|| || || || || || || 

18. června 2015

... červnové nákupy :)

Hezké odpoledne. Dnes jsem byla sice domluvená na vyfocení outfitu, ale když je takhle pod mrakem fotky pak stejně za moc nestojí. Takže jsem se rozhodla, že vám dnes raději ukážu několik nových, které jsem si za poslední dobu pořídila. A začnu hned tím nejnovější a to jsou černé nízké Converse, které jsem si objednala z ringit.cz, kde je mají momentálně ve slevě. Dodání bylo hned do druhého dne takže můžu vřele doporučit, protože jsem z nich fakt nadšená. Původně jsem přemýšlela, že si objednám bílé, ale nakonec to vyhrála černá klasika. Na údržbu a k oblečení, které nosím převážně černé se mi tyhle přece jen budou hodit více. Takže v příštím outfitu vám je ukážu na sobě :)
IMG_20150618_150538
IMG_20150618_162049
Myslím, že už jsem se o tom tady zmiňovala, že mi hrozně vyhovuje online e-shop H&M. Dají se tam vychytat super slevy a poštovné bývá také každou chvíli zdarma. Já si tam naposledy objednala tyhle dvě krásné vzdušné, lehké košile a včera si v Palladium koupila ještě tohle svítivě oranžové tričko. To mě zaujalo hned na první pohled. K džínovým šortkách s vysokým pasek vypadá totiž úplně úžasně. Už se těším až takhle vyrazím v létě ven :) IMG_20150618_161819 IMG_20150617_161423
Další věc, kterou jsem si včera po zkoušce v Praze koupila je takhle podprsenka taky z H&M. Spodní prádlo tady moc neukazuji, ale tuhle sem vám prostě musela ukázat. Podle mě je totiž úplně nádherná. Zkoušela jsem si jí už totiž asi před třemi měsíci, ale 600,- se mi za ní moc nechtělo dávat. Takže když jsem ji včera uviděla v Palladium poslední  a shodou okolností v mé velikosti bylo jasné, že mi souzena, haha :) IMG_20150618_161709
Poslední oblečení, které jsem si nedávno koupila je takhle maxi tmavě modrá sukně, kterou jsem objevila v Lidlu ve slevě za 104,-. Je z moc příjemného materiálu a za tu cenu jsem jí tam taky nemohla nechat :)
IMG_20150618_161905
Tenhle elektrický pilník Scholl je u nás na trhu už nějaký čas a mě od první chvíle hrozně moc lákal. Cena je na můj vkus teda hodně vysoká, ale nakonec jsem usoudila, že do něj investuji. Koupila jsem si V DM tu sadu, kde bylo ještě jako dárek intenzivní sérum a relaxační koupel na nohy. Pilník jsem zatím použila jen jednou a za mě teda super. Po delším čase používám vám o něm pak určitě napíšu v kosmetických tipech.
IMG_20150618_161640
A poslední tip pro ty z vás, kdo milujete stejně jako já kokosovou vůni. V Lidlu teď mají tohle super voňavé a navíc ještě krásně třpytivé mléko na opalování :) IMG_20150618_161741
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

18 komentářů:

  1. Top růžový vypadá skvěle :))) docela mě zaujal i to třpytivé mléko od Cien :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se po tom mléku podívej, protože voní fakt nádherně :)

      Vymazat
  2. Tyhle podprsenky z H&M jsou nádherný, pokaždý po nich pokukuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda takové slevy v H&M? Proč já na ně nemám štěstí? A jinak s černýma converskama jsi udělala dobře, ty bílé jsem měla hned jako prasátko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já byla teď v prodejně po delší době a byla jsem taky překvapená, jak jsem hezky natrefila na takové super slevy :)

      Vymazat
  4. Jsem rada, že ses nakonec rozhodla pro ty černé Converse ;) já mám černé i bílé a ty černé nosím mnohem radši :)

    OdpovědětVymazat
  5. Conversky jsou super, taky nad nima uvažuju. Mám sice černé kotníčkové, ale věřím, že bych využila i tyhle :). Navíc nízké bílé jsou snad mé momentálně nejnošenější boty!

    OdpovědětVymazat
  6. Slevy jsou prostě nej, obzvlášť v háemku! Taky jsem byla v Palladiu, ale v úterý. Sice tam byl docela bordel, ale také jsem si tam vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já jsem byla právě překvapená, že výběr tam byl celkem fakt super :)

      Vymazat
  7. Ta podprsenka je úžasná! Podobnou bych chtěla a zrovna v H&M jsem na ně koukala (podprsenky z hmka mi sedí snad nejlíp) ale taky se mi nechtělo za ní dát tolik peněz, takže doufám, že třeba budu mít štěstí a nějakou ve slevách objevím. Jinak z eshopu také plánuji objednat dva topy :) A Converse jsou klasika, která nikdy neomrzí :)

    OdpovědětVymazat
  8. eshopu H&M se zatím úspěšně vyhýbám, protože musím šetřit, ale mají teda krásné kousky :) ta podprsenka je boží! a to Cien mléko na opalování také vypadá dobře, třeba by mě ta vůně a třpytky konečně donutily se mazat :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super úlovky, hlavně ten svítivý top je překrásný :-) Asi se budu inspirovat a také si nějaký pořídím.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ulovila krásnou košili v H&M :)
    Samé krásné úlovky. Nad novými Converse taky uvažuju, ale taky nevím jakou barvu :D

    OdpovědětVymazat
  11. maxi sukňa a podprsenka sú super :) asi aj ja odteraz začnem sledovať H&M stránku trošku pravidelnejšie :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...