|| || || || || || || 

28. července 2014

... letní osvěžení s Radox :)

Na začátku prázdnin mi přišel e-mail od zastoupení značky Radox s tím jestli se nechci zapojit do prázdninového, kreativního projektu s názvem letní osvěžení s Radox. Úkol byl jasný - vytvořit koláž dle své fantazie. Nabídku jsem přijala a za pár dní mě na poště čekal celkem vtipný balíček, který obsahoval rekvizity k nafocení koláže. Já sama jsem k tomu přidala další věci, které považuji za to pravé letní osvěžení.

Léto mám spojené jednoznačně s citrusovou vůní. Takže toto nové trio sprchových gelů je přesně dle mého gusta. Nejvíce mě z nich zaujal oranžový s názvem Revive, který voní po mandarinkách a citronové trávě. Je to přesně ten typ sprchového gelu, který mi svojí vůni evokuje spíš nějaký osvěžující nápoj, kterých bych bez váhání snad i vypila :D ale nebojte používám ho teď momentálně opravdu jen ve sprše. Když jsme u toho pití. Tak letos to u mě na plné čáře už pár týdnů vyhrává vychlazená voda + plátky limetky + máta. To všechno nechat nejlépe přes noc v lednici a druhý den si můžete vychutnávat opravdu osvěžující letní nápoj.
A co by to bylo za léto bez melounu?! Jednoznačně mé nejoblíbenější ovoce (nebo teda vlastně zelenina) :) Nejlépe vychlazený a na kostky nakrájený. Z dalšího ovoce, které seženu u nás na zahradě mám nejraději meruňky, broskve, rybíz, angrešt, třešně a višně a když jsme u toho tak ona dokáže krásně osvěžit i třeba taková okurková limonáda.
Co osvěží v létě Vás? Máte nějaký oblíbený nápoj, který si připravujete? Oblíbené ovoce? :)

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

18 komentářů:

  1. Tak na fotky se kouká moc dobře. Jde poznat, že sis s tím vyhrála a vyplatilo se ;) U mě by bylo asi rozumnější hledat ovoce, které ráda nemám, protože ovoce fakt miluju... Od jahod až po ty exotičtějšî druhy. Jinak souhlasím, že vychlazený meloun, nakrájený na kostičky je v létě geniální, já ho musím mít ještě vypeckovaný... :D

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Koláže jsi udělala krásné, už jsem viděla víc článků, ale Tvůj se mi líbil ze všech nejvíc :) Naaranžovala jsi to fakt skvěle
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Povedlo se to ! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky se ti moc povedly! :) Já taky zbožnuju meloun, mohla bych ho jíst pořád <3

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já sprchové gely ještě nezkoušela, ale fotečky se ti vážně povedly :-) Letos u mě v šatníku přesně tyhle barvičky vyhrávají. Jak vidím něco oranžové či zeleného tak to prostě musím mít :-)

    http://veronicawill.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. několik sprcháčů od Radox jsem vyzkoušela a ty vůně jsou úžasné! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...