|| || || || || || || 

12. června 2015

... random za květen :)

Přiznám se, že tenhle souhrnný foto-článek, který už nějaký čas připravuji na začátku každého měsíce mě hrozně baví vytvářet. Jelikož si tím vždy při procházení fotek v telefonu vzpomenu, kde jsem byla, co mi dělalo radost, co jsem si koupila atd. .... možná si řeknete, že jsou to vlastně všechno takové nepodstatné "blbiny" a máte i pravdu, ale přesně právě o to mi jde :) Člověk by si měl dělat pravidelně něčím hezkým radost, aby se trochu oprostil od těch běžných denních starostí co všichni máme a k tomu tyhle "blbiny" perfektně sedí. Alespoň u mě to teda funguje na 100%. Je jedno jestli je to lak na nehty nebo nějaký hadřík na sebe či nějaké dobré jídlo, pití. Hlavní je, že vám to udělá radost a hezčí den :) A čím si děláte radost vy? IMG_20150604_203935
Minulý týden jsem si pořídila několik věcí v opravdu super slevě. Nejvíce nadšená jsem asi z toho psaníčka z Manga, které stálo krásných 99,- přesně takové jsem chtěla už hrozně dlouho. Na léto bude prostě perfektní. No a to zlaté třpytivé je sukně z Reserved, kterou jsem chtěla už také delší dobu no a narazila jsem na tuhle za 120,- a bylo rozhodnuto. Super výprodej probíhal (a asi stále ještě možná je) v H&M na kosmetiku. Měli toho tedy spoustu, ale snažila jsem se být rozumná a nekupovat několik paletek očních stínu, tvářenek, když vím, že to asi nevyužiji. Takže jsem vzala jen štěteček a řasenku, která mě zaujala hlavně svým obalem....no co si budeme povídat :))) Laky jsou také ze slev na parfemy-elnino.cz a poslední věc je doplnění zásoby mé už roky oblíbené masky z Lush :)
IMG_20150611_231507 Nálada na nude make-up :) IMG_20150521_235303 ... s mým nejhezčím nude lakem od OPI v odstínu Dulce de Leche :) IMG_20150601_002623 ... a moc mě baví i tenhle nový šedý lak od Sally Hansen v odstínu Wet Cement :) IMG_20150609_105054 No a tohle už je moje růžová klasika v podobě China Glaze laku v odstínu Purple panic :) IMG_20150603_095532 Další novinkou je "můj" nový mobil, který mám tedy bohužel (zatím) jen půjčený na nějaký čas. Jedná se novinku Honor 6+, která je vážně nadupaná. Mě osobně na něm nejvíc baví a přijde celkově zajímavé, že má rovnou tři foťáky. Později se tady, ale o něm zmíním ještě více. Zatím si o něm můžete přečíst více -ZDE- IMG_20150607_212624 Jo a taky jsem byla po dlouhé době v CrossCafe a dala si perníkové latte....jo vážně v červnu jsem na něj prostě měla chuť i když venku bylo asi 30stupnů :D IMG_20150611_231438 ... a ještě chvíli zůstaneme u slev. Na e-shopu H&M jsem si objednala tyhle super kraťásky za krásných 125,- jsem z nich taky úplně nadšená a těším se až si je vezmu :) A mé další hodinky od Daniela Wellingtona jsem taky už ukazovala minule. Jen stále připomínám, že do 15.června s kódem: DW_angel dostanete na e-shopu www.danielwellington.com slevu 15% :) IMG_20150526_134628 IMG_20150526_222524 Včera mi udělal radost tenhle skoro 2kg balík ve kterém jsem dostala k vyzkoušení novinky od Head&Shoulders a Aussie. Tak se moc těším až i tyhle produkty vyzkouším a také jsem byla potěšená z dárečků v podobě externí nabíječky a náramku :) IMG_20150610_155052 Další balíček, který mi nedávno přišel je Jarní KupKosmetiku Box z www.kupkosmetiku.cz ve kterém bylo také hned několik novinek a mě rozhodně nejvíce zaujal fyziologický micelární gel od LIRENE. IMG_20150521_235927 ... vyzvedávám objednávky :) IMG_20150604_152347
Od té doby co jsem byla ve Florencii miluju tuhle pastu a konečně jsem jí teď zase sehnala i u nás a vyjde v podstatě na www.parfemy-elnino.cz stejně jako právě v té Florencii :) Vybrala jsem si příchuť jasmín a máta, kterou jsem ještě neměla, tak jsem zvědavá :) IMG_20150611_231529 ... slaný karamel a kokos. Tuhle kombinaci vážně doporučuji. IMG_20150604_165625 ... a další mlsání v Praze :) tentokrát v Yam Yam Express v podobě muslimského kari, které bylo naprosto výborné! IMG_20150604_140615 Slevy obecně miluju a na jídle v M&S obzvlášť :D IMG_20150611_231556 ... kalorická bomba po včerejší úspěšné zkoušce z dějiny umění za 1 :))) IMG_20150611_231630 Období ciderůůůů je konečně taaaady !!!!!! IMG_20150611_231408 ... a taky štávy z řepy, kterou ale teda piju celoročně :) IMG_20150513_162410 IMG_20150524_115347 Jet Set vážně nešetřím :D :D aneb v Lidlu byl řecký týden, kterému jsem neodolala......IMG_20150611_231349 ... po "sto letech" jsem zase snídala kaši :) IMG_20150610_144600 Vždycky nejvíc otravuje, když fotíme na blog a pak ve finále mi stejně nechce pózovat :D IMG_20150606_224517 ... jedny z prvních jahod z naší zahrady a nová maska od Freemana :) IMG_20150601_180920 ... jo a díky tomu řeckému týdnu v Lidlu jsem objevila, že mi hrozně moooc chutná feta sýr na kterém teď zase slušně ujíždím :D IMG_20150526_221607 ... avokádová klasika :) IMG_20150512_142133 Skořicové lívanečky, které miluju, ale nesnáším u nich stát a péct je :D IMG_20150511_181326 ... výtahovka z knihovny nesmí chybět :D IMG_20150506_142702 ... a už vůbec ne s kafem z mého oblíbeného Tchiba :) IMG_20150520_165138 ... přistižena při "činu" jak upíjí vodu pro ptáčky, haha :D konec srandy. To je pro dnešek vše. Hezký víkend všem :)IMG_20150516_141502
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

19 komentářů:

  1. Jéée, ale ty skořicové lívanečky vypadají luxusně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Feta sýr je i tu v Anglii a je boží! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Kráásne fotky, plné pozitivnej energie :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, ani nevím, co komentovat dřív! Ten nude lak je opravdu boží, naprosto! A šampony mám také, hodinky ti závidím :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vše vypadá strašně krásně!
    Pěkné fotky:)

    To jídlo, vypadá zajímavě a dobře! :D :)
    Jinak kosmetika parádní:)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné věcičky, psaníčko je super a za tu cenu bych jej tam nenechala ani já :) A taky se mi moc líbí laky na nehty, řasenka a štětec z H&M a věci od Lush :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) přesně za tu cenu nešlo odolat! Už jsem ho měla i dvakrát venku a je vážně super :)

      Vymazat
  7. Úžasný random, toľko krásnych fotiek pokope :) veľmi sa mi zapáčil ten šedý SH lak ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) mě také až mi bylo dnes líto, že ho musím odlakovat :)))

      Vymazat
  8. černou masku jsem měla také a byla super.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky a parádní článek! Ty hodinky DW jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  10. But all those lovely clothes I wanted before Christmas are going cheap!You mean last season's stuff? Which will soon look tired come spring? You know the mantra: when your mind is fugged by sale signs, buy only classics.Hmm, I'm not really michael kors sale into black shifts and cashmere sweatersI appreciate the dilemma. But if there's one area where even the most fashion-forward can stand a bit of classicism, it's accessories. When the post-Christmas shopping bug bites, invest in one thing, regardless of whether it's on sale, that will give your wardrobe a boost michael kors week in, week out.
    The approach also enabled Kate Spade to pass the all-important $1bn (£640m) turnover threshold in 2014. Accessible luxury brands talk about turnover in billions, not millions. Tory Burch and Michael Kors are both personal billionaires (the only other in American fashion is Ralph Lauren).Kors fought through michael kors outlet online sale bankruptcy in the Nineties; Burch was, back then, just another a well-heeled Manhattanite working in fashion PR. Maybe she had dreams of her own brand? Maybe not. She only founded it in 2004; a decade later, it was worth £1.92bn. Meanwhile, the Michael Kors brand is now worth £12.8bn. That’s michael kors sale £12.8bn built not on Michael Kors’ mainline – with its £6,000 leather coats or £2,000 sundresses in fil coupé organza – but on accessible stuff, like a £230 watch, or a £315 bag, called the Selma, that’s so ubiquitous I’ve stopped counting how often I’ve seen it.
    Other highlights included michael kors cyber monday the £345.5m purchase with Gingko Tree of the Fosse Shopping Park in Leicester, and in partnership with Norges Bank Investment Management, buying the Church Commissioners for England’s 64.2 per cent holding in the Pollen Estate in London for £381m.These deals also flag up another way in which the Crown Estate michael kors outlet maintains a good financial position.Because it cannot borrow or raise, the firm is increasingly forming joint ventures. As well as Gingko and Norges, the Crown Estate has formed partnerships with investors such as Healthcare of Ontario Pension Plan and Land Securities.It also made £451m of disposals, largely non-core assets, to macys michael kors ensure it can keep a healthy spending capability.
    If Sweeney’s kingdom is large, it is also rich, having brought forth revenue from diverse sources: TV shows such as Dancing with the Stars and Modern Family, books by Mitch Albom and Candace Bushnell, tween and kid fare such as Hannah Montana michael kors black friday sales and A.N.T. Farm. But it’s her prescience about how we’ll want to consume this content that has earned Sweeney her reputation as an innovator. ABC has been “a leader in promoting the other screens,”

    OdpovědětVymazat
  11. The Vancouver-based maker of the most famous yoga pants in the world has had its fair share of bad press over the past couple of years, but it's still wildly popular. Sales in the third quarter of 2014 were $419.4 million, a 10 percent increase from the same Michael Kors Handbags,Michael Kors Handbags Outlet,Michael Kors Handbags On Sale period the year before. The ladies at both Vogue.co.uk and Vogue.com might love their Uggs, but that doesn't make the shearling-lined booties any less basic. In 2013, sales of the perennially popular footwear tallied $818 million. (A slight michael kors purses dip from the year previous, although that number doesn't include e-commerce or Ugg's own stores.)2014 was a good year for fashion journalism, all told. There was a significant changing of the established guard: Cathy Horyn, the former chief michael kors outlet online store 49.00 outlet fashion critic of the New York Times, announced her departure in January, but continued to write landmark pieces for T and Harper's Bazaar;

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...