|| || || || || || || 

23. března 2016

... ples + Titanic výstava :)

Krásný den. Během víkendu jsem byla na dvou super akcí a i když bohužel fotek nemám moc a ani nejsou kvalitní, tak vám je přeci jen ukážu, protože jsem si to moc užila :)IMG_20160323_093843
První byl páteční ples naší fakulty. Pokud si pamatujete na článek z plesu v loňském roce, tak můj letošní outfit se skoro nezměnil. Vyměnila jsem jen jiné boty a psaníčko, které jsem si objednala od stejné značky Chi Chi London jako mám šaty. Měla jsem původně z asos.com objednané na letos úplně jiné, ale bohužel jsem se v nich vůbec necítila. Obratem jsem je hned zase prodala a rozhodla se, že si vezmu letos znovu tyhle černé, které naprosto miluju. Celkově tahle značka má podle mě ty nejkrásnější šaty a pokud si budu kupovat nějaké další plesové bude to rozhodně zase od Chi Chi London. Vlasy jsem si tentokrát nechala úplně rozpuštěné, jak je nosím neustále, protože loni jsem měla vlny a v těch jsem se vůbec nectíla. Připadám s pak jak pudl.
IMG_20160320_165956 IMG_20160323_094110
V neděli jsme vyrazili na výstavu Titanic. Upřímně bych raději šla v týdnu, ale kvůli práci to nebylo možné. Lístky jsme měli na 10h a už tak tam bylo hodně lidí a neumím si představit situaci, když jsme odcházeli a parkoviště bylo úplně plné (ráno pouze dvě řady aut). Každoopádně výstava se mi líbila, ale dle mého je to celkem náročné, protože nám to projít trvalo přes 3h. Je tam hodně čtení, ale i hodně poslechu ze sluchátka takže mi to přijde opravdu nevhodné pro menší děti, kterých tam bylo spoustu a bylo vidět, že se dost nudí a několikrát jsem slyšela, jak si stěžují, že je to nebaví atd. Takže pokud máte v plánu vyrazit s dětmi, tak bych to opravdu ještě zvážila. 
IMG_20160323_093258 IMG_20160323_093538 IMG_20160323_094918 IMG_20160323_093047
A jaký byl Váš víkend? Byli jste už někdo na Titanic výstavě? :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

6 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...