|| || || || || || || 

9. května 2012

... Topshop - Studded Slippers!

... letos už nějaký ten čas sháním pěkné balerínky/mokasíny, ale stále né a né mi nějaké padnout do oka. Takže jsem to vyřešila jednoduše a objednala si tyhle černé mokasíny z Topshopu, Byla to má první objednávka a proběhla naprosto bez problémů - za 8 dní jsem měla botky již doma :) Mám z nich velkou radost, protože jsou opravdu krásné a chodí se v nich skvěle!! Kdo by měl o ně také zajem tak momentálně mají tyto černé už vyprodané, ale mají je ještě v NUDE odstínu - stojí 28£ a poštovné do ČR je 6£. Bohužel jsem teď v pražském Topshopu nebyla nějaký čas takže nevím jestli je mají i tam a nebo už také ne ... 
Dále jsem založila jak jsem v minulém článku zmínila Lovely Things ... STORE! mrkněte a třeba si něco vyberete ;)))) ... no a nezapomeňte na giveaway8, která končí již dnešní půlnocí !! ;)
 ... a jako bonus jsem k objednávce přihodila tyto krásné rukavice, které byly ve slevě z 16£ na 1£ :))) no nechte je tam za tu cenu, že? V zimě pak jako když je najdu ;)

33 komentářů:

  1. vypadají hrozně pohodlně:))

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si je objednávala, jen mám ty nude:) A v pražském Topshopu je nemají;)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají nádherně. Moc se mi líbí i ty nude :)

    OdpovědětVymazat
  4. super botičky a ty rukavice jsou bombový za takovou cenu =)

    OdpovědětVymazat
  5. To mi nedělej :D, já je miluju !

    OdpovědětVymazat
  6. jsou skvělý, chci si je koupit v nude barvě.
    v topshopu jsem byla, ale nemají je tam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ty nude jsou také krásný! brala bych klidně oboje :D

      Vymazat
  7. jj, ty jsou vyborny :)
    taky jsem nad nimi uvazovala, ale odradil me ten material, ja vlastne asi zadne nekozene boty nemam a trochu se toho obavam ...(posledni nekozene drou neskutecne :/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s tím problém nemám :) nekožené boty mi nevadí ...

      Vymazat
  8. mně se líbí víc ty nude, ale bála bych se objednávat botky, protože by mi pak nemusela sedět velikost, anebo by mě někde tlačily apod. mám s botama v poslední době dost smůlu, takže riskovat to nebudu ... :(
    ale jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha já to riskla no ... a dopadlo to dobře :)))

      Vymazat
  9. topanky sa mi nepacia :) ale kademu sa paci nieco ine, ze? :) a tie rukavice, krasne :) a ano, kto by ich za taku cenu nezobral :D

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasný :)))) ano byl by to přímo hřích je nekoupit, haha :D ...

      Vymazat
  10. Botky jsou super, ale já bych se na ně asi necítila. Ale ty rukavice mě dostaly!:-) Ty chci taky:-D

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  11. Botky jsou fajn, ale já bych si je asi nekoupila :( nějak se necítím v tomto stylu :) ale rukavice jsou MOOC fajn :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Botky bomba,
    kdyby byly nerozbitné za tu cenu : '(

    OdpovědětVymazat
  13. A ještě je mají v takové mint barvě, ale černá je stejně nej :).Doufám, že je brzy uvidíme v nějakém outfitu:).

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou úžasné! Abych pravdu řekla, tak se mi tenhle styl bot líbí nejvíc se cvočky jako máš ty! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ty rukavice jsou nejlepší! Botky vypadají taky krásně, akorát mě příjdou trochu děsivé :D Já jsem zase na něco trochu jemnějšího, takže pro mě by asi nebyly :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děsivé? až tak jo :)))))) mě přijdou v pohodě ;)

      Vymazat
  16. ty rukavice jsou uzasny
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. ony v praze byly, ale celkem rychle se vyprodaly..já to naštěstí stihla :D možná je ale přivezli znovu :)

    OdpovědětVymazat
  18. tie rukavičky sú chutné :D

    OdpovědětVymazat
  19. Topanky su super, rukavice chutne a veci v obchode mas super, skoda, ze posielas len do ciech. Lebo to tricko s vlkom... :)

    OdpovědětVymazat
  20. jééj, ja ich mám tiež, takisto som objednávala z UK a keď má človek už nejaké botky z Topshopu doma, myslím že velikost sa dá trafiť. akurát mi na nich vadí tá tenučká podrážka, predsa za tisícovku by som čakala možno troška lepšiu kvalitu.
    nak už aj v Zare majú podobné a nevyzerajú vôbec zle :) :D

    OdpovědětVymazat
  21. ááá! ty mrško, jsou úžasný, taky je chci :P :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...