|| || || || || || || 

17. července 2013

... neonové kalhoty :)

Dnes opět můžete vidět, že neonové barvy mě letos fakt baví. Tyhle růžové kalhoty mám z vánočních slev v H&M (tuším za 5eur), triko je z Topshopu a doma ho mám už asi "sto let". Docela dost mě baví jeho netradiční střih :) No a roztomilé žabky Mel jsem objednávala někdy v zimě na asosu. Upřímně, ale musím napsat, že mě na nich docela štve jak mají úzké "chodidlo" a to mi přijde, že má noha není nějak extra široká. Mám ještě jedny (trochu jiný typ se strdíčkem) a ty mi sedí o hodně lépe (ukážu Vám je zase někdy příště).
Co vy a gumové boty/neonové barvy? Nosíte/Nenosíte? :) 
Top - Topshop
Kalhoty - H&M 
Žabky - Mel
Psaníčko - z Florencie ???
Hodinky - Michael Kors
Náramek - New Yorker
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING|| INSTAGRAM ||

26 komentářů:

  1. Veľmi ti to sluší aj obdivujem farebnosť tvojho outfitu:-) Ja väčšinou stále zostanem pri jemných farbách ale gumové boty ma veľmi lákaju:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si na barvy troufám opravdu jen v létě :) jinak sahám vždy nejraději po černé nebo šedé :)

      Vymazat
  2. Téda, já na ty neonky moc nejsem, ale Tobě fakt moc sluší - líbí se mi, jak si sladila i rtěnečku a lak :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké v kombinaci s tou růžovou rtěnkou...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to :) Miluji barvy :) Krásnou zahradu máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, vyřídím mamce pochvalu - je to její hobby :)

      Vymazat
  5. Ty jsi prostě neonovej typ, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo neonovej :D no poslední dobou opravdu trošku ano :)

      Vymazat
  6. asi odveci,ale máš pekne tvarované nechty,resp. prsty na nohách,toto si všímam na ženách,kedže ja som do daru dostala "divné"prsty :))
    a páči sa mi zladené nohavice s lakom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) no hele to nejsi sama, která si toho všímá :))))) Také docela dost takhle po ženách koukám a je pravda, že naštěstí já mám prsty na nohách celkem normální. Bohužel ale né každý to tak má no. Moje mamka má třeba druhý prst o trochu delší než palec :( takže při výběru bot to není úplně ideální :(

      Vymazat
  7. Tý jo, ty kaťátka jsou super! Na léto se mi tyhle barvy moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. to tričko je zajímavé a Mel žabky se mi líbí! :) jo a neonky mám samozřejmě ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to, a obdivuji jak jsi ten výrazný neon dokázala vytlumit a přitom sladit! a máš moc hezké vlasy.)
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné sú na Tebe :) No ja priam nenávidím neónové farby :D

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...