|| || || || || || || 

26. července 2016

... nákupy posledních měsíců :)

Krásný den. Žádný článek o nákupech nebyl už několik měsíců a momentálně se mi doma zase nastřádalo několik věcí, které jsem si převážně objednala z internetu, protože nemám teď moc času lítat po obchodech. Takže Vám ukážu, co mám nového a třeba se i inspirujete a uděláte si něčím hezkým radost :)IMG_20160723_105721
Nejnovější věc, kterou jsem si objednala minulý týden je samoopalovací mléko od od značky St.Moriz. Roky jsem byla zvyklá používat samoopalovák od L'oreál se kterým jsem byla hrozně spokojená. Jenže, jak jsem letos zjistila v žádné drogeii ho už neprodávají takže se patrně přestal již vyrábět. Někdy loni jsem na podzim dostala sice od Dove jeden samoopalovák a letos ho už používala, ale ten mi nevyhovuje. Proto jsem sháněla něco jiného a volba padla na St.Moriz. U této značky jsem četla velkou chválu zejména na jejich pěnu. Já však zvolila klasický krém, protože mám dost suché nohy a myslím, že mléko je na ně vhodnější. Koupila jsem si rovnou i tu jejich rukavici na aplikaci a včera jsem krém poprvé aplikovala. Nemohu tedy nijak více hodnotit, ale zatím mi kůže lehce zhnědla a vypadá to přirozeně. IMG_20160715_114232
Další kosmetické novinky jsou od Rimmel. Balíček jsem dostala již asi více než před týdnem a hned na první pohled jsem se zamilovala do balení nových rtěnek v rose-gold odstínu. Vypadá opravdu nádherně. Jedná se o rtěnky, které jsem aktuálně na trhu, protože značka Rimmel slaví  15 let spolupráce s modelkou Kate Moss. Bohužel, ale musím hned napsat, že mi ani jeden odstín rtěnky nevyhovuje. Rudá poputuje kamarádce, protože tenhle odstín nenosím a ta hnědá nebo spíš karamelová mi taky vůbec nesluší. Ještě zkusím v drogerii omrknout ten jeden vínový odstín. DSCN1076_Xe847
Minulý týden mi, ale přišel ještě jeden balíček a to od Dermacol. Tentokrát se jednalo o pečující kosmetiku na nohy. Nejvíce mě z balíčku zaujal ten "make-up na nohy". Zatím jsem ho zkoušela jen na ruku a když se hezky rozetřel, tak ten odstín vypadal fakt hezky a přirozeně. Každopádně aplikovat si tohle na celé nohy a vyrazit v tom ven... no nevím. Moc nevěřím tomu, že je to vhodné pro normální ženy a běžné nošení. Pokud, ale máte s tím zkušenost, tak mi dejte do komentářů určitě vědět :) Co se týče ostatních produktů z "modré" řady, tak musím zmínit, že nádherně voní! Jako bonbony lipo :) IMG_20160620_141654
Když je léto, tak samozřejmě nesmí chybět ani sluneční řada na opalování :) IMG_20160714_114826
O těchto antibakteriálních gelech jsem sice už psala v minulém článku, ale nevadí :) Jsou prostě roztomilé, že Vám je musím ještě jednou ukázat :D Jak jsem už také zmiňovala. Momentálně jsem absolutně posedlá konturkama a tohle je zatím aktuální stav (počet) všech co (zatím) doma mám :D IMG_20160627_132645_YMax
Poslední kosmetické produkty, které Vám ukážu je toto roztomilé mýdlo od Balea, které nádherně voní a samozřejmě jsem s ho koupila jen z důvodu, že bylo ve slevě :D No ale nechte ho tam, že?! :D Peeling, který jsem si koupila abych mohla poté aplikovat samoopalovací mléko. Jelikož jsem měla na kůži ještě zbytky toho od Dove. DSCN1030_YMax
Konjakovou houbičku používám teď už asi dva měsíce a protože by se měla často měnit, tak jsem si koupila tyhle v Tchibu. V balení jsou dvě a mají i šňůrku. Což je praktické, když schnou a někam si ji můžu pověsit. DSCN1013_Xe847
Z oblečení mám za poslední dobu také pár nových kousků. První jsou tyto stříbrné espadrilky z wayfarer.cz. Hrozně moc se mi líbí ta barva a navíc jsou krásně  měkoučké a příjemné na celodenní lítání a ještě mám z tohoto e-shopu nové zlaté tetování -TADY-, které můžete vidět výše na první fotce :)
  IMG_20160721_115216
Když teď přemýšlím, tak jsem si koupila ještě jedny krásný sandálky ve slevě za pouhých 120,- v CCC, ale ty jsem bohužel zapomněla vyfotit a ani je teď nemám u sebe. Ukážu je někdy až v outfitu. Minulý pátek jsem byla v H&M a jelikož tam mají spoustu slev, tak jsem samozřejmě taky neodešla s prázdnou a koupila jsem si tyhle vzdušné halenky, které tam mají každý rok s jinými potisky. Já je mám hrozně moc ráda a už jich mám spoustu. Ráda je nosím, protože jsou lehké, rychle schnou a po vyprání se nemusí ani žehlit :) Takže ideální letní kousek. nový
Musím Vám ukázat i tuhle svíčku od YC, kterou jsem úplnou náhodou objevila na aukru za neuvěřitelnou cenu - POUHÝCH 280,- no měla jsem druhé VÁNOCE :D IMG_20160701_095413
Pokud si dobře pamatuji, tak jsem Vám neukazovala a ani se nezmiňovala o tom, že mám už nějaký měsíc nový foťák "kabelkový" jak já mu říkám :D Prostě, když nechci s sebou tahat těžkou zrcadlovku a tenhle se mi vejde hezky i do malé kabelky.DSCN0018_RGBMax IMG_20160726_090216
Tahle věc je taková blbinka z aliexpress za dolar a něco, ale musím Vám ji ukázat, protože jsem z ní nadšená :D Větráček, který snadno zapojíte do mobilu a vážně FUNGUJE, točí se a je to hrozně moc příjemný :D ideální na cesty... do auta, autobusu a tak :))) DSCN1041_Xe847 DSCN1032_Xe847
Poslední věc, kterou jsem si objednala někdy minulý týden jsou tabletky chlorella + spirulina a snídaňové směsi od ISWARI, které absolutně miluji. Jím je teď už asi dva měsíce každé ráno s bílým jogurtem. Momentálně mi hodně chutná ten ječmen s banánem :) DSCN1027_YMax
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

4 komentáře:

  1. Novinky se mi u Tebe líbí :).
    Zkušenost s tělovým makeupem od Dermacolu mám a to úplnou :D, natřela jsem si ho na celé tělo. A musím říct, že i když jsem se oblékla za delší dobu, tak stejně se otíral do oblečení. Jako když jsem se vysprchovala, tak na těle zůstal, ale jen lehce jsem se omyla sprcháče. Když jsem se pak holila, smyl se i makeup. Takže za mě je to takový nepraktický, když jsem se celá natřela a pak jsem šla k přítelovi, kde jsme seděli na bílých platových židlích a jak jsem vstala, tak ten makeup se do té židle i otřel (nic co by se nedalo umýt, ale nepříjemný to je :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :D no tak to jsi mi potvrdila, co jsem předpokládala. Takže tenhle produkt asi nebude nic pro mě :) Já stejně teď v létě používám ten samoopaovák a patlat na něj ještě tenhle "make-up" tak to by vypadalo asi fakt vtipně :D

      Vymazat
    2. líbil se mi hodně ten výsledný efekt, barva byla pěkná, přirozená a i krásně se roztíral a určitě neflekatěl na těle, ale jak říkal, to rozpouštění a obarvování mi vadilo :D všechno kolem mě bylo najednou hnědý :D :D

      Vymazat
  2. Takový úlovek na Aukru ti tiše závidím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...