|| || || || || || || 

26. února 2015

... roadshow s Rouge Bunny Rouge :)

Minulou středu jsem zúčastnila roadshow se značkou Rouge Bunny Rouge a proto jsem si pro vás dnes připravila menší foto-report. Akce probíhala v průběhu února v několika termínech v parfumeriích Douglas. Ve vybraných dnech bylo také možné využít služeb profesionálních služeb kadeřníků ze salonu Petry Měchurové. Pokud vás akce více zaujme, tak máte ještě šanci ji také navštívit, protože pokračuje i v březnu. Přesné termíny a místa jsou 12.-13. března Debenhams17.-18. března Vaňkovka Brno, 19.-20. března Arkády. Bližší informace o celé akci a rezervaci se dozvíte na facebooku Rouge Bunny Rouge :)
V rámci této roadshow bylo představeno i sedm nových niche parfémů, které jsou bez parabenů, ftalátů a jsou vhodné pro vegany. Parfémy obsahují zejména přírodní složky, ingredience a proto při zkoušení vůně je doporučováno vyzkoušet parfém rovnou na kůži a né na papírek. Já si na první přičichnutí zamilovala do parfému Tenera, který má jako základ vanilkový lusk. Je to vyloženě taková ta hřejivá vanilková vůně, které mám moc ráda.
Další novinkou v nabídce RBN je pět krásných sheer rtěnek s pečující texturou pro větší objem rtů. Základem rtěnek je výtažek z šípkového másla a opět jsem tady měla favoritku hned od prvního pohledu. Odstín č. 89 Jasmine Air je přesně ta barva, kterou já prostě vždycky můžu - fuchsiová s kapkou rudé :) Nechybělo ani malé občerstvení :)
V průběhu akce si můžete také zasoutěžit a to jednoduchým způsobem, kdy vyplníte tento lísteček. Každý večer pak po skončení roadshow je vylosována jedna výherkyně, která dostane od RBR dáreček :)
O můj make-up se postarala skvělá vizážistka Bára, která mi vytvořila příjemné denní líčení jaké mám nejraději. Mimochodem na rtech mám rtěnku o které jsem psala výše, že se mi z novinek líbila úplně nejvíce. Bohužel líčení na fotkách tady úplně nevynikne jako naživo takže mi budete muset věřit, že bylo opravdu povedené :)
 
Na závěr fotka z našeho výborného obědu v Yam Yam Express a můj outfit :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

12 komentářů:

  1. Vanilku zbožňuji, takže rozhodně musím očuchat! Jinak moc ti to sluší a máš nádherný kabátek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, protože voní vážně nádherně :) a moc děkuji.

      Vymazat
  2. tie rúže vyzerajú úchvatne :) veľmi pekné je aj líčenie ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to vypadá skvěle, chtěla bych moc vyzkoušet jejich makeupy a tekuté rozjasňovače, které znám z Make-up institutu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rouge Bunny Rouge je pro mě neznámá značka, ale až příště budu v Douglasu, určitě se po ní mrknu, protože například ty parfémy mě moc zaujaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty parfémy mají opravdu zajímavé. Jsou to takové nevšední vůně, které člověk jen tak na někom neucítí :)

      Vymazat
  5. Krásná, jako vždy. A tyto akce Roadshow jsou zdarma? :) Děkuji moc zaodpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jinak ano je to zdarma jen si musíš předem rezervovat místo na určitou hodinu. Více o rezervaci na jejich FB (odkaz je hned na začátku tohoto článku) :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...