|| || || || || || || 

2. května 2017

... nakupujte chytře s PlnouPeněženkou! :)

Online nakupování je už taková moje vášeň a tipuji, že mnoho z vás to bude mít podobně. Většinou není týden, kdybych si alespoň něco malého neobjednala třeba jen z aliexpressu. No a pokud jste taky takové maničky do nakupování, tak rozhodně musíte využívat služby plné peněženky (www.plnapenezenka.cz). Možná už ten portál znáte. Já sama jsem tady o něm už před nějakým časem psala, ale přesto si myslím, že dost lidí o tomhle nemá stále ponětí. Alespoň co jsem se bavila třeba s  kamarádkami. O co se tedy jedná? Je to portál, kde se zaregistrujete a přes něj provádíte své nákupy a z každého toho nákupu se vám vrátí určitá % peněz tzv. cashback na účet, který tam máte založený. V nabídce je spoustu obchodů od již zmíněného aliexpress.com, ebay.com, tchibo,cz, zoot.cz, answear.cz, bata.cz, booking.com, mall.cz, kasa.cz, parfemy-elnino.cz, notino.cz a mnoho dalších :) Celé to funguje na velmi jednoduchém principu. Přihlásíte se do vašeho nově vytvořeného účtu a přejdete do vámi vybraného obchodu přes tlačítko "Přejít do obchodu" a provedete nákup, tak jak jste zvyklí. Jakmile e-shop váš nákup přes plnapenezenka.cz potvrdí, tak se vám vrátí zpět peníze na váš uživatelský účet do několika dní + ještě při první registraci do účtu na plné peněžence se vám na účet načte automatická odměna 50,- a za každý jednotlivý nákup pak určitá %, které jsou u každého e-shopu jiná. Pro příklad já naposledy nakupovala na notino.cz svíčku od Yankee Candle a vrátilo se mi z nákupu na účet 10,49,- (jen pozor - odměna se vypočítává z ceny nákupu bez DPH a poštovného) peníze si na váš bankovní účet můžete přeposlat již od jedné koruny. Takže pokud tuto službu ještě nevyužíváte, tak rozhodně začněte. Já už takhle nakupuji asi necelé dva roky a za tu dobu mi bylo vráceno cca 2000,-. Naposledy jsem si z toho účtu nechávala peníze posílat po Vánocích a to mi bylo vyplaceno celkem 390,- :) Což je myslím super. Jelikož je tato služba zdarma, tak je podle mě škoda toho nevyužít :) A co vy? Znáte PlnouPeněženku? Používáte/Nepoužíváte? :) 
IMG_20170427_170751_823
18261313_10208677247985058_959040822_o

1 komentář:

  1. Tyhle věci na cashback jsou hodně fajn. Jen je škoda, že je nepodporuje tolik e-shopů hlavně v technických odvětvích. My teď sháníme letní pneu GoodYear a právě jsme si říkali, že bychom nějakou další slevy využili. Ale tak chápu, že jako pro prodejce je tam už taková zátěž, že dávat další slevu je šílenost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...