|| || || || || || || 

1. července 2013

... prázdniny :)

Přeji všem hezký první prázdninový den :) Dnešní outfit je z pátku kdy jsem měla poslední (úspěšnou) zkoušku, ale bohužel do školy se podívám i v srpnu a v září mě čeká ještě praxe. Ale nevadí jsem ráda, že alespoň teď budu mít pár volných týdnů. Takže i na blog bude konečně více času. Dnes opět outfit s dalším peplum topem, který jsem si přivezla někdy v prosinci ze slev z Německa a mám ho hrozně ráda, protože jeho vzor je nádherně barevný a veselý. Jinak ke konci tohoto týdne chystám kosmetické tipy za minulý měsíc + plánuji menší new-in a také mám v plánu jet jako loňské léto na slevy do Drážďan takže z toho se tu opět také objeví určitě článek :)
Kalhoty - Topshop
Peplum - H&M
Brýle - firmoo.com
Boty - Topshop
Hodinky - Michael Kors
Lovely Things || STORE  || FACEBOOK || TWITTER || FORMSPRING|| INSTAGRAM ||

23 komentářů:

  1. Ten top je naprsoto skvělý! <3 Taky jsem si ho chtěla koupit, ale neměli jej v mé velikosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) Já ho u nás viděla, ale nebyla jsem si jistá zda ho koupit nebo ne a když jsem pro něj šla už v mé velikosti také nebyl. Naštěstí sem ho pak objevila ve slevách v Chemnitz tak jsem byla ráda :)

      Vymazat
  2. Top je opravdu krásný, přeji hezké léto a úspěchy ve škole:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je děkuju moc :) tobě přeji to samé! Snad i počasí tomu létu bude více odpovídat :)

      Vymazat
  3. Ach milujem tento peplum top a loafers! Krásny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni Tobě to sluší :)
    Moc se mi líbí topík :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten top je moc pěkný! Koukám, že ti k němu ladí i nehty ;)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ano ladí, ale nebyl to úmysl. Sama jsem si to uvědomila až když jsem viděla fotky :)))

      Vymazat
  6. Ten top je velmi pekny :) Velmi ti svedci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Peplum je bezvadný, škoda, že jsem ho u nás neviděla. Poslední dobou kytičky ano :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší. I když nemám ráda kytkované vzory, tak myslím, že ten look vypadá užasně :)

    OdpovědětVymazat
  9. hrozně ti to sluší :) peplum top a loafers jsou boží! :3

    OdpovědětVymazat
  10. Mám stejný top a moc ráda ho nosím, hlavně kvůli příjemnému materiálu :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  11. Amazing outfit :-)
    Would you like to follow eachother?
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ten top miluju, mrzí mě, že jsem si ho tehdá také nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Aj ja mam Michael Kors :) Nova kolekcia, ake este mas? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...