více vonní ten fresh. Ten pro blond je myslím i o něco dražší než ta základní řada takže ten já si určitě znovu nekoupím, protože jak jsem psala výše nevidím rozdíl mezi ním a tím ze základní řady. Celkově tenhle produkt považuji za můj kosmetický objev tohoto roku! :)DSC_0806_YMax
Balea - micelární voda pro smíšenou a citlivou pleť (DM 99,-)
Hned co jsem na instagramu zahlédla, že má Balea svojí micelárni vodu úplně jsem zajásala. Protože jsem věděla, že bude vzhledem k ceně Balea produktů určitě za super cenu a také k poměru kvality se kterou já osobně jsem u většina Balea výrobků moc spokojená. V tomhle případě se nekonalo žádné překvapení a potvrdilo se vše s čím jsem počítala. Micelární voda je za mě skvělá! Výborně odličuje a příjemně voní. Nevšimla jsem si žádných negativů na mé pleti. Za tu cenu a obsah ml je to super produkt.
DSC_0804_YMax DSC_0805_YMax
Dove - masážní Roll-on, Derma Spa (drogerie 299,-)
Po chvále, která padla na dva produkty výše teď přichází produkt o kterém ani vlastně nevím co si myslet. Tento typ masážních produktů považuji za úplné blbosti a sama bych si takovou věc nekoupila. Vzhledem k tomu, že jsem ho dostala a produkt příjemně voní jsem ho samozřejmě vyzkoušela. Tato nejnovější řada UPLIFTED+ má za úkol hloubkově hydratovat navrátit pokožce pružnost. Nelíbí se mi to dávkování i když je celkem praktické. Otočíte hlavicí a stlačením dostáváte produkt na "masážní kuličky". Je to fajn, ale vzhledem k tomu, že já osobně se celkově nerada mažu a patlám na sebe něco, tak tohle masírování mě už vůbec nebaví. Pokožku sice hezky provoní a zjemní, ale jinak jsem si žádného jiného efektu nevšimla. DSC_0802_YMax
Clinique - rtěnka POP v osdtínu WOW POP (parfumerie ve slevě za 420,-)
Na tuhle rtěnku jsem koukala hrozně moc dlouho a furt si říkala, že jí vlastně nepotřebuji a odstín, který se mi nejvíc líbí vlastně už doma mám od jiných značek hned několikrát. No znáte to.... stejně jsem ve finále neodolala. Víte, jak já miluju hot pink rtěnky a odstín wow pop to je prostě on. Rtěnka je hezky krémová, hydratační a má skvělou výdrž asi zřejmě díky tomu, že v sobě obsahuje už i primer. Zatím jsem jiné rtěnky od Clinique neměla takže v tomhle nemohu jejich kvalitu porovnat. Jsem s ni moc spokojená a nosím ji velmi často. 20151202_124739_Xe847
Dermacol - řasenka Devilash (drogerie 249,-)
Tato řasenka slibuje řasy s doslova ďábelským objemem. No moje zkušenost je trochu jiná. Kartáček není špatný, ale je na něm hrozně moc barvy. Celkově je řasenka moc "mokrá". Na řasách zanechává zbytečně moc barvy. Mě osobně se s ní nepracuje dobře. Chce to si s ní trochu vyhrát, aby výsledek vypadal dle mých představ. Cca po 8h se začne drolit a opadávat. Takže za mě tahle řasenka bohužel ne. DSC_0830_YMax DSC_0836_YMax
Rimmel - makeup Match Perfection Foundation v odstínu 100 IVORY (drogerie 249,-)
Tenhle make-up je na trhu již nějaký pátek, ale tady se jedná o jeho vylepšenou verzi. Já všeobecně make-upy Rimmel moc nemusím. S mojí mastnou pletí si moc nerozumí. Konkrétně tenhle odstín 100 ivory mi vyhovuje svým odstínem, ale na pleti ho prostě "cítím" a nelíbí mi se mi výsledný efekt, který není přirozený. Má hustší konzistenci a středně kryje. Doporučila bych ho spíš na suchou pleť. Na mastnou dle mého vhodný není.
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

21 komentářů:

  1. Batiste šampóny mám taky hodně ráda;) A rtěnka Clinique Pop je naprosto nádherná!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já se mám při pátku tak, že dělám seminárku do školy :) příští týden a ještě ten další to bude mazec, seminárky a testy, tak musím makat :D Ale jak padne večer, tak si pustím koledy a pustím se do balení vánočních dárků, protože ty už pokoupené mám
    Micelárku od Baley bych si chtěla koupit - neštípe Tě v očích a fakt hezky odličuje řasenku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to Ti nezávidím. Seminárky nesnáším :D tak ať ti to jde hezky od ruky :)

      Vymazat
  3. Devilash si zrovna budu kupovat, tak uvidím , jaká bude :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Názor na Devilash mám stejný.Bohužel na mojich řasách taky nic nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda no, protože jsem se na ní moc těšila až ji vyzkouším jelikož se mi moc líbí její obal, ale to je asi tak vše no....

      Vymazat
  5. Ta rtěnka má krásný odstín, od značky Clinique nic nemám :-(

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím jen produkty na rty, ale chtěla bych zkusit i tvářenky :)

      Vymazat
  6. Clinique rtěnku mám taky a je fajn, ale zas tak uzasná mi nepřijde :) Batiste ale miluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že třeba co jsem viděla na instagramu jsou z ní některé dámy doslova hotové mi přijde :D Mě přijde hodně dobrá, ale doma mám už podobně dobré rtěnky takže asi tak :)

      Vymazat
  7. tahle micelárka na mě čeká až dopotřebuji Biodermu, tak jsem na ni zvědavá :) POP rtěnky od Clinique mě baví. mám Melon Pop a chtěla bych určitě ještě Poppy Pop <3

    OdpovědětVymazat
  8. Batiste si musim dokoupit prave dneska mi dosel. Dove roll on bych rafa vyzkousela. Rtenka ma nadherny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Koukám kolik z vás Batiste fakt miluje. Teď si říkám proč já si ho nepořídila už dávno, protože tohle je fakt naprosto TOP produkt! :)

      Vymazat
  9. ja mám tu riasenku a mne vyhovuje. Nepostrehla som ani opadavanie a riasy apodla mna vytvori pekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Všechno, ale nesedne každému no... za mě bohužel ne :(

      Vymazat
  10. S Batiste souhlasím, taky jsem si moc oblíbila a strašně mě překvapily. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Clinique rtěnka vypadá skvěle! Rimmel makup miluju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...