|| || || || || || || 

10. července 2014

... otevření prodejny Adidas NEO :)

Hezký večer. Včerejší den jsem strávila v Praze. Chtěla jsem se podívat do obchodů a hlavně koupit si novou crossbody kabelku MK, kterou jsem nakonec sehnala. Fotka je kdyžtak na mém instagramu :) K večeru jsem se pak zúčastnila tzv. "předotevření" prodejny Adidas NEO na Chodově se kterou jak víte na mém blogu probíhá GIVEAWAY o voucher na 1000,- o který můžete soutěžit až do zítřejší půlnoci!! Značku jsem představovala již v minulém článku takže to pro dnešek vynechám. Prodejna byla dnes oficiálně otevřena a já včera nafotila plno fotek o které se s vámi chci podělit. Akce se zúčastnila Leona Machálková a skupina 5Angels. Upřímně já podobný typ obchodů sama nevyhledávám. Je to pro mě sortiment, který je trošku odlišný od mého stylu. Každopádně ze včerejší návštěvy jsem měla velmi dobrý pocit a několik kousků se mi tam moc líbilo. Takže si určitě vybere každý. Dá se tam obléknout doslova od hlavy k patě :)  Z mého pohledu mě nejvíce zaujaly určitě tenisky, které mají opravdu nádherné, svítivé, zářivé barvy... no vybrala bych si jich několik. Uvažovala jsem, že bych si nějaké odnesla domů, ale poté jsem uznala, že bych je tolik neunosila a vybrala jsem si džíny a tričko, které užiji mnohem více než tenisky. Adidas NEO má v dámské nabídce krásné super skinny v několika odstínech. Já si vybrala tmavě modré. Podobný odstín v šatníku ještě nemám. Dnes jsem je měla už na sobě a opravdu perfektně sedí. Přirovnala bych je k džínám z Topshopu, které patří dle mého k tomu nejlepšímu co je v obchodech. Asi vás určitě zajímají také ceny. Třeba u džínů, které mám já je cena 1049,-, tričko stálo něco málo přes 400,-. Celkově ceny u triček začínají na 249,-, tenisky seženete již od 999,- a  mikiny od 649,-. Mrkněte na fotky a napište zda Vás něco ze sortimentu Adidas NEO zaujalo a jestli třeba plánujete prodejnu navštívit a samozřejmě naposledy připomínám stále probíhající GIVEAWAY ;)

7 komentářů:

  1. Krásné boty! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mají krásné kousky :) Aaach ty boty

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je poprvý, co vidim, že Adidas vyrábí i džíny! Ale taky jde tahle móda mimo mě. Pro mě jsou v těchhle obchodech jen věci přímo na sport, na běžné nošení ne.

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tohle triko co sis vybrala se mi fakt zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  5. já sice na sportovní oblečení moc nejsem, ale sortiment se mi podle fotek moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj,já vyhrála u tebe GA o kupon na 1000kč,nakoupeno,jak bude lepší světlo ,tak udelam fotku,mám mikču a tričko,musela jsem si ale doplatit. Jinak mě zaskočil malý výběr,na netu mají toho mnohem víc a chyběly plavky,co jsem měla v plánu koupit,prej měli jen podzimní kolekci,co se týká bot,barvičky super,ale nic pro mě,už to bylo na mě hodně a tvarově mi neseděly,takže jsem to měla s výběrem těžký,ale povedlo se,děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty džíny asi potřebuju! :D Jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...