|| || || || || || || 

25. května 2012

... Dream NUDE Airfoam - Maybelline!

 ... hezký slunečný pátek :) Dnes mám pro Vás další produkt, který jsem obdržela od e-shopu krasa.cz ke zrecenzování. Tentokrát jak vidíte se jedná o relativně nový pěnový make-up (Dream Nude Airfoam od Maybelline) na našem trhu. Já osobně jsem ho zaregistrovala v televizi kdy jsem reklamu jen slyšela, ale neviděla. V tu chvílí jsem byla hrozně nadšená, že je pěnový ... jelikož jak jsem několikrát psala - mé mastné pleti vyhovují a více sedí jen pěnové make-upy ve většině tekutých vypadám jako maska a celkově se necítím. Zklamání přišlo až v Rossmannu kdy jsem zjistila, že se jedná o vlastně jakési "tužidlo"???! protože v lahvičce je kulička a funguje v podstatě na stejném principu jako pěnová tužidla. Aplikace je tedy velmi jednoduchá - stačí pořádně protřepat a aplikovat na hřbet ruky. Make-up sice vypadá jako pěna, ale po chvíli (já aplikuji stipple štetcem) se začne jakoby pěna ztrácet a vypadá na ruce skoro jako klasický tekutý make-up. Co se týče odstínu vybrala jsem si odstín 030 SAND je to tuším sice "třetí nejtmavší" ale co jsem koukala v drogerii tak ten údajně nejsvětlejší je naprosto oranžový??!! Takže to označení odstínů naprosto nepobírám. Mě osobně tento odstín skvěle sedí ... hezky mi splyne s pletí a vypadá fakt přirozeně. Na webu jsem četla, že je určen pro normální až mastnou pleť tu já mám a musím zmínit, že s pudrem vydrží na mé pleti rozhodně o něco déle matnější než třeba můj nejoblíbenější make-up od L'oreal Matte Morphose. Takže to beru jako velké plus. Co se týče krytí tak jsem si myslela, že bude hodně slabé, ale s korektorem to není vůbec špatné ... menší nedostatky určitě zakryje! Nezaznamenala jsem oxidaci a ani zalézání do pórů. Krytí je tak střední a jsem opravdu mile překvapená, protože mě sice velmi zaujal už jen ta jeho netradiční konzistence a balení, ale sama bych si ho nejspíš netroufla pořídit. Takže jsem ráda, že jsem měla tuto možnost ho vyzkoušet, protože ho teď používám dost často a až mi dojde tak do něj nejspíš půjdu i klidně znova! ;) Cena v drogeriích se pohybuje okolo 250-300,- (pokud není nějaká extra akce/sleva)
Konkrétně -TADY- na webu krasa.cz stojí 269,-
Máte s ním někdo zkušenost? Vyhovuje/Nevyhovuje Vám???
(co si já vybavuji tak jsem na něj četla snad jen jednu recenzi a slečna měla myslím špatný odstín takže jí celkově neseděl, ale jinak si nepamatuji, že bych o něm někde četla) 
(všechny fotky jsou bez úprav) 

52 komentářů:

  1. tiež som o ňom už raz čítala
    mňa celkom zaujal,tiež mi pleť nevydrží matná nejako extra dlho,rada by som nejaký penový makeup skúsila,male kúpu v pláne naozaj nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě jsou prostě pěnové make-upy naprosto nejlepší! :) ale každý má jinou pleť takže to chce hold zkoušet :)

      Vymazat
  2. Já si nemůžu pomoc ale mám vůči němu jakousi averzi :/:D

    OdpovědětVymazat
  3. ja som ho chcela skúsiť, mám síce čas na makeupy, ale tento mi príde taký ľahký a čítala som, že na pleti ani nie je vidieť,že ho mám :) lenže u nás ho nemajú :D ale možno keď po polroku príde, tak ho vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsem si v drogérii kupovala make-up, byly tam vzorečky a tak jsem ho "zkoušela" a teda nic moc :) nebo-li nekoupila jsem si ho :) a ani nikdy nekoupím. :) ale někomu může vyhovovat 100lidí 100kůží! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mě se v drogerii právě také vůbec nezdál, ale když mi byl nabídnut k recenzi tak jsem byla ráda, protože mě stejně lákal :)))

      Vymazat
  5. No nevím nevím, už jsem po něm jednou hodila očkem, ale nakonec bych do něj asi nešla...

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, já bych si ho asi sama nekoupila.. Nějak mě ty pěnové nelákají a raději zůstávám věrná tekutým.;D A navíc jsem na něj četla pár recenzí, kde nevyhovoval.. A to mě odrazuje.;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsem psala já asi taky ne ... protože když jsem ho viděla v té drogerii tak se mi zdál hodně divný :D

      Vymazat
  7. Moc recenzí jsem zatím také nečetla, tak jsem ráda, že o něm píšeš. Já mám ráda ten jejich pěnový Dream matte mousse.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě také ne ... takže jsem ani nevěděla co od něj čekat, ale fakt mile překvapil :) a jinak o tom dream matte moussse uvažuji už také dlouho, ale zatím jsem si ho také nepořídila :)

      Vymazat
  8. Mně vůbec neláká, ale věřím, že je fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Trochu se mi příčí ta aplikace. Ta pěna vypadá, jak by si někdo na sebe vylil omylem pěnu od Capucinna, ale jinak to nemusí být vůbec špatné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to si dobře pojmenovala :D fakt jako pěna od cappuccina :)

      Vymazat
  10. pořád o něm přemýšlím a nevím..ale možná až budu mít někdy peníze navíc, tak do něj půjdu :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá pěkně, ale nezkoušela jsem:-)

    OdpovědětVymazat
  12. mně ta konzistence naopak dost odrazuje- nemluvě o ceně.

    OdpovědětVymazat
  13. Tá konzistencia vyzerá zaujímavo...ale môže byť dobrý...
    http://lifeismystyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. přesně jak říkáš, v drogérii jsem vyzkoušela nejsvětlejší odstín a byla jsem hooodně vystrašená, takže jsem od něj dala pryč. nějak jsem si také nedokázala představit, jak by asi sedl mé mastné pleti, ale jestliže říkáš, že je fajn tak pujdu zkusit ještě jiné odstíny, jen se trochu bojím aplikace, protože prý hodně rychle zasychá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně jsem teda rychlé zasychání vůbec nezaregistrovala ... jen jak jsem psala ta pěna se jakoby po chvilce ztratí a je z toho "normální" make-up :)

      Vymazat
  15. Já mám doma ten nejsvětlejší, protože jsem bledule, a je to opravdu oranžovost nad oranžovanosti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no co jsem koukala v drogerii a na google je to fakt "pomeranč" :D nechápu komu ten odstín může sedět :)

      Vymazat
  16. ještě jsi mohla ukázat fotku, kde ho máš na tváři :)
    já tomuto make-upu rozhodně nefandím. když jsem si v dregerii chtěla na ruce vyzkoušet tester, zmáčkla jsem pupmičku a najednou jsem na ruce měla tolik pěny, jako kdyby to bylo doopravdy tužidlo na vlasy. s tím chych si namazala celé tělo, ne jen obličej :D a teď, co s tím, že, když stojíš v drogerce a na ruce máš kilo make-upové pěny :D ještě že tam měly ty kapesníčky, jinak bych byla téměř bezmocná .. toto mě od něj odradilo. jako nápadu super, ale po praktické stránce je to fakt na nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na sobě jsem ho jaksi nezvládla vyfotit, ale až ho na sobě budu mít v nějakém outfit postu - zmíním to :) Jinak v drogerii jsem si na ruku toho také "vymáčkla" plno, ale doma už jsem šikovnější a žádný větší problém s tím nemám ... musí se to mačkat opravdu velmi opatrně a pak to jde :)))

      Vymazat
  17. Já jsem ho v drogérce zkoušela, protože jsem viděla reklamu a strašně mě odradil už při dávkování. Minimálně jsem zmáčkla pumpičku a vyjelo pěny tolik, že bych si snad mohla "namejkapovat" celý tělo :-/ V té chvíli jsem neviděla smysl hodnotit i jeho další schopnosti, protože tohle bych asi nepřekousla :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak jsem psala výše Daniele ... doma jsem se s ním už naučila pracovat a dá se to :)))

      Vymazat
  18. Já jej taky dostala k recenzi, ale bohužel mi poslali odstín O21SAND... No, připadám si s ním jako pomeranč :D
    Tento tvůj je dle čísel tmavší, ale dle fotek vypadá světlejší. Musím se na ně ještě pořádně podívat.
    Mě se ten make-up taky líbí, dobře se mi s ním pracuje, atp... až na tu barvu :(

    OdpovědětVymazat
  19. když jsem ho viděla v obchodě, tak jsem se zaradovala, zmáčkla tu pumpičku a makeup mi vyletěl na top, vlasy, ruce a všude okolo!
    takže jsem se hezky očistila a utekla :D

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem koukala, líbí se mi, konzistence super, akorát si opravdu nemůžu vybrat sedící odstín :( Ale myslím, že SAND jsem nezkoušela, asi vyzkouším, protože jsem zkoušela snad jen dva nejsvětlejší odstíny a to bylo opravdu děsná orandžáda...

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě tenhle snad zkus, protože jak si asi mohla vidět já jsem celkem dost světlý typ a sedí mi bez problémů :)

      Vymazat
  21. Mohu se zeptat...nevysusuje? :) hledam jen neco na sjednoceni, ale vse kde mi sedi odstin, mam na obliceji supinky :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, mám úplně stejný problém :(

      Vymazat
    2. Vysušování jsem na mé pleti nezaznamenala a celkově já na tenhle problém netrpím, ale tak snad by ani na Vaší pleti nevysušoval :)

      Vymazat
    3. Dekuji :))
      K:ja mam tak divny oblicej jako snad nikdo jiny :)) smes vseho,takze se casto setkavam s podobnymi souhlasy )

      Vymazat
  22. Taky bych chtěla vyzkoušet nějaký pěnový make-up, tak jsem moc ráda, když vidím někde recenze na ně. :)) Mám ale takzvanou "t-zónu" a musím tedy vyzkoušet, jestli mi sedne, ale ráda zkouším nové věci, tak jsem zvědavá. Btw. Dívala jsem se k tobě do "new in" a všimla jsem si, že sis objednávala "Focco bag" a jelikož jsem u tebe i četla, že nemáš zařízený paypal, což já nemám taky, tak bych si jí z www.aliexpress.com taky ráda objednala, ale! :D Jsem hrozně posraná, aby mě neokradli o peníze a podle tvého odkazu mě to navedlo na více těch "prodejců" nebo jak to říct, tak bych tě chtěla moc poprosit, jestli by si mi nehodila přesně ten odkaz, ze kterého sis to ty konkrétně objednávala. :) Snad tím moc neotravuji a promiň za ten můj sloh, snad mě pochopíš, na co se ptám. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neotravuješ vůbec :) Pěnový doporučuji jak jsem zmiňovala v článku Matte Morphose od L'oreal já ho používám již několik let a žádný jiný na něj prostě nemá :) Jinak tu kabelku jsem si objednávala přímo tady http://www.aliexpress.com/fm-store/603210/211023731-452911203/-Free-Shipping-Bottom-Rivet-Bag-Black-bubble-pattern-Handbag-Street-Style-Bag-Hotsale-.html ale bohužel už poštovné do ČR zdarma nemá ten prodejce a pěkně by se Ti to prodražilo :( Takže doporučuji spíše si založ PayPal (je to opravdu jednoduché) a objednej buď z vj-style nebo zkus ebay. Já PayPal mám už také a nemůžu si to vynachválit :)

      Vymazat
    2. Dobře, po tom od L'oreal se teda mrknu. Chci stejně zkusit nějaký nový. :)
      Děkuji moc teda za info o té kabelce, pomohlo mi to při rozhodování. :) Já to mám právě složitější, že svojí kartu nemám, protože jí zatím využívám minimálně, takže používám mamky, ale ona moc nákupům ze zahraničí nevěří, takže bych to stejně dělala komplikovaně přes kamarádku. O tom PayPalu popřemýšlím v každém případě. :)

      Vymazat
    3. Aha, no moje mamka by mi z její karty taky nedovolila platit takhle na netu, protože se také bojí. Takže jsem na to dřív používala svojí kartu, protože samozřejmě já tam nemám tolik peněz co mamka takže kdyby se třeba něco stalo nebyla by to taková pohroma ... a PayPal je fakt naprosto výborná věc!!! Já se mu bránila docela dlouho, ale pak jsem si k tomu jednou sedla a založila si ho ... no a zjistila jsem, že je to vlastně hrozně primitivní a lituji, že jsem to už neudělala dříve :)

      Vymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. ja som ho testovala mala som ho priamo od maybelline a všetkym testerkam bol zaslany tmavy odtien takže recenzie neboli prave najlepsie....velmi oxidoval..inac ju super keby som mala svoj odtien mal by u mna mozno aj 8/10

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem si tento makeup koupila, ale zatím ho mám schovaný. Už asi 3 roky používám od maybelline dream satin liquid a ten mi naprosto vyhovuje a perfektně mi sedí. Bohužel ho přestali vyrábět, takže až spotřebuju svoje zásoby (stihla jsem si koupit ještě 2) čeká mě tento, v drogérii jsem na něj koukala a odstínově a i při roztírání mi přišel hodně podobný jako dream satin, proto jsem si ho také koupila. Uvidíme jak bude vypadat, až ho použiji.

    OdpovědětVymazat
  26. Já viděla reklamu a celá nadšená jsem šla do DMka a zkusila jsem nejsvětlejší odstín ze kterého mi vyjela obrovská pěna jako z tužidla a byla oranžová! Očistila jsem si ruku několika kapesníčky ale ta oranžová barva pořád nešla dolů, proto mě hodně odradil už při samotném zkoušení v drogérce :D

    OdpovědětVymazat
  27. Skvělý post, tenhle přípravek neznám, něco jsem četla, ale ne přímo o tomto..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...