|| || || || || || || 

12. května 2016

... HOW TO DO COLOURFUL LOOK + soutěž s Douglas :)

Krásný den. Ve spolupráci s časopisem Cosmopolitan jsem měla opět možnost zapojit se do zajímavého projektu a tentokrát se jednalo o líčení s kosmetikou Douglas. Můj úkol bylo vytvořit barevné líčení pouze za pomocí jejich exkluzivní dekorativní kosmetiky Douglas Make-Up, která letos oslavila svůj první rok na trhu. Jak asi víte na extra výrazné líčení si moc nepotrpím a proto to pro mne byla opravdu výzva. Takže se rovnou pojďme podívat, jak jsem si s tím poradila :)
newww
Jako první jsem na pleť nanesla make-up Heaven Foundation v odstínu Light Beige. Make-up má velmi praktické balení s houbičkou se kterou se perfektně nanáší. Poskytuje lehké krytí, sjednocení pleti a matný finish. Zkrátka ideální pomocník na léto do každé kabelky :)
DSC_0764_YMax
IMG_20160511_194411DSC_0740_YMax Poté jsem make-up zafixovala pudrem Twistable v odstínu č.2 Dark Beige. Opět jako první oceňuji praktické otočné balení. Díky kterému si "vytočíte" požadované množství pudru, které budete na potřebovat. DSC_0756_Xe847
Po sjednocení pleti přicházejí na řadu oči. Jako podklad jsem na celé víčko zvolila rozjasňující a perleťový stín č. 1. Směrem od vnitřního koutku do poloviny víčka jsem nanesla stín ve zlatém odstínu č.23 a do zbylé části vnější víčka jsem použila výrazný červeno-růžový odstín č. 9. IMG_20160511_194342
Řasy jsem zvýraznila s pomocí řasenky Kiss & Curl, která je perfektně natočí a prodlouží!IMG_20160511_194306
Tvář jsem decentně vykonturovala bronzerem v odstínu č. 1 Extreme bronzer a na líčka nanesla krémovou tvářenku nádherném růžovém odstínu č. 6 La Comptine. Opět musím vyzvednout praktické balení tvářenky. Díky kterému se dobře a přesně nanáší na požadované místo.
IMG_20160511_194243
DSC_0732_YMax DSC_0768_YMax
Rty jsem zvýraznila cilhovo-červenou tekutou matnou rtěnkou Mattissim v odstínu č. 3 Sensual Smile. DSC_0774_YMax Make-up look je hotový a teď už zbývá jen sladit nehty. Použila jsem odstínu laku č. 67 Bergamo. DSC_0745_YMax
Výsledný look :)
  IMG_20160511_194218 
Pro více crazy efekt doporučuji vytvořit na hlavě dva drdůlky a nasadit infantilní zmrzlinové náušnice :)))))))
IMG_20160511_194500
Pokud vás líčení nebo kosmetika Douglas Make-Up zaujala, tak neváhejte a zapojte se do soutěže, která momentálně probíhá na http://douglas.jenprozeny.cz/soutez a vyhrajte pozvánku na make-up párty s Douglas a kosmetické balíčky :)
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...