|| || || || || || || 

4. března 2015

... únorové tipy :)

Hezké odpoledne. Vždycky, když píšu tenhle článek na začátku každého měsíce, tak se opravdu nestačím divit jak hrozně ten čas letí :)

Alverde - regenerační šampon/balzám Avocado Sheabutter (DM cca 70,-/kus)
Tuhle avokádovou řadu péče na vlasy jsem od Alverde chtěla vyzkoušet již delší dobu, protože jsem již několikrát četla několik velmi kladných recenzí. Bohužel upřímně já jsem zklamaná. Tahle řada a mé vlasy si prostě nesedí! Vlasy se mi po použití hrozně zacuchají a jdou velmi špatně rozčesat a to i když použiji více balzámu. Celkově po uschnutí mám ještě více pocit, že mám vlasy suché a takové "mdlé". Co jediné můžu pochválit je vůně. Oba produkty moc příjemně voní, ale to je asi tak vše. Příště si tuhle řadu už určitě nekoupím.

Alverde - deo roll (DM cca 80,-)
Další věc, kterou jsem si od Alverde minulý měsíc pořídila je tento deo roll s vůní máty a bergamotu. Protože jsem vám tu minule ukazovala od Ziaja blocker a na rovinu to je docela "driák" co si budeme povídat. Chtěla jsem teď něco více přírodního. Miluju vůni máty takže v tomhle mi moc vyhovuje. Co se týká účinků. Rozhodně asi na léto to není ten pravý deodorant, ale teď když je chladno, tak myslím úplně stačí. Ale je potřeba v průběhu dne se několikrát "přemáznout". Já ho teď určitě používat budu dále, ale na léto to chce přece jen něco silnější pokud nechcete být "cítit" :)))))))
Ziaja hydratační krém - bílý čaj (ruzova10.cz cca 70,-)
Můj nový oblíbenec s výtažkem z bílého čaje. Je lehký, příjemný, krásně voní a neucpává póry. S mojí mastnou pletí si velmi dobře rozumí. Je super i ráno pod make-up. Rozhodně doporučuji :)
Rouge Bunny Rouge - oční stín 020 Capricious Nightingale (Douglas 450,-)
Tohle je sice původně oční stín a na fotce vypadá asi celkem dost růžově, ale opak je pravdou. Ve skutečnosti není vůbec tak růžový a já pro něj našla perfektní využití jako rozjasňovač. Je opravdu nádherný, nepráší, dobře drží. Přiznám se, že jako stín jsem ho zatím ani nevyužila a asi ani to nemám v plánu jelikož mi na očích tyhle barvy nesluší. Takže jak drží na víčku napsat nemohu. Ale pokud sháníte rozjasňovač tohle je takový malý tip, že můžete hledat i v očních stínech :)

Sally Hansen - Insta - Dri top coat (DM 100,-)
Nedávno jsem u stojanu v DM koukala kolik produktů už u nás SH nabízí a našla jsem tam několik novinek. Nebo možná jen jsem si jich dříve nevšimla.... nevím. Každopádně mě zaujal tento top coat a shodou okolností mi můj oblíbený od Essence doma docházel, tak jsem si říkala, že zkusím tenhle. A výsledek můžete vidět na poslední fotce na mých nehtech. Uschne opravdu rychle a nehty se po něm nádherně lesknou. Poslední fotka je focena čtvrtý den od nalakování. Takže můžete vidět, že i opravdu drží :)

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

22 komentářů:

  1. Ahoj! Já ti říkala, že vlasová kůra od Alverde je lepší ta s meruňkou! :) Jinak ten top coat jsem taky měla a je skvělý, ale strašně brzy zhoustne, takže už si ho nepořídím. Salad by Leni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Leni :) já vím. No každopádně ještě vlasové péči od Alverde šanci dám a tu meruňkovou řadu zkusím. Aha, no jo ale tohle se mi bohužel stává u většiny top coatu :/

      Vymazat
  2. No s těmi přírodními produkty na vlasy je to těžké a musí se vydržet, silikony jim chybí a to se hned pozná. :) Jako Lence, tak i mně vadí, že Insta-Dry brzy zhoustne. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda no. Jé holky to mi ani neříkejte. Já jsem z toho top coatu teď nadšená a jak to čtu, tak asi až ho příště otevřu bude už hustý :(

      Vymazat
  3. tie produkty od Alverde vyzerajú fakt dosť dobre :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Růžový stín musí je určitě úžasný jako rozjasňovač:) Alverde věci na vlasy mi taky nevyhovují, samo o sobě se mi vlasy hrozně cuchají a tyto produkty mi v tom zrovna nepomohli...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nemůžu ten krém z bílého čaje na ziaja stránkách najít, nedala by jsi tady odkaz prosím? díky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, já ho tam právě už dnes také nenašla. Byl v kategorii doplňková péče. Tak jsem se Ti na něj ptala a bohužel momentálně ho mají vyprodaný, ale brzy prý opět bude skladem :)

      Vymazat
  6. Už x měsíců plánuju koupi toho top coatu od Sally Hansen, tak se snad dokopu co nejdřív, i když to zatím nehoří :) A Avokádovou řadu od Alverde bych ráda zkusila taky, kdo ví... třeba by mi seděla :)
    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten krém Ziaja vypadá moc dobře, musím tam konečně udělat objednávku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je skvělý a momentálně na e-shopu i vyprodaný :) takže to také o něm svědčí :)))

      Vymazat
  8. Alverde produkty se mi líbí všechny, kdybych neměla několik šamponům v zásobě, vyzkoušela bych avokádovou řadu, a deodorant s mátovou vůní? Ten chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš ráda mátovou vůni, tak fakt doporučuji. Voní nádherně :)

      Vymazat
  9. Teda, 4. den lak vypadá hodně skvěle :) a je to krásná barva
    Já jsem teď taky měla od Alverde 3 produkty na vlasy a už fakt netoužím vyzkoušet další :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Alverde uz take musim konecne vyzkouset.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Z avokádové řady jsem vyzkoušela masku a dopotřebovávám sérum na konečky. A taky nic moc. Né že by mi to vyloženě nesedlo, ale žádný efekt nepozoruji. Zvlášť u masky jsem čekala aspoň něco.

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. ten stín se v balení vůbec netváří, že by to uměl takhle rozbalit :) tuhle řadu s avokádem jsem velmi chtěla vyzkoušet, ale teď tedy nevím, nevím :/

    OdpovědětVymazat
  13. Ten krém od Ziaja mě hodně zaujal, díky za tip ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...