|| || || || || || || 

5. května 2016

... random za březen/duben :)

V tefonu se mi nahromadilo zase spoooutu fotek za poslední dva měsíce a proto je tu další random, který jsem spojila zárověň i s nákupy :) Podle statistiky je tenhle typ článku u vás jeden z nejpopulárnějších, tak doufám, že se vám i tentokrát budou fotky líbit. ;)IMG_20160505_111750
Jako první začnu nákupy. Za poslední měsíce jsem si pořídila opět několik nových věcí :) Tím nejnovějším kouskem v mém botníku jsou tenisky od Reebok z ringit.cz. Jsou to mé úplně první bílé boty v životě. Víte, že na bílou barvu si vůbec nepotrpím, ale zároveň si myslím, že v mých tmavých outfitech si rozhodně najdou své místo. Navíc jsou hrozně moc pohodlné a měkoučké. Takže ideální na nějaké celodenní lítání po městě a výletech ;) Pokud by někoho zajímalo jedná se o model Reebok PRINCESS :) Další novinky se týkají kosmetiky. Nový krém od Dermacol o kterém jsem tady již psala v minulém článku a dle mého po čase zase jedna opravdu hezká limitka od Essence s názvem "light of orient". Už teď vám mohu prozradit, že si o několik balíčků této limitky budete moci tady na blogu brzy zasoutěžit, tak buďte připravené :)
IMG_20160429_194143
Další novinky se týkají asijských značeTonyMoly, Missha a Holika Holika. Část jsem již zrecenzovala na začátku týdne a o zbytku vám povím zase v příštích kosmetických tipech. Mimochodem už mám na cestě další balíček ve kterém bude zase několik podobných a hlavně EXTRA CUTE :D vychytávek!!! Stala se z toho teď momentálně trošku moje posedlost :))))IMG_20160425_134645
V DM jsem naposledy neodolala gelovému melounovému želé a péči na nehty od Sally Hansen a na FB bazaru jsem pořídila zase opět několik Yankee Candle vosků :)
IMG_20160415_154516
... a když mám teď tolik nových vosků, tak jsem si musela pořídila i novou aromalampu od YC. Tahle kolekce je dle mého úplně ta nejkrásnější a když "hoří" dělá krásný efekt a vypadá to moc hezky :) IMG_20160406_180104
Fajn, tak ještě jeden YC new-in :D přiznávám, že momentálně je to další má "lehčí" posedlost. Ale upozorňuji, že všechny věci jsem nekoupila najednou, ale v odstupu alespoň měsíce a teď již vážně končím, haha :D IMG_20160505_112024
Od vosků teď zase opět k botám. Nějaké třpytivé boty jsem měla v hledáčku již dlouho. Poté co jsem uviděla tyto v Deichmannu bylo rozhodnuto, že je 100% beru. Boty jsem měla zatím na sobě jednou a bohužel zrovna pohodlné moc nejsou. Jsou docela tvrdé a hlavně jsem z nich měla hned puchýř. No, ale dám jim samozřejmě ještě šanci a zkusím je trochu rozchodit :) IMG_20160411_124943
Box plný Douglas kosmetiky jsem dostala tento týden v rámci spolupráce s Cosmopolitan. Více o tomto projektu se tady již brzy objeví :) IMG_20160505_111612
Od happinessboutique.com jsem již jeden náhrdelník dostala asi před dvěma lety dostala. Nedávno jsem si mohla vybrat další a zvolila jsem si tento vůbec asi největší co jsem kdy viděla. Na krku je opravdu veliký... no to uvidíte až ho nafotím na sobě :) IMG_20160505_112809 Také jsem si stejně jako loni objednala i letos brýle z aliexpress :) IMG_20160505_113122 ... a ještě tyhle, které se mi obzvlášť líbí :)IMG_20160505_113037
První letošní zmrzku jsem měla v Angelatu a jak jinak než mojí oblíbenou příchuť slaný karamel :))) IMG_20160505_111926
Ochutnala jsem skvělý borůvkový dort v Costa Coffee :) IMG_20160408_102634 IMG_20160406_155903 ... a stále teď jím "jahody", které sice nejsou chuťově ideální. No znáte to. Tyhle kupované moc s pravýma jahodama ze zahrady nemají moc společného :D každopádně si nemohu pomoc a mám ráda teď i tyhle, protože na ty ze zahrady si ještě asi počkám :(IMG_20160505_112114 IMG_20160418_154513 IMG_20160402_133600 Klasika... moje oblíbená snídaně v Bageterii :) IMG_20160505_112208 ... a nejlepší salát z Delmart :) IMG_20160503_145544 Taky jsem nedávno pekla mřížkový koláč, který se mi podle pozitivních reakcí rodiny moc povedl :) IMG_20160505_113221 IMG_20160505_112920 IMG_20160505_113421 Mimo kosmetiky, jídla, kafe, kytek a dalších kravin :D jsem byla minulý měsíc na úžasné show v Incheba aréně ze které jsem měla úplně husí kůži ;) IMG_20160505_112320 ... a na závěr to musím ukončit tím největším klišé a vedle tulipánů nejpopulárnějším objektem pro focení na instagramu :D no, ale řekněte jestli to není nádhera? :D IMG_20160427_170023
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

14 komentářů:

  1. Tvoje články s random fotkami za měsíc mě prostě baví! Na ty brýle z ali jsem také koukala, ale nějak jsem je pak zapomněla objednat, musím napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ty jsi hodná :) Moc děkuji!! A brýle si určitě objednej, protože já se přiznám, že je teď nosím raději než třeba RayBany. Jsou skvělé :)

      Vymazat
  2. slip on topánky sa mi veľmi páčia :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! Já miluji Yankee Candle svíčky a pomalu svojí sbírku rozšiřuji a tento měsíc si půjdu koupit i svojí opravdovou skleněnou svíčku od YC, ne pouze vosky a votivky, hihi.. :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To schvaluji :) svíčky mají úžasné. Já teď v létě asi nebudu žádnou kupovat, ale pak na podzim už mám sepsaný hezký seznam :D

      Vymazat
  4. Krasne fotky, ten mrizkovy kolac vypada opravdu skvele! :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne fotky, ten mrizkovy kolac vypada opravdu skvele! :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  6. Ty rozkvetlé stromy jsou opravdu nádhera! Nikdy neomrzí a ještě to krásné počasí, hned bych si dala zmrzku z Angelata! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda :) Já také :D už se těším až budu zase v Praze a dám si :)

      Vymazat
  7. Jů, ty vosky YC! Vybrala si skvělé vůně ;) zajímalo by mě, kde je kupuješ? Na FB bazárku? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...