|| || || || || || || 

19. března 2012

... Travel Perfume Atomizer!

... minulý týden jsem si koupila tuhle malou vychytávku do kabelky! :) Je to v podstatě malý cestovní flakonek na oblíbený parfém, protože komu by se chtělo tahat v kabelce těžký 100ml skleněný flakon, že? Myslím, že je to i dobrý tip na dárek pro mamku/kamarádku/sestřenici ... prostě každá žena to určitě ocení!
 Parfém velmi opatrně nastříkáme do lahvičky! (Osobně mi to šlo velmi dobře - až jsem se divila :D nejdříve jsem se bála, že to bude všude okolo...jen né v lahvičce, ale opravdu to šlo dobře a ruce jsem měla suché) :) 
 ... na netu jsem našla ještě jednu variantu od značky Travalo, který stojí u nás v e-shopech co jsem koukala okolo 200-300,- aplikace vypadá určitě snadněji/čistěji než u toho mého, ale ten můj stál 44,- takže si vůbec nestěžuji! Hlavní je, že funguje/neteče :)) Znáte tyhle cestovní flakonky? Máte nějaký?? :)))
... aplikace je zde trošku jiná jak můžete vidět na obrázku/videu níže :)

36 komentářů:

  1. Já mám ze Sephory. Přestříkání do Atomizeru je taky jednoduchý. A protože prostě v kabelce tahám spoustu zbytečností, který musím mít (co kdyby náhodou), tak se mi aspoň ulevilo o flakón parfému. Za mě ano :)

    OdpovědětVymazat
  2. kdes sehnala ten svůj za tuhle pohádkovou cenu?

    OdpovědětVymazat
  3. a odkiaľ je? to by sa hodilo,navyše vyzerá nádherne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kde se to dá koupit??

    OdpovědětVymazat
  5. cestovní flakonky znám ale zatím s nimi nemám žádné zkušenosti:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takový maličký cestovní flakonek ze Sephory, je to rozhodně příjemnější než tahání 50ml skleněného flakonu v kabelce :D Super věcička :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný mají v obchodě Pylones. U nás se dá koupit v Praze ulice 28.října. Já tam strašně ráda kupuju dárky :)
    http://www.pylones.com/famille.php?fid=379

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow tak ty jsou vážně krásný!! :)) píšu si adresu a určitě tam mrknu příště ;) díky ...

      Vymazat
  8. Já jsem ten můj kupovala v Ústí nad Labem v OC Labe (v přízemí) v drogerii! Takže kdo bydlíte poblíž Ústí mrkněte tam ;) mají tam i jiné barvy ...

    OdpovědětVymazat
  9. Fíha, tak o tom som ešte nepočula :D Najprv som sa čudovala , ako dostaneš parfém do tej fľaštičky, či ho budeš liať ( na to by mňa nikto nenahovoril) , ale je to fakt perfektná vec a určite si nejaký pohľadám aj ja :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. tuhle vychytávku mám také, je to praktické :))

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem vůbec nevěděla, že existuje:-) Díky za tip.

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Vůbec jsem o tom nevěděla, ale vypadají skvěle :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Něco podobného za rozumnou cenu už delší dobu sháním:)

    OdpovědětVymazat
  14. Netušila jsem, že je to tak jednoduchý, stejně jako ty jsem se bála, že se netrefím a akorát vyplýtvám parfém..neviděl někdo za slušnou cenu v Brně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo ... fakt to šlo úplně bez problému! ;)

      Vymazat
    2. V Brně nevím, ale dají se objednat různé druhy z http://vankat.refan-parfemy.cz/ , odtud je většinou kupuju já. Pak ještě americký http://www.proudstyle.com/Items/Metal-Spray-Bottles.html kde mají široký výběr, příznivé ceny a posílají bez poštovného; s celníky problém nebývá. Taky tam mají trychtýřky na přelévání/přestříkávání, kdyby někdo potřeboval.
      Vůně přestříkávám už dlouho, flakonků mám doma zásobu. Je to do tašky fakt úleva :)
      Verunka

      Vymazat
    3. Jo a to travalo prý není nic moc, co vím z doslechu. Prý moc netěsní a teče to kolem :-/

      Vymazat
  15. travalo je předražená zbytečnost
    těhle zdobených mám hodně, vlastně parfémy už v ničem jiném nepřenáším




    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. vypadá skvěle! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Ten sem si jednou koupila v Sephoře a moc ho nevyužívám:/ Tenkrát sem za nej dala 250 a nastřikali mi do toho i parfém jakej sem si vybrala:)) A řekla bych teda, že tam je lepší to ''přelívání'':D , nemůže uniknout ani sebemenší kapička:D:)

    OdpovědětVymazat
  18. mám jich několik, plnitelné stejně jako ten tvůj, to mě vždy rozčiluje, když mi to stříkne vedle:D kupovala jsem ve fannu myslím a ještě někde za pár kaček, ale teď si nevzpomenu kde

    OdpovědětVymazat
  19. tak toto nutne potrebuje a zatiaľ som na to ešte nenatrafila, je to lepšie napríklad som si kupovala jednu voňavku aj z avonu a mali ju tam aj len vo flaštičke bez rozprašovača a vyšla o polovicu lacnejšie takže to je dobré si tak preliať a tento tvoj flakónik je veeľmi pekný

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je opravdu dobrý tip na dárek :-) A ta lahvička je navíc vážně překrásná.....

    Já sama žádný takový nemám, ale hodil by se :)

    http://janeandherworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. viděla jsem něco podobného na aukru

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý tip, pro někoho, kdo chce ušetřit :) Já mám teda originální Travalo, protože od přítele dostávám pravidelně (k narozeninám nebo nějaké jiné příležitosti) docela drahý parfém a bylo by mi líto, kdybych vycmrndala byť jen kapku :) Ale na nějakou levnější toaletní vodu je tohle super vychytávka!! Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  23. Taky mám v kabelce malý flakon , protože nesnesu, abych nebyla navoněná. Někdy se mi stalo, že jsem se při spěchu nestihla navonět, ale teď už mi to nevadí, protože to můžu kdykoliv dohnat. Takže kromě řasenky, pudru a rtěnky má místo v mojí kabelce i malý flakon s parfémem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...