|| || || || || || || 

1. července 2015

... černé Converse :)

Nedávno jsem vám tady na blogu ukazovala mé nové černé Converse, které jsem si objednala z ringit.cz. Jak už jsem se zmiňovala dlouho jsem váhala zda si nemám objednat spíš bílé, protože se mi na fotkách vždycky hrozně moc na někom líbí. Nakonec to vyhrála černá klasika a jelikož je teď už pár dní nosím můžu napsat, že fakt nelituji. Dokonce se mi na mě i více líbí a celkově lépe nosí než ty vysoké, které mám tmavě modré a upřímně nosím je minimálně. Tyhle nízké mi přijdou jednoznačně lepší a v budou si zřejmě i ty bílé někdy pořídím :) Outfit je z Prahy, kde jsem byla o víkendu s přítelem. Jeli jsme vrátit jeho půjčený neopren a při té příležitosti jsme si udělali hezký den s dobrým obědem, kávou a procházkou po Praze :) 11385187_843390279084633_1468023176_n
20150627_130942_YMax 20150627_121026_YMax 20150627_121059_YMax 20150627_120657_YMax 20150627_120702_YMax
Křivák - Mango
Košile - H&M
Kalhoty - Adidas Neo
Kabelka - Michael Kors
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

17 komentářů:

  1. Jo takové botky bych si jednou i já ráda pořídila :))) Outfit ti jako vždy sluší :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se taky vždycky líbily ty bílé, ale poslední dobou jsem víc pro černou variantu, nejen proto, že bílé by u mě brzy vypadaly hrozně :-D Moc ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel ty bílé co jsem viděla na fotkách po čase už nevypadají moc hezky no :( a děkuju :)

      Vymazat
  3. Jsou krásné, osobně také na všech vždycky obdivuju ty bílé, ale jsem celkem prasátko, tak jsem si je dodnes nepořídila :) Ale časem se určitě odhodlám :)

    Sladká bruneta ♥ ... ta od Syoss ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Černé conversky mám na wishlistu, tak snad se jich jednou dočkám :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Cerne conversky nikdy z mody nevyjdou :) Moc pekny outfit :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi sa mi páčia tvoja bundička, je ozaj skvelá :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší ti to! Converse jsou klasika. Já nedám dopustit na své bélé a také si plánuji ještě jedny pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím tě, co máš za lak? Fakt pěkná barva. A sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten outfit je fakt bomba a conversky ti sluší, já vlastním bílé a nikdy bych je už nevyměnila!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu se zeptat, co to máš za lak na nehty? Má fakt krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...