|| || || || || || || 

16. července 2015

... jak jsem testovala Honor 6+ :)

Po delší době se dnes nebude jednat ani o žádný outfit nebo kosmetický článek, ale mé pocity z testování chytrého telefonu. Stejně jako loni v létě, tak i letos jsem měla možnost na několik týdnů testovat nový telefon a tentokrát to byla novinka na trhu Honor 6+ (www.honor6plus.cz) a zároveň opět tímto testováním o tento telefon soutěžím, tak mi držte palce a třeba stejně jako loni vyhraji i tohoto krasavce :)
Nejsem žádný odborník, ale jen nadšený uživatel, který vítá a zajímá se o různé novinky, které výrobci chytrých telefonů každým rokem přinášejí. No a samozřejmě jelikož jsem bloggerka, tak co si budeme povídat u telefonu je u mě rozhodující hlavně kvalitní foťák, protože tahat sebou všude zrcadlovku není zrovna dvakrát pohodlné. Takže tento telefon je přesně něco pro mne. Jelikož má dokonce hned tři fotoaparáty. Klasicky vzadu má dva objektivy a díky nim zachytí dvakrát tolik světla než běžný telefon s jedním objektivem. Takže fotky za šera nebo ve špatně osvětlených podmínkách získávají úplně jiný stupeň kvality. Fotoaparát na přední straně se může pochlubit stejně, tak jako oba zadní 8 MPx. Což je teda naprosto perfektní a fotky z toho čelního fotoaparátu jsou opravdu nádherné. Nejsem typ  člověka co si fotí milion "selfíček" za den. Já si je vlastně nefotím skoro vůbec, ale přiznám se, že s tímto telefonem bych tomu asi taky propadla. Fotky jsou ostré, barevné a jednoduše fakt perfektní. Velikostně je telefon opravdu veliký. Displej má 5,5 palců a jak konstatovala má mamka je to už takový trochu menší "tablet". S čím teda souhlasím, ale já osobně jsem na tyhle velké telefony zvyklá takže jsem neměla vůbec žádný problém s ovládáním a pohodlně se mi displej ovládal jednou rukou. Druhá věc, kterou u telefonu oceňuji na stejném stupni je výdrž baterie a ta je u tohoto modelu naprosto úctyhodná. Telefon mi při mém běžném provozu (průběžné celodenní kontrolování e-mailu, facebooku a instagramu) vydržel v průměru 3 dny. Zkoušela jsem ho, ale i jen na klasické telefonování a posílání sms a to mi vydržel 5 dní v provozu. Což je v dnešní době u chytrého telefonu myslím docela dost ojedinělé. Nebudu zde hodnotit procesor a takové ty věci, protože tomu já nerozumím, ale z pohledu běžného laického uživatele jen mohu pochválit, že telefon plynule reaguje, neseká a nepřehřívá se. V telefonu se dají současně také používat dvě SIM karty, ale to já nevyužila takže to nemohu hodnotit. Co se týče celkového designu telefonu, tak mě osobně se moc líbí, že nemá ostré hrany a v bílé barvě ve které jsem ho měla půjčený působil opravdu luxusně a elegantně. Cenově se telefon pohybuje od zhruba 11tis. do 15tis. podle kapacity paměti. Dle mého názoru cena odpovídá kvalitě. Takže pokud sháníte nějaký nový telefon s opravdu dobrým foťákem určitě se mrkněte i po tomto modelu :)
Fotky pořízené telefonem

Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

4 komentáře:

  1. Ten mobil je super a ten foťák ještě víc:-)

    OdpovědětVymazat
  2. mobil vyzerá veľmi pekne, ale pri týchto najnovších mi hrozne lezie na nervy, že sú také obrovské :/ kde sú tie časy, keď sme si mobil mohli jednoducho strčiť do vrecka :D je to proste nepraktické

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. zrovna před pár týdny se mi stalo malý neštěstí, že jsem můj milovaný LG telefon upustila na asfalt a bohužel nevydržel, takže by se mi tenhle krasavec moc líbil :) mám ráda jednoduchý design a bílou elektroniku!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...