|| || || || || || || 

20. ledna 2012

... Bioderma NODÉ FLUIDE šampon!

... hezké páteční odpoledne :) dnes představím předposlední výrobek určený k recenzování, který jsem obdržela z e-shopu biodermashop.cz. Jak už jsem zmínila tohle je předposlední výrobek a musím napsat, že je to zrovna ten se kterým jsem úplně nejméně spokojená! Jedná se konkrétně o šampon Bioderma Nodé Fluide na všechny typy vlasů, který podle popisu na webu odstraňuje nečistoty a brání rychlému, novému promaštění. Tohle tvrzení potvrzuji tak z 50% ... vlasy určitě hezky umyje, napění se velmi dobře, ale že bych je měla druhý den méně mastné než po použití jiného šamponu? to určitě NE! Jinak co mě nejvíce zarazilo je jeho naprosto VODOVÁ KONZISTENCE (viz. fotky níže) což považuji za největší mínus (někomu to třeba nemusí vadit, ale mě to teda vadí dost) protože když si do ruky trochu naliji a než si to stačím dát na vlasy už mi ta "voda" proteče mezi prsty ... což je fakt nepříjemné (vyřešila jsem to sice tím, že si ho nalívám přímo na hlavu) ale to mi přijde také velmi nepraktické jelikož nevím kolik se mi toho tam zrovna podařilo vylít :X Ale co se týče vůně, která mi osobně voní - mé osobní specifikum je ("bylinkovo/lékárenská") :D ale opravdu příjemná :)) ...
Škoda té konzistence jinak bych s ním byla i spokojená, protože mi vlasy po použití přijdou hladší a hlavně není potřeba už použít ani kondicionér ...
Kdo by ale přece jen měl zájem o nějaký jiný produkt z řady Bioderma Nodé ◄ (mrkněte sem)
Máte nějaké zkušenosti s šampony Bioderma? Vyhovuje/Nevyhovuje Vám vodová konzistence??
Hezký víkend všem !!! :))))

34 komentářů:

  1. Mě by vodová konzistence ani nevadila, ale chtěla ybch si k němu přičichnout! :D Vypadá docela zajímavě, nikdy mě nenapadlo zkusit šampon od Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som zasa videla niekde inde na blogu ze je dobry. Uz som si ho chcela kupit a teraz fakt neviem. Hladam nieco na mastne vlasy co by aj ucinkovalo..

    berylka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hele ale on přímo na mastné vlasy existuje, ale jiný (nevím teď přesně jeho název - musíš se podívat) pokud se tedy nepletu tak určitě je ... mám pocit, že jsem o něm někde četla :)
      Jinak mě se vlasy také hodně mastí a nejefektivnější způsob je pro mě bohužel stále každodenní umytí :(( žádný "zázračný" přípravek jsem doposud neobjevila ...

      Vymazat
  3. Taky by mi vadila vodová konzistence, ale jinak musí být asi skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je hezký, že jen proto že jsi to od nich dostala, nám tu neříkáš jak je to super a aby jsme si to hned všichni šli koupit;)

    OdpovědětVymazat
  5. (Nechapu ten posledni anonymni komentar, to je asi pro zasmani ze:D) Ale jinak zajimavy produkt, mozna kdyz to v nazvu ma 'fluid' shampoo, tak to ma byt takhle tekute a to je ta jeho specialita:) Otazka je, kdo prisel s tim, ze 'fluid' shampoo je zrovna ta nejpraktictejsi vychytavka:P xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já jsem tak trochu věděla, že bude více "tekutý" (někde jsem to četla) ale že to bude úplná voda to jsem nečekala :) představovala jsem si tu konzistenci trošku jinak no ...

      Vymazat
  6. zrovna nedávno jsem ho viděla v Rossmanu, chtěla jsem si ho koupit, ale nakonec jsem ho tam nechala. a po tvé recenzi jsem docela i ráda, protože vodová konzistence mi také vadí.

    OdpovědětVymazat
  7. biodermu mám strašne rada :) možno vyskúšam aj šampon :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky by mi vadila vodová konzistence. Četla jsem o něm už u Mii na blogu, ale nějak mi to nepřesvědčuje. Raději si pořídím Tigi nebo L'oreal. které mám už ozkoušené.

    OdpovědětVymazat
  9. tak z té super vodové konzistence bych asi trochu zuřila :) já od Mii četla na tenhle šampon pozitivní recenzi, takže jsi mě trochu tou konzistencí překvapila, o té se nikdo nezmiňoval :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně, vodová konzistence mi u šamponů taky strašně vadí.

    OdpovědětVymazat
  11. zvu tě na mou giveaway na blogu!))

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám taky radši gelovější :-) Nedám dopustit na šampóny La Roche (Kerium pro citlivou pokožku). Ten je bezva!

    OdpovědětVymazat
  13. O tomto šamponu uvažuju už dlouho, ale zatím jsem si ho nekoupila, protože mi lékárenské šampony vlasy spíš vysušují, a to je mám mastné. Ale teda, ta konzistence! To vypadá hodně zle:/// A jinak jo, žádný zázrak na zpomalení maštění vlasů fakt neexistuje...Taky myju každý den...

    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj.šampon používám už 2 roky,a leoší fakt neznám.a hlavně ta vodová konzistence je proto,že neobsahuje detergenty tj.složky,které zbytečně dráždí a vysušují pokožku jako je např.SLS (sodium laureth sulphate).a navíc mně teda pění velmi dobře a lahvička vydrží moc dlouho.vlasy si myji každé 2 někdy 3 dny.je to můj favorit.měnit nebudu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...