|| || || || || || || 

10. května 2017

... outfit :)

Outfit post tady na blogu nebyl už strašně dlouho. Bohužel je to s focením teď dost složité a to mám samozřejmě za tu dobu spoustu nových věcí, které bych Vám chtěla ukázat. Jednou z věcí je i tahle nová bundička. Křiváky jsou jednoduše můj styl asi v žádném jiném kousku se necítím, tak dobře jako v křiváku. Tenhle mám z e-shopu yoshop.com. Žádný v této burgundy barvě ještě nemám, ale bohužel přiznávám, že jsem si mohla vzít o číslo větší. Protože tenhle je mi docela těsný. Takže ho asi budu muset poslat dál. Nedávno mi také přišel nádherný růžový křivák z aliexpressu, který mi naopak sedí perfektně. Chystám článek o nákupech, tak vám ho příště tam ukážu :) To je pro dnešek vše, mějte se hezky :)DSC_2034_YMax
DSC_2024_YMax DSC_2037_YMax 2017-05-05 06.05.30 1_YMax 2017-05-05 06.13.13 1_YMax DSC_2067_YMax DSC_2071_Xe847
Křivák - yoshop.com
Svetr - New Yorker
Džíny - Zara
Tenisky - Converse
Sluneční brýle - yoshop.com
Lovely Things || FACEBOOK || ASK.FM || INSTAGRAM ||

2 komentáře:

  1. Jupíí, po dlouhé době opět povedený outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě jsi jednou z mých inspirací, zbožňuji tuto eleganci a často překvapivou kombinaci oblečení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře!! :)
Pro případné další dotazy Vám ráda odpovím -ZDE- ;) xoxo Angel ...