|| || || || || || || 

8. března 2012

... MAC :)

... pěkné čtvrteční odpoledne :) Dnes bych Vám ráda ukázala mé dva nejnovější kosmetické přírůstky!
Jedná se o tónovací balzám a rtěnku značky MAC. Obě věci jsem kupovala v kamenném obchodě na Václavském náměstí (byla to má první návštěva kamenné prodejny u nás) ač sice pár věcí od MAC už mám (vždy jsem objednávala vše z "jahody", ale bohužel  tam mají jen velmi malý výběr). Musím říct, že jsem byla velmi mile překvapená milou, ochotnou a věnující se obsluhou a možností si vše i vyzkoušet :))) 
Rozhodně jsem tam nebyla naposledy ... a teď už k jednotlivým výrobkům! :)
TINTED LIPCONDITIONER SPF 15 (odstín PETTING PINK) - 450,-
Po tomhle tónovacím balzámu mé srdce prahlo od té doby co jsem ho viděla poprvé na blogu u Rendy, která ho tam už x krát vychvalovala :) Já jsem si nejdříve koupila podobný balzám od Sleek o kterém jsem psala tady, ale bohužel jak jsem psala na 100% s ním spokojená nejsem. Takže jsem stejně šetřila na tento od MAC! Vybrala jsem si ho ve světle růžovém odstínu, který jen opravdu lehounce rty tónuje a navíc krásně hydratuje! Je slaďoučký a hlavně na rtech opravdu dlouho vydrží, nelepí a voní po vanilce! No co Vám budu povídat jsem z něj nadšená :) takže díky moc Rendy za super tip! :)))))
VIVA GLAM NICKI MINAJ - 500,-
Tohle byla další láska na první pohled (kdo můj blog sleduje pravidelně si určitě všiml, že poslední dobou celkem dost ujíždím na růžových rtěnkách) takže tohle byla jasná volba!! :))
Jsem ale trošku vedle z toho odstínu, protože mi všude přijde trošku jiný :D na google se mi nejdříve zdála vyloženě taková ta barbie pink, ale jinde spíš zase růžovo/oranžová??! Osobně mě v balení přijde jak jsem psala růžovo/oranžová, ale na mě mi přijde vyloženě růžová, ale jak kdy no ... tak si vyberte! :D každopádně fotku na rtech doložím v příštím outfit postu! ;) Shrnutí této rtěnky je - naprosto úžasný odstín a opět z ní mám velkou radost :) Je krásně matná, vydrží jen škoda, že třeba nevoní ....
Více o kampani Nicki & Ricky for MAC se dozvíte třeba - TADY - :)

45 komentářů:

  1. skoda, ze si to neukazala na perach:(, ale aj tak luxusne:) Tisko zavidim, aj ked sa to nema:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tonovací balzám mě hodně zaujal :)) Jen mi prostě vadí tenhle typ balení, šahat do toho prsty... štěteček s sebou jen tak nenosím..
    Rtěnka vypadá hodně výrazně, jsem zvědavá na fotku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *Myšleno na fotku na rtech v příštím outfit postu :))

      Vymazat
    2. Fotka bude! Nebojte :)
      Jinak co se týká balení balzámu ... já do něj prsty šahám jen doma, když vím, že jsem si umyla ruce. Jinak normálně dolním rtem do něj jakoby hrábnu a rozetřu mezi rty :D (blbě se to popisuje, ale prostě to jde celkem dobře) dělám to tak i s tím od Sleek :)

      Vymazat
  3. Takže začínám šetřit na blazám od MACu. Objednala jsem si 2 balzámy hurraw a nic moc. A jsem zvědavá, jak vypadá rtěnka na tobě! :)
    P.S. U mě na blogu probíhá soutěž, pokud máš cuť se zúčastnit, tak tady: http://stylebyveronika.blogspot.com/2012/02/h-biosilk-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva té rtěnky! <3
    A tenhle balzám mě od MACu moc neláká, to Sleek rozhodně víc - ještě když přihlédnu k ceně...

    OdpovědětVymazat
  5. ten balzám je skvělý ještě by nebylo špatné napsat cenu :)) at vím kolik na balzám ušetřit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balzám stál 450,- a rtěnka 500,- (dopíšu to i do článku) :)

      Vymazat
  6. rtěnka mí krásnou barvu :) i balení je pěkné :))

    OdpovědětVymazat
  7. barvy jsou krásné, ale na mě moc růžovoučké, syté:) od macu mám rtěnku, odstín Syrup, skvělá
    http://cosmeticsandthings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ta rtěnka od Nicki Minaj je úchvatná :)

    OdpovědětVymazat
  9. obě věci vypadají skvěle. Já bych si ráda od MACu něco pořídila, ale před internet se mi to kupovat nechce a jezdit kvůli tomu do Prahy už vůbec ne :D

    OdpovědětVymazat
  10. To je bomba těším se na foto v akci : )

    OdpovědětVymazat
  11. mně strašně mrzí, že ten balzám nedělají i v tyčince, nemám ráda tyhle šahací balení ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemusíš šahat, stačí ho přiložit ke rtům a nanést balzám přímo na ně, kelímek má celkem velký průměr :)

      Vymazat
    2. ano přesně takhle ho nanáším i já! :)

      Vymazat
  12. jsem ráda, že jsi s ním spokojená. Podle mě je teda fakt úžasný a mám pocit, že je i bezedný, protože prostě neubývá :) těším se na rtěnku v reálu na rtech :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mac je skvělÝ, mám make-up a tužku na oči zatím :D, závidím ten balzám !

    OdpovědětVymazat
  14. Super vyber:-) Ja bych taky mela dokoupit ten balzamek. Mela jsem ho asi pred rokem, a ne a ne se dokopat k tomu koupit ho znovu, i kdyz jsem ho zboznovala! Mela jsem ten bez prichute, tak je na case vybrat neco zajimavejsiho :-)

    OdpovědětVymazat
  15. od MACu mě celkově lákají jen rtěnky, mají nádherné odstíny a tahle kolekce s Nicki se extra povedla, barva je to nádherná, dlouho hledám takovou vyloženě růžovou rtěnku! těším se, jak bude vypadat :))

    OdpovědětVymazat
  16. ten balzam vypada super!!!hmm asi ho taky chci:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. taky se mi takové růžové rtěnky líbí, tedy ne takové barbie jako tobě, spíše do fuschiova.. když máš takovou růžovou na rtech, anebo jakoukoliv rtěnku, nedělá ti potom žluté zuby? na fotkách máš krásné, ale teda já když si dám na rty rtěnku - jakoukoliv, hned mám žlutější zuby a je mi to docela líto. a jinak je mám docela bílé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedělá a právě je to úplně naopak! Zapomněla jsem se v článku o tom zmínit, protože jsem byla až sama překvapená, když jsem si jí dala na rty poprvé jak bílé zoubky jsem měla :))) opravdu je krásně zvýrazní ...

      Vymazat
    2. to je tedy zvláštní :) kéž bych taky měla to štěstí - kvůli tomu rtěnky moc nenosím a když, tak je musím trochu přejet leskem, aby se ten jev žlutých zubů eliminoval ...

      Vymazat
    3. Milá Danielo, opak je pravdou :) Růžová právě zuby nežlutí. To fialová ano, fialová prostě dělá neplechu. Korálová je většinou také v poho a některé červené, ale u nich spíše záleží na podtónu a teplosti barvy. Tak zkus některé jiné odstíny, které běžně nenosíš, a určitě najdeš takový, který ti zuby žlutit nebude :)
      Verunka

      Vymazat
  18. Ten balzám si asi taky pořídím, už dlouho nad ním přímo slintám. Navíc když ho každý chválí :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Ta růžová matná rtěnka vypadá skvěle, už se těším na fotku:)

    OdpovědětVymazat
  20. Po takovémto odstínu rťěnky toužím strašně dlouho! Kdyby tak byla o něco levnější.... :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé, lipconditioner je na mém to-buy seznamu! :-) Vybrala sis krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  22. ten balzám se mi líbí!:-)) jen bych za něj asi 450 nedala:-D:-/

    OdpovědětVymazat
  23. Ten balzám vyzerá úúplne nádherne! :))

    http://mojehesloje.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Rtenka ma dokonalou barvu...na leto jako stvorena, i na zimu:D...M*

    OdpovědětVymazat
  25. Ani nevíš, jak moc mi tahle recenze ,,bodla"! :)
    Oba dva produkty strašně moc potřebuju a díky Tvé recenzi ještě víc!! :DD Nevíš, zda je v MACU dostupná i Pink friday lipstick od Nicki??
    Jinak Ricky a Nicki to mě fakt rozesmálo, ten Ricky tam vůbec nemusel být. I v tý reklamě vypadá hrozně vtipně. :DD A cena se mi zdá hodně dobrá, na to že jde o limitku a mac. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to vůbec netuším :X neviděla jsem ji ... já tam šla konkrétně pro tyhle dva výrobky a nějak jsem ostatní rtěnky ani nezkoumala. Měla jsem už vybráno doma! :D Jinak z ceny jsem byla také mile "překvapená", protože jsem si myslela, že bude vyšší ...
      Ricky se mi v té reklamě líbí jak drží tu BIG rtěnku :D přemýšlím, že koupím mamce ten lesk k narozkám, protože on je její idol už několik let, hahaha :D:D:D:D

      Vymazat
  26. Ta rtěnka vypadá úžasně pigmentovaně ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí se odstín toho balzámu. Asi jsem se právě nechala inspirovat. (^_^)

    K.

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Ta rtěnka je suprová!

    OdpovědětVymazat
  29. S tou rtěnkou jsem se musela opičit, je naprosto dokonalá. <3

    OdpovědětVymazat
  30. Teď jsem si taky pořizovala rtěnku z této řady :) ale růžová by mě zabila :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ten balzámek vypadá super. Až vypatlám svoje zásoby balzámů, lesků a rtěnek, měla bych se po něm mrknout. Navnadilas mě....:-)

    OdpovědětVymazat
  32. úúúžasna farba rúžu, musím si ho zaostarať.....naozaj
    a čo sa týka milosti obsluhy ....ja si to vyžadujem a ak nie je obsluha príjemná určite ma tam už neuvidia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...