|| || || || || || || 

10. srpna 2015

... šortky a cami top :)

Hezké odpoledne. Jak zvládáte tyhle vedra? Já se snažím ven chodit naprosto minimálně a trávím dny v chládku na terase. Bohužel, ale ne každý den mohu zůstat doma třeba jako dnes. Tento týden mě čeká ještě badatelská návštěva archivu v rámci mé BP, tak na to se taky "těším" :/ Nejraději bych trávila tohle období u moře, ale na to si ještě měsíc budu muset počkat. Byli jste už letos na dovolené? Nebo se chystáte teprve jako já? :) Co se týče dnešních fotek, tak jsou trošku staršího data. Jelikož jsem si dnes prohlížela kartu ze zrcadlovky a zjistila jsem, že jsem nějak zapomněla tento outfit publikovat a jelikož se mi líbí, tak alespoň dnes je tady. Měla jsem na sobě šortky ze slev z H&M a cami top je také z H&M. Vše ostatní už znáte. To je pro dnešek vše a já si jdu připravit domácí ledový čaj :)
Šortky - H&M
Cami top - H&M
Sandálky - Deichmann
Sluneční brýle - Ray Ban
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

6 komentářů:

  1. Skvělý look na tyhle vedra! Já to nezvládám vůbec, hlavně nemám už ani, co nosit do práce..:/ bez inspirace.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit a moc se mi líbí metalické tetování, tento hit je prostě skvělý :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno do sebe tak zapadá, paráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten cami top je krásny, na leto ako stvorený :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...